• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Helaas heeft de nederlandse smash community last van een zomerstop.

we moeten snel weer wat organiseren. ik bv. ga het niet pikken dat wij 2e zijn geworden bij regionals in zweden. iedereen weet dat als ik er was (wat had gekunt want er was plek in een auto) dat we hadden geraped :p
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
uh-oh.. daar gaan we weer :dizzy:

SuperDrMario, als ik jou was zou ik de laatste 2 woorden van je vorige post weghalen als je geen gezeur wilt hebben. :ohwell:
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Zou hij ze dan nog eten?.. stel je voor.... hoe erg.. aah!! (/end of sarcasm)

*edit*, ik zie dat je je laatste post hebt ge-edit.
Neger wordt vaak racistisch opgevat ;) ... denk ik, maar ook hoe je eerst erop in ging (kwee nieh meer precies wat het was), dat was niet egt slim. goed dat je het hebt ge-edit.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
.... Whauhauah, omg xD ... ..... rofl :p ... moest eruit :p

Wiids:
18:25 Super Smash Bros. Brawl zal op 30 december 2007 in de Verenigde Staten uitkomen. Over Europa en Japan wordt met geen woord gerept.
T_T.... ze zeiden 2007 okey... maar dit is gewoon zielig

Edit: 3 december... (Wiids is zelf ge-edit)... das al beter
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
<embed src='http://videomedia.ign.com/ev/ev.swf' flashvars='object_ID=748545&downloadURL=http://wiimovies.ign.com/wii/video/article/803/803432/smashbrobrawl_071107_flvlow.flv&allownetworking="all"' type='application/x-shockwave-flash' width='433' height='360' ></embed>

bah :p moest proberen of ik em kon embedden... nieuwe smash brawl video van de E3 van dit jaar... met releasedate.... kon em nog niet bekijken :( stomme ign server doet moeilijk...

van wat ik hoorde staat de release voor 3 december ofzo
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
3 december voor Amerika, over Europa is er nog niets bekent, waarschijnlijk zal het wel weer later worden.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
"I am now accepting donations to help me fund my "Sugar Tower" project."... dit bedoel je tog niet serieus?

@ Repyh
Jawel... Donate plox!
Kga een record zetten.
Het word... sweeeeeeet!


---
En kvind et erg dat amerika brawl zo laat krijgt... europa zal dus lang zitten wachten >= /
Wie gaat er mee naar amerika?
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Hier komt de mooiste foto van het toernooi:



Aangezien de RoX4 thread gesloten is zal ik hier maar wat zeggen.

Ivo: Je bent een zeer aardige gozer, leuk je te hebben ontmoet. (ik zal die foto van jouw en Faab samen wel eens uploaden) En je Fox is irri X3.

Faab: JUUUUSSS!! Te goed XD.

Nnja: Alles naar de KANKER hahaha!

Amsah: Heb ik je toch nog geowned met Bloody Roar en ik was blij dat je moeite had om me te 4 stocken, wat ik zelf niet verwacht had. En ****, wat een match tussen jouw en Armada.

Reffie: Je bent zeer relaxed^^ en je bril is cooler dan die van Jeffzor.

Utto: Goede ****, alles, punt.

Jeffzor: We zijn niet meer aan die mm gekomen, jammer want ik had graag nog een keer tegen je willen spelen.

Jip: MANLY!! Mannelijkheid ten top X3. Al lust ik het niet, Falcon Beer rules gewoon! En ik kan me geen gezelligere reisgenoot bedenken! Volgende keer sloop ik je Peach <,<.... of stuur ik Armada per post op je af O,O;...

Exalador: Goed je weer te zien, volgende keer win ik meer van zowel jouw als Luma.

Raik: Ik denk dat bij RoX5 dat Chris jouw zou moeten inhuren als mede organisator want je powned iedereen qua orgineseer skills en nog bedankt dat ik bij jouw thuis kon crashen voor een paar dagen.

Coen: WTF was dat met die baal dag van je!? En daarna weer goed spelen? Maargoed, het was fijn om je als reisgenoot te hebben, ook een bedankje jegens je vader voor het gebruik van het navigatie systeem, vooral de volume knop van dat ding was cool. En congratz met de 100% Kirby ding X3.

Rens: Jammer dat het niet helemaal lekker liep met je Peach op het toernooi zelf, in de friendlies tegen jouw/Ivo/Down A heb ik me uitermate vermaakt.

@ Alle buitenlanders/All foreigners: I'll see if I can post shoutouts somewhere else X3.

P.S. Luma: You left without saying anything!! You didn't wrote your Essay!! Si!
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
ik vind het eerder lijken alsof exalador het toornooi heeft gewonnen, en amsah in de finale van em verloor O_O
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
mja zo is het werkelijk gegaan.... ik heb het toernooi gewonnen... maja.. de grote massa wil dat amsah zn status behoud dus heb ik ze maar aan hem afgestaan :p

zal een geheimpje verklappen: er komen waarschijnlijk ook bekers op ZEST3

EDIT: amsah, ik heb de bekers bij faab aan nnja gegeven. Zijn ze nog goed aangekomen?
 
Top Bottom