• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
then why are you even replying?
To let him know I'm not available. :3

Shino: Je maint... Shino? o_O

En wat die 0C scam betreft, de kosten zijn inmiddels gepost door Arash. Het lijkt me sterk dat ze er echt geld aan overgehouden hebben en als het wel zo is, zullen we het nooit zeker weten. Uiteindelijk moet je mensen ook maar geloven, al is het jammer dat we manacloud moeten geloven. =p Het probleem was vooral dat er dingen beloofd zijn die niet waargemaakt zijn en het gebruikelijke gezeik over de venue etc.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
To let him know I'm not available. :3

Shino: Je maint... Shino? o_O

En wat die 0C scam betreft, de kosten zijn inmiddels gepost door Arash. Het lijkt me sterk dat ze er echt geld aan overgehouden hebben en als het wel zo is, zullen we het nooit zeker weten. Uiteindelijk moet je mensen ook maar geloven, al is het jammer dat we manacloud moeten geloven. =p Het probleem was vooral dat er dingen beloofd zijn die niet waargemaakt zijn en het gebruikelijke gezeik over de venue etc.
Als ze geen geld overgehouden hieraan hebben ze wel geld verspild, en dat is ook wel vrij lomp, vooral als je het over duizenden dollars hebt.

zesduizend dollar betalen voor een zaal waar vervolgens niks in staat? Ze hebben nog stoelen en tafels moeten kopen? :confused:

Een trofee kopen van 480 dollar? :confused:

Bijna 1000 dollar benzine waarmee je de hele us mee door kan rijden?

Ik snap het gewoon niet.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Tja, of ze hun budget goed gemanaged hebben is een andere zaak. De Kishes hebben daar al over gezegd dat het in feite nooit goed is... je post je kosten niet en mensen denken dat je de boel belazert of je post je kosten en krijgt erge kritiek daarop. Ik denk dat je met zoveel geld wel moet kunnen laten zien wat je gedaan hebt, maar de kritiek erop is niet echt fair. Het is erg moeilijk om zoiets groots te hosten en de prijzen voor bepaalde dingen zijn ook niet overal hetzelfde. Het is gewoon jammer dat zoiets gebeurt in de laatste dagen van Melee.
 

Shino

Smash Apprentice
Joined
Jul 12, 2007
Messages
99
Location
Rotterdam
@Marc
Ik bedoel Sheik lol, was niet helemaal wakker toen.

@captain mc cloud
Ik pas beide technieken toe in matches, hoewel wavedashen hangt af van de tegenstander
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik ga straks (vroeg in de ochtend) voor ruim twee weken naar Tsjechië, t/m 11 augustus. Het zou me een groot plezier doen als mensen me terwijl ik weg ben inschrijven voor eventuele toernooien die aangekondigd worden (en doe Remen ook maar als je toch bezig bent). Verder hoop ik dat er niet te veel geslacked wordt wat betreft het flamen van Jeffz0r en andere falers tijdens mijn afwezigheid.

Byebye. =]
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
gastehhhh.... Ik hoor net van Luma dat er in de vakantie nog een toernooi is in duitsland in Sankt Ingbert (zuiden van duitslang, vlakbij de franse grens). Heeft iemand hier intresse in om met een groepje NLers de hele boel te gaan ownen? :p

Ik zal vragen of ik de auto mee mag nemen. Als dit mag, dan kunnen er uiteraard 3 mensen met me meerijden, tis vanuit waar ik woon (Zoetermeer) ongeveer 5 uur rijden

Coen edit: Ik rij mee!!
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik heb et er ook al met em over gehad ja. Ik wil misschien wel :)
En ik wil dan wel meerijden met de auto als ik meega, ik zeg et maar vast :p
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
gastehhhh.... Ik hoor net van Luma dat er in de vakantie nog een toernooi is in duitsland in Sankt Ingbert (zuiden van duitslang, vlakbij de franse grens). Heeft iemand hier intresse in om met een groepje NLers de hele boel te gaan ownen? :p

Ik zal vragen of ik de auto mee mag nemen. Als dit mag, dan kunnen er uiteraard 3 mensen met me meerijden, tis vanuit waar ik woon (Zoetermeer) ongeveer 5 uur rijden

Coen edit: Ik rij mee!!
Wanneer is dat? Als het in het weekend is wil ik wel mee maar ik kan pas vrijdag avond vertrekken als we er voor zaterdag willen zijn. Kmoet ook op maandag dan weer terug zijn.
 

bossofsmash

Smash Rookie
Joined
Mar 8, 2006
Messages
5
hi dutch smasher =)
i'm a french smasher who knows some of you, and i'm currenlty looking for a travel, by car, with my girlfriend, in holland :)

so is there a cool dude to house us or does someone know a really cheap place to be housed ?
it would be in august , in the middle of august, just for a few days =)
and because of the car, the best is in the south of holland ^^
thx all
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
mjah die tijd heb ik dus niet ;) maar thanx 13 october dus :p

EDIT: Ryuker: van wat ik begrepen heb van luma wordt het OF 10 - 12 augustus (vrijdag t/m zondag) OF 17 - 19 augustus (wederom, vrijdag t/m zondag).

ik heb al tegen luma gezegd dat als het 10-12 augustus is dat ik sowieso niet kan komen, dan ben ik namelijk zelf op vakantie

EDIT2: ok, als ik de auto mee kan nemen zit het zo te zien al vol met mij, Coen, Faab en dan Jeffz0r of Uchiha (Faab vroeg het al direct op msn, dus hij was eerst, in principe is Jeffz0r ook eerder als Uchiha, maar het is natuurlijk wel makkelijker om Uchiha mee te nemen aangezien hij in den haag woont. ik zou zeggen... fight to the death :p.. neh... mij maakt het niet zoveel uit wie er van jullie mee gaat, probeer het onderling ff op te lossen, OF we moeten met zn 5en in de auto, dat vind ik ook niet zon probleem. ) Maar ja... eerst maar kijken of ik de auto mee mag nemen
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
mjah dat weet ik dus niet :p omdat hij zon smerige edit in mijn post maakt :p kut-moderator :p

EDIT: kan ik trouwes wel zien... Edit tijd staat er bij... precies dezelfde tijd als jou post-tijd :p dus precies gelijk
 

ProsmasherTim

Smash Journeyman
Joined
Jan 15, 2006
Messages
343
Location
Germany, Hamm
Hey guys I just wanted to ask one of you when the next Dutch tournament will be... I know about the ATM thing but I mean after that... thanks for your answer
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
EXA

IK GA MEE!!

jeweet het :p

ik kon ook al niet naar zweden ik vind dat ik nu voorrang mag :p
of eigenlijk niet
maar je hebt ook mn logo al uit de poll gehoudenm you owe me ^^

aye.

oeh als ik mee mag krijg je n ereplekje op atm1:4 :p
goed?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik kan misschien niet eens gaan trouwens. Als het de 10e tot de 12e is kan ik zeker niet. Als et de 17e tot de 19e is misschien ook niet, omdat ik de 20e een tandartsafspraak heb die al maanden geleden gemaakt is. Hangt er dus een beetje vanaf hoelaat ik terug ben. Bovendien ga ik misschien naar de Leipzig Game Convention toe die een paar dagen later is en dat is aan de andere kant van Duitsland :/
Ik wacht nog ff af voor meer info...
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
hallo =)

Is er een manier om uit te vinden of er mensen bij je in de buurt wonen? Misschien kunnen we een keer smashen xD

Ik zit voorlopig niet op een tournooi-niveau... dus die skip ik. Bovendien ben ik blut.

... trouwens, is er een lijst van Nederlandse records op gebied van stadium, events, regular etc? Ik vraag me af hoe ver ik van Nederlandse records af zit met sommige 1P-mode dingen.
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
ik woon in meestal in Zeist, soms in Rotterdam (mijn ouders) en ik studeer sinds een jaar in Utrecht


bedankt voor die site...=)

misschien dat ik er wel eens lid wordt.

Nadat ik mn mobiel weer gefixt heb >_________>
 
Top Bottom