• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Swedish Thread

sPArKeN

Smash Apprentice
Kan fan inte hitta ett enda fel i det Alex skriver.
Förstå bara inte varför han inte vill vara lika mogen som jag...
Han kanske e lite OLOLOLOLOL i kolan :p

Joeru

Smash Cadet
vad e krävande för en smash fest?
***å mängd av tv aparater,GCs Spel Etc.... för hittar vi en lokal i GBG kankse det blir en träff här men ja måste skrapa ihop munny XXD

SMASH ALEX

Smash Journeyman
Joeru - Som Helios sa, den som arrangerar smashfesten behöver bara fixa lokalen. Sen brukar resten lösa sig genom att folk som kommer till din träff hjälper till med TV:s o.s.v.

Aniolas

Smash Ace
Jag har givit upp allt hopp om smashfester nära Gbg (förutom SVAR då).
De enstaka lokalerna som man faktiskt får hyra för inte en allt för dyr peng, får man aldrig lov att sova över på. Hittar men det så gråter de om man tar med sig tv's, eller har de 4-5 månaders väntelista. :(

SVAR 3 snart?

Helios

BRoomer
BRoomer
Blir väl mindre fests hemma hos folk?
Jag kan fixa nåt i juni, tror jag, men förlita er inte bara på det nu, utan mer smashfests till folket!
Alex, Ek, Akke m fl step it up ^_^

EK

Smash Journeyman
Jag hade min senast, så ni andra får step it up liksom ^^ vi måste träna så vi slår Lolland ( Holland ) på RoS3, det är ett måste, vi måste behålla platsen som no.1 Europa

Dual

Smash Rookie
SVAR3 26-28 maj eller 2-4 juni ?

Sparken: Du och de andra 08:orna får komma den här gången så att vi blir mycket folk XD
Aniolas: Får hoppas att det passar för dig den här gången och så =)

Vi blev bara 18 på SVAR2...

Falken

Smash Apprentice
ingen här som vill komma på min och några andras smash träff i skövde? den finns i nintendo forumet

Helios

BRoomer
BRoomer
Nej, för noobsen som vill spela smash i sverige men inte känner till nintendoforumet kanske hittar hit först!
Jösses, tänk lite längre än näsan räcker >_<

Joeru

Smash Cadet
SMASH ALEX said:
Joeru - Som Helios sa, den som arrangerar smashfesten behöver bara fixa lokalen. Sen brukar resten lösa sig genom att folk som kommer till din träff hjälper till med TV:s o.s.v.
men du kräver ni mer än en dag för vi som funderar på att starta har typ inte direkt råd att hyra lokal men en hyfsat stor Källare men övernattning e det osäkert men bara alla som bor I samma svale som går med på det så kan man ha lr kanske övernattning
sen har källar våningen tyvärr bara ett el uttag tror jag vi skallkolla ida men om den har en blir det nog bara tre tv apparater
men om det går så ^^

Aniolas

Smash Ace
Joeru said:
men du kräver ni mer än en dag för vi som funderar på att starta har typ inte direkt råd att hyra lokal men en hyfsat stor Källare men övernattning e det osäkert men bara alla som bor I samma svale som går med på det så kan man ha lr kanske övernattning
sen har källar våningen tyvärr bara ett el uttag tror jag vi skallkolla ida men om den har en blir det nog bara tre tv apparater
men om det går så ^^

Övernattning behövs endast om det blir någon stor träff där folk från andra delar av Sverige kommer. Större delen av Sverige toppen bor i GBG-området, så en liten träff utan övernattning i Majorna hade inte alls varit fel.

Om du lyckas fixa källaren och några tv's så kan resten av folket ta med sig GC's, så kan man köra någon dag. Låter nice!

Joeru

Smash Cadet
aja ska se om det e möljigt att lckas få cirka 15 hyres gäster att gå med på det lr så var det bara att signa in tror jag ska afråga min vän Joel som bor samma hus
aja me han e lite lat av sig men jag ska försöka fixa men isåna fall när kan ju inte ta det nu i helgen för Helios kan ju inte komma och nästa helg e det SVAR 3 men argh

Shazz

Smash Journeyman
Jag har letat efter turneringar i Sverige men alla stora verkar redan ha varit :(. Så om det finns några pågång så PMa mig eller något. Bor i Stockholm btw.

Tjena grabbar förresten :D!

Dual

Smash Rookie
Kom till SVAR3 som hålls i Varberg (8 mil söder om Göteborg)!

Lite långt kanske men det kommer nog minst en till från stockholm!

Dual

Smash Rookie
Max gränsen är 35 och just nu är det 34 anmälda :p

Dock är väl några lite osäkra... men skulle ju vara bra om Calle S och Kurre kom ifall vi ska ha utagning till Crews till RoS3 ! Har inte hört nått från dom...

Yuna

BRoomer
BRoomer
Jag har för mig att A4E inte är helt tyst. Adde är iofs den tystade personen jag känner, så man kan ju inte jämföra A4E med honom.

Joeru

Smash Cadet
sorry gubbs ingen källare men vi får väl hitta nåt annat tills typ under Juni
Joel skulle fixa men han glömde att hela familjen skulle till Tyskland nu så
....
gomenasai Minna-san T.T
men vi ska försöka under sommaren

Top Bottom