• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Swedish Thread

Doraki

Smash Lord
Joined
Jul 19, 2004
Messages
1,094
Location
Paris - France
Konsumentverket arbetar med konsumentfrågor av skiftande slag, som reklam och avtalsvillkor, konsumentinformation, hushållsekonomi, varors och tjänsters säkerhet, kvalitet och miljöpåverkan.
En viktig del av akademiens arbete är att driva projekt och göra studier inom de teknisk-vetenskapliga och ekonomiska områdena. nn gå till skolan på söndagar.
De hade sett att oron och osäkerheten att vistas på offentliga platser var stor bland äldre. varje dag. ae jae draer oe soeveer.
åötta. Min svåger bor vid Östersjön. Pejd's morsa bor i Kukkola sjön.

nu ska jag forsatta lira RFO!
Testa båda sedan avgör du själv vad som blir bäst.
lagom cpcpcp

Aaah.. what a waste of my 600th post = (
 

IVP

Smash Ace
Joined
Jan 15, 2006
Messages
683
Location
Stockholm, Sweden
Jag undrar vart Doraki har fått det där ifrån.

Jag har sett Livet i 8 bitar aeger. Synd bara att man inte såg något smash spelande och det var bara N64 han spelade på. Man såg en NGC kontroller >_>
 

Aniolas

Smash Ace
Joined
Oct 19, 2004
Messages
632
Location
Sweden, West Coast
Kollade igenom en fyra år gammal Club Nintendo tidning.
De hade tagit bilder på när folk hade klätt ut sig inför SSBM release, så ser jag sPArKeN utklädd till Ness.

SkillZ på det! :D
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Vi måste fixa originalbilden och kopiera upp den på A3-papper, och sedan tapetsera väggarna över hela Ro3 med dem! XD
 

sPArKeN

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2006
Messages
130
Location
East Coast
MEN LOL DET VAR GAMECUBE RELEASEPARTY FFS! XD
DESSUTOM VAR DANNIS OCKSÅ UTKLÄDD TILL NESS! :)

Det var gamla goa tider det :)
 

SMASH ALEX

Smash Journeyman
Joined
Dec 12, 2004
Messages
243
Location
Sweden
Omg, jag kollade också in den tidningen nu. Jag såg bilden :D PWN XD

SpArKEn 15 år gammal version, Ness edtion ftw XD
 

IVP

Smash Ace
Joined
Jan 15, 2006
Messages
683
Location
Stockholm, Sweden
AJP har också några tidningar, Oscar det är antagligen tidningen där man ser SSBM på framsidan. Ska nog börja leta :DDDDD

Btw när jag var i stan så såg jag en tjej som likna Yuna. Trodde t o m först att det var han ^_^
 

sPArKeN

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2006
Messages
130
Location
East Coast
HAHAHA OMGLOLWTF JAG STÖTTE PÅ EN "SMASHARE" PÅ EN RANDOM SLUTSKIVA FÖR VÄRMDÖ GYMNASIUM OCH DET VAR TYP 500 PERS DÄR O NÄR DOM STÄNGDE SÅ VAR DET NÅGRA FÅ SOM STOD KVAR UTANFÖR O LODADE NÅGRA MIN O DÅ SÄGER EN SNUBBE ATT GAMECUBE AEGER O JAG BA OMGLOLWTF DET E KLART O NÄMNER ATT JAG KOM 3A I NINTENDO SM. DÅ BÖRJAR HAN JIDDRA OM ATT HAN SLOG NÅN SOM HADE TYP VUNNIT SM PÅ SMASH PÅ EB GAMES (LOL) SAMTIDIGT SOM HAN FRAMFÖR ATT SMASH E FTW.
JAG BA OLOLOLOL JAG OLOLOL DET FINNS TYP NÄRMARE 100 SMASHARE I SVERIGE TYP. HAN BA WTF OLOLOLOL FAN VA SKILLZ (typ...) Aja, det hela sluta med att precis innan han drog tog jag hans nummer o ser fram emot o 4-stocka han XD.
Juste han snacka också om att han lirade det typ varje dag med en annan polare som också var där OLOLOLOL. Ska fan köra 1 on 2 mot dem o pwna XD.

Berättade också om smashboards så han kommer kanske läsa denna post XD
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
lol calle skills på det! Sno med honom på RoS3.
Men rapea honom inte för hårt första gången, då kommer han inte vilja spela längre XD (ärligt talat)
 

IVP

Smash Ace
Joined
Jan 15, 2006
Messages
683
Location
Stockholm, Sweden
Calle, kan han l-cancel eller några termer?

Btw, var inne på MSN i morrn så kan vi bestämma när vi kan lira. Fråga Kurre eller Oscar eller nån annan också då. =)
 

sPArKeN

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2006
Messages
130
Location
East Coast
Lol! Pretty obviouse u are a BIG N00B when it comes to soccer...
Groupe will be:

England
Sweden
Para
Trini

or

Sweden
England
Para
Trini
 
Top Bottom