• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Korhan

Smash Rookie
Joined
Nov 14, 2005
Messages
12
Excuseer mij als dit een domme vraag is maar...waneer is het volgende smash toernooi?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Mjah, ik verwacht veel foto's van dames met schoenen op hun hoofd de komende dagen.

Voor de mensen die het boeit, ik heb een aantal oude matches op Youtube gezet. Op dit moment alleen van DT10 (maart 2005), maar ik zal vanaf daar terugwerken. Ik kan garanderen dat bijna alles wat er nog bij komt compleet nieuw is voor bijna iedereen. Dit is vooral zodat de vids bewaard blijven voor het nageslacht en een mooi plekje in de steeds beter wordende video database krijgen.

http://youtube.com/watch?v=7vM0rsJGeFI <<<zie m'n account voor meer

PS: Mensen die commentaar leveren als "ik zou DTwhatever Remen ownen" verdienen het om met een roestig mes en zonder verdoving gecastreerd te worden.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ga nou maar webcamsletten opjagen met schoenen, doe je nog wat nuttigs. =p Voor de mensen die het niet doorhadden, ik was echt zelf die gast in de chat. ^^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Hier de resultaten van het all-round toernooi. Er waren wel negen mensen, een ongelooflijke turnout natuurlijk. Die negen mensen wil ik dan ook bedanken voor het komen, het was tof.

Pro Evolution Soccer 6

1: Linkje
2: Dave
3: Utto
4: Reffie
5: Jeffzor
5: Ivo
7: Johnny
7: Vincent
9: Jip

Naruto 4

1: Linkje
2: Johnny
3: Dave
4: Jip
5: Vincent
5: Jeffzor
7: Ivo
7: Reffie
9: Utto

Singstar

1: Utto
2: Dave
3: Ivo
4: Jip
5: Linkje
5: Jeffzor
7: Vincent
7: Johnny
9: Reffie

Mario Kart DS

1: Ivo
2: Jeffzor
3: Reffie
4: Johnny
5: Jip
5: Utto
7: Dave
7: Vincent
9: Linkje

Halo 2

1: Linkje
2: Vincent
3: Dave
4: Reffie
5: Utto
5: Ivo
7: Jeffzor
7: Jip
9: Johnny

Smash

1: Ivo
2: Dave
3: Johnny
4: Utto
5: Linkje
5: Jip
7: Reffie
7: Jeffzor
9: Vincent

Overall

1. Dave (3700 punten)
2. Steven (3500 punten)
3. Ivo (3100 punten)
4. Utto (2500 punten)
5. Johnny (2100 punten)
6. Reffie (1700 punten)
7. Jeffzor (1600 punten)
8. Jip (1400 punten)
8. Vincent (1400 punten)

Ik verwacht minstens één sarcastische opmerking van Marc over de results.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik had van Dave moeten winnen met Naruto 4 kutzooi, het scheelde 1 aanval gvd >_> 1-1 in sets en 1-1 in matches en dan verlies ik op et nippertje.
En misschien had ik met Pro Evo en Singstar nog wel 1 plaatsje hoger kunnen eindigen, maar ja boeiend.
Ach, ik heb iig nog een beetje geld gewonnen met poker tegen Utto, Robert en Ivo, al was et niet genoeg om m'n treinreis van te betalen :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Mja het was eigenlijk niet de bedoeling, maar er was niet meer genoeg tijd voor poker, dus hebben we maar smash ervoor in de plaats gedaan. Alleen volgens mij had meer dan de helft eigenlijk geen zin erin :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
kijk r zijn mensen die voor smash zouden komen... (adam) en die voor hun vrienden komen (degene die kwamen), en degene die niet konden komen (exa, amsah, choco)

LAME ik ben 3 keer 1e geworden en heb niet gewonnen
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Allround toenrooi was leuk, dave speelt vals door veel spellen al eerder gedaan te hebben. Ik had halo, pes en naruto nog nooit gedaan.

Volgens mij was reffie de enige die geen zin had in smash.

Linkje heeft iedereen geownd trouwens, ik vind dat hij had moeten winnen. ;)
 

DevMBC

Smash Ace
Joined
Aug 20, 2004
Messages
556
yo dutchies ^_^
There's a chance I'll be in Holland 2nd aug - 8th ^^ Am planning to spend at least a few nights chillin with guido an matt but if any of you guys are about I'm thinking about trying to find a way to chill in Amsterdam for the first few nights =D Would be ace to chill with some of you dudes an get as much smash in as possible. + I challenge anyone to Pro Evo6 lol ^^

Jam
 

Shino

Smash Apprentice
Joined
Jul 12, 2007
Messages
99
Location
Rotterdam
Hallo, ik ben nieuw op Smashboards en woon in Rotterdam. Mijn maincharacter is Sheik, maar soms gebruik ik ook Link of Marth. Als er iemand in Rotterdam of omgeving woont en zin heeft in een potje smash PM me maar, want ik wil graag weten of ik goed ben in dit spel
 
Top Bottom