• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
ok is goed ^^
Stephan, ik kan ook wel komen als het op maandag of woensdag is, ik moet 's morgens toch naar Amsterdam. Ben dan wel wat later in de middag er though. Laat maar even weten of dat uitkomt via mail of PM of zo.

En dan wil ik Mega Man Anniversary Collection spelen :p

Edit: Ik zie dat je morgen naar de GV Party gaat, dus dan praten we dan wel verder :)
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Nou ik kan alleen op woensdag, dus ja dan stem ik daar maar voor inderdaad. Maar veel eerder dan 13:00-14:00 uur kan ik niet komen, maar tis toch geen toernooi dus das geen probleem hopelijk :). Exa misschien moet je me even toevoegen op msn.

Ik ben trouwens in Rotterdam woensdag omdat ik daar een kamer krijg, ik ga in Delft studeren namelijk. Dus ja wat zal ik nou bij "location" zetten: Terneuzen, Delft, Rotterdam of behind my computer?

Edit: ik had nog een ideetje voor een toernooi, en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Omdat er zo veel fox/falco/sheik gebruikt wordt, zat ik te denken aan een random character toernooi: elke speler moet een random character kiezen voor de match begint, en verzamelt zoiets als jokers die je gebruikt om opnieuw random te kiezen wanneer je een slechte char krijgt. Als je wint krijg je een joker van je tegenstander, en als je al je jokers kwijt bent lig je uit het toernooi (je begint ongeveer met 5 jokers). Wanneer je een joker gebruikt of niet kiest de speler zelf en voegt een beetje strategie toe aan het toernooi. Aan het eind van het toernooi zijn er dus alleen spelers met veel jokers, dus die kunnen dan wel met high-tiers gaan spelen als ze ze gebruiken, of ze bewaren ze zodat ze er niet snel uit liggen.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Vandaag was GV Party 9, ongelooflijk dat Dave weer had gewonnen, volgens mij met meer moeite dan ooit XD
Hij won eerst van een random n00b, toen 2-1 van mij (ik stond 1-0 voor), toen 2-1 van mccloud (die stond ook eerst 1-0 voor), toen de winners finals won hij van ryuker (kweet niet hoe close die was). En in de finale verloor hij de eerste set van Utto 3-1 en won de tweede met 4-3 :p

Hier is de bracket:
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
ach je takelde al af op de gamersdag in utrecht waar je fsmash gebruikte in de free for all sudden death (ja dat was n toernooimatch O_O) waardoor ik derde werd en mario NES voor de GBA won.

jaja :p

exa: ik stem denk ik voor maandag. maar ik ga even checken. vanavond weet ik weer :p
Jij zat niet eens bij de goede plaats man. x'D

Dat toernooi reken ik zowiezo niet mee, aangezien het zo belachelijk slecht geregeld was.
Ja, een f-smash, als je er nu gewoon ingelopen was, was er niks aan het handje. =P

Plus de volgende ronde had jij mooie suicides x'D.

Kut toernooi was dat =P. Grappig dat ik derde werd ofzo op dat Soul Calibur II toernooi op de Cube, terwijl ik dat spel in 3 jaar niet gespeeld had xD.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
@ JP: ik zal je bellen zodra ik wat meer weet.
@ Exalador: Komen!!! XD
@MindTrick: Kom je volgende keer dan? (volgende vrijdag)

Het kan ook gepost worden... w/e >_> xD

Morgen meer info.
Zou iemand nog Smash meenemen met mems?

en nata we kunne je cube wel gebruike eh?

We hebben als het goed is 3 tv's en cubes (waarvan 1 een wii is :p)
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Ik neem me cube wel mee xD!
:)

En nog iets... ik denk dat ik degene ben die iedereen van het station haalt. we gaan lopuh :p (kwartiertje, sorry kheb geen auto)
Dus ik heb liever dat iedereen tegelijk komt. (kvind et niet erg als dit niet kan maar dat is wel gemakkelijker.)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@ Exalador: Komen!!! XD
omg... zomaar krijg ik bevelen :p

:)

En nog iets... ik denk dat ik degene ben die iedereen van het station haalt. we gaan lopuh :p (kwartiertje, sorry kheb geen auto)
Dus ik heb liever dat iedereen tegelijk komt. (kvind et niet erg als dit niet kan maar dat is wel gemakkelijker.)
dammit >_< ik ben veel te lui om te lopen

al tijd bekend om op het station te zijn? (kan nog steeds niet beloven dat ik kom, daar niet van...)

ik kan opzich ook wel me wii menemen als dat echt nodig is (incl. metroid 3? :p) of cube met smash
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
omg... zomaar krijg ik bevelen :p
alstjeblieft?:laugh:

al tijd bekend om op het station te zijn? (kan nog steeds beloven dat ik kom, daar niet van...)
Bijna xD

ik kan opzich ook wel me wii menemen als dat echt nodig is (incl. metroid 3? :p) of cube met smash
MP3!? :bluejump: dude... i need it!
maja het zal niet nodig zijn om nog een cube met smash mee te nemen. er zijn maar 3 tv's beschikbaar.
alsnog bedankt:)
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
yooo.

ik ben elke maandag vrij van school en heb OV. dus wie er op maandag wil smashen, ik ben beschikbaar ^^. maakt niet uit hoever je woont, behalve zeeland of friesland. en als je random noob bent dan wil ik ook niet te ver reizen.

voeg me toe:

t_boeren@hotmail.com


ik wil sowieso nog graag tegen CMCC, biscuit en trained noob een keer ^^. maar de rest is ook goed
 
Top Bottom