• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
ik vond het te makkelijk voor woorden <_< na een week had ik spelletje echt volledig achter me. bleh.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Oja? Alle Djinni's? Makkelijke hè, een faq gebruiken. Heb je deel twee ook uitgespeeld? Alle 72 djinni's gehaald? Tsja, met walktrhoughs wordt alles wel erg makkelijk. Je moet dus ook Dullahan verslagen hebben.
Die was zeker ook makkelijk.



Beter gebeurt dit ook in SSBB
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
deel 2 heb ik nooit gedaan ... ik gebruikte toen nooit internet nog voor spelletjes >_>

Op een veelstelaag level had ik die ene hele grote superbaas gehaald, en ik had niet alle djini's, maar wel veel. <_____< vanwaar al dat boze cynisme, zo moeilijk was het spel niet.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Een spel hoeft niet moeilijk te zijn om leuk te zijn. De eerste keer had ik ook niet alle Djinni's gehaald, maar toch uitgespeeld.

Bedoel je Deathbeard? Deathbeard is niet zo moeilijk en als je de djinni Flash hebt wordt hij helemaal een eitje.
Probeer Golden Sun The Lost Age maar en vecht maar tegen Dullahan, zonder een walkthrough te gebruiken.



Sonic for Brawl~!

Matt said:
hou toch eens op met die bbt echt xD
bbt?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
hij bedoeld btt idiot. en rot op met sonic,
SONIC for PITFALL.

Megaman ok hij is cool maar sonic hoort er niet bij hij is te lame. als ze hem ervangen met captain falcon ok, maar 2 eigenwijze snel renende ettters mweh doe maar niet.

ben ik de enige die dit denkt of negeren jullie goat ofzo :S

GOAT IS DA MAN GIVE HIM SOME RESPECT MOMF+CKERS
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
hij bedoeld btt idiot. en rot op met sonic,
SONIC for PITFALL.

Megaman ok hij is cool maar sonic hoort er niet bij hij is te lame. als ze hem ervangen met captain falcon ok, maar 2 eigenwijze snel renende ettters mweh doe maar niet.

ben ik de enige die dit denkt of negeren jullie goat ofzo :S

GOAT IS DA MAN GIVE HIM SOME RESPECT MOMF+CKERS
Haha, iemand is met het verkeerde been uit bed gestapt, hahaha.

En Sonic hoort er wel bij, hij hoort er JUIST bij. Zeker gezien zijn status tijdens de oude 8/16bit 'era', als Mario's rivaal.

Sonic ftw.

Ik GOAT negeren? Ja, ik negeerde hem, want ik quotte hem. ^_^

Ik neem aan dat hij weer terug is? Ik heb geen van jullie gesproken in een hele lange tijd, dus ik weet het niet v_v.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Hahaha, nog steeds aan het nagenieten van Taking Back Sunday - Cute Without An E? Zo'n lekker nummer, je wilt jezelf spontaan gaan snijden, haha.

<333
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
Ik vind sonic wel een goed idee =)

is het niet cute without the E >_>? just ant****ing... En ik hou er niet van, enge emo's.

Verder:

event 22 - 1:01:21 [NLR]
edit: -> 54:80
event 50 - 33.21 [NLR?]
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Goedenmiddag mensen. Ik ben weer terug van vakantie en klaar om jullie allemaal te straffen =D

Just kidding, het gaat goed zie ik ^^ nog een toernooi of iets dat ik gemist heb?
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Ik vind sonic wel een goed idee =)

is het niet cute without the E >_>? just ant****ing... En ik hou er niet van, enge emo's.
Oh, je weet de titel blijkbaar beter, haha. EMO!

Iig, ik heb ook niks met emo's. Ik en een paar andere smashers noemen elkaar emo voor de lol x'D.
Ik ben dan geen smasher meer, so what =P.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Justin:

Ik herinner me dat jij een fan was van de shadow hearts series(zo niet, negeer dit dan maar), ik heb laatst nog het eerste deel uitgespeeld en vroeg me af of het 2e deel het waard is. Ik heb namelijk allerlei tegenstrijdige reviews gelezen die vooral zeggen dat het verhaal slechter wordt, terwijl ik dat al niet al te geweldig vond(nou ja, de eerste helft van het spel vooral) en dat vind ik wel het belangrijkste. Jij kan vast wel beter advies geven en me misschien 2 dvd-r's besparen :p
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Hallo mensen ik ben komende 3 dagen overdag in Almere bij familie en 's avonds in Delft op kamerjacht, ik vroeg me af of ik bij iemand kan langskomen om te smashen die in Almere of Delft woont. Pm me als je interesse hebt.

PS: ik heb geen controller bij
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Justin:

Ik herinner me dat jij een fan was van de shadow hearts series(zo niet, negeer dit dan maar), ik heb laatst nog het eerste deel uitgespeeld en vroeg me af of het 2e deel het waard is. Ik heb namelijk allerlei tegenstrijdige reviews gelezen die vooral zeggen dat het verhaal slechter wordt, terwijl ik dat al niet al te geweldig vond(nou ja, de eerste helft van het spel vooral) en dat vind ik wel het belangrijkste. Jij kan vast wel beter advies geven en me misschien 2 dvd-r's besparen :p
Om jouw vraag te beantwoorden, Shadow Hearts 2: Covenant is het zeker waard. Als je deel 1 goed vond, dan vind je deel 2 geheid leuk. Het verhaal komt niet gelijk op gang though, maar is verder wel gaaf imo en tja, de humor in het spel is gewoonweg geweldig. ;D
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Hallo mensen ik ben komende 3 dagen overdag in Almere bij familie en 's avonds in Delft op kamerjacht, ik vroeg me af of ik bij iemand kan langskomen om te smashen die in Almere of Delft woont. Pm me als je interesse hebt.

PS: ik heb geen controller bij
delft is 10km van maassluis vandaan, als je wil kan je langskomen :p

dan moet je waarsch wel een of andere vage bus nemen O_O
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Justin:

Ik herinner me dat jij een fan was van de shadow hearts series(zo niet, negeer dit dan maar), ik heb laatst nog het eerste deel uitgespeeld en vroeg me af of het 2e deel het waard is. Ik heb namelijk allerlei tegenstrijdige reviews gelezen die vooral zeggen dat het verhaal slechter wordt, terwijl ik dat al niet al te geweldig vond(nou ja, de eerste helft van het spel vooral) en dat vind ik wel het belangrijkste. Jij kan vast wel beter advies geven en me misschien 2 dvd-r's besparen :p
Van alle drie de delen (4 als je Koudelka meerekent) vind ik Shadow Hearts: Covenant verreweg het beste.
Het heeft een heel diep plot, goede atmosfeer dat net zoals in Shadow Hearts vrij duister is. Ze hebben hier alleen wat meer humor aan toegevoegd, wat goed uitpakt.

Ik raad dus zeker aan om dit spel te spelen. Het doet hetzelfde wat Shadow Hearts 1 deed, maar dan beter. Ook vinden de meeste fans dit het beste deel, mede door het diepe verhaal.
De humor is ook gewoon lachen. Minder duister als deel 1, maar al in al beter dan deel 1.
Veel sexueel getinte grapjes doen het ook heel goed.


Om jouw vraag te beantwoorden, Shadow Hearts 2: Covenant is het zeker waard. Als je deel 1 goed vond, dan vind je deel 2 geheid leuk. Het verhaal komt niet gelijk op gang though, maar is verder wel gaaf imo en tja, de humor in het spel is gewoonweg geweldig. ;D
QFT! The Man Contest, hahaha x'D
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
hebben jullie het nu over een vreselijk ingame filmpje dat thomaz ooit liet zien van een dikke gay-worstelaar en een hoge toren die beklommen moet worden? zoja, wil ik er niks meer over horen :p
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
hebben jullie het nu over een vreselijk ingame filmpje dat thomaz ooit liet zien van een dikke gay-worstelaar en een hoge toren die beklommen moet worden? zoja, wil ik er niks meer over horen :p
Haha, dat is Shadow Hearts: Covenant. Heerlijk foute humor x'D.
Dat is een sidequest dat de Man Contest heet. Eerst dacht ik, wat een foute naam, daarna zag ik waarom het zo heette... O_o.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Als jij Riciardos bent wel (Of Guus, die kan ook :p )
Zo niet, dan zie ik nog wel (Ik ben niet zo goed hoor ;) )
Ik ben niet Riciardos, ik ben Piisuke. Zie mij username. Urrrr!

Anyhoo, ik woon in Engeland, dus het zal moeilijk worden =P. Plus ik kan nu geen smash spelen, omdat ik niet de goede kabel heb op het moment.
Andere stekkers enzo en daarbij speel ik niet zo veel smash meer.
Ben waarschijnlijk het meeste verleerd =D.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ach je takelde al af op de gamersdag in utrecht waar je fsmash gebruikte in de free for all sudden death (ja dat was n toernooimatch O_O) waardoor ik derde werd en mario NES voor de GBA won.

jaja :p

exa: ik stem denk ik voor maandag. maar ik ga even checken. vanavond weet ik weer :p
 
Top Bottom