• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Hey gwn klein vraagje XD Wie is de beste captain falcon van nederland :o?
Dat is en blijft John gewoon. Hij speelt 'm alleen niet meer in toernooien de laatste tijd omdat dat niet eerlijk is tegenover de rest. Of omdat-ie wil dat z'n andere characters beter worden. Of insert andere random onzin-reden.

Bottomline: John ga gewoon weer falcon en ga ownen ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Whahaha, Tijmen net in beeld bij Jensen. Ze lieten dat fragment van Drew zien met die vraag over Kortjakje, Tijmen op de achtergrond :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wow, Jeffz0r, je bent zo stoer! Mensen verslaan die al jaren niet/nauwelijks meer spelen! Dit geldt ook voor andere mensen die klaarkomen elke keer dat ze een old school speler verslaan die gewoon voor de lol meedoet. Kankertriest.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Jeff heeft wel gelijk though. Hij is nu gewoon beter dan em. Pas als stevie weer serieus laat zien dat ie weer beter is geworden dan kunnen mensen weer beweren dat ie jeffrey gaat verslaan. Maar nu gewoon niet... . Also tourney's zijn voor de winst toch of je nou een tijd niet heb meegedaan of niet je doet mee om te winnen of te verliezen. Mag hij dan niet blij zijn dat ie van iemand wint?:S Ik weet niet wat nou eigenlijk triest is. Opscheppen over een overwinning van een oldschool speler of een oldschool speler die je geen erkenning geeft voor je winst omdat ie zogenaamd nie meer zou oefenen >.>.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Jeff heeft wel gelijk though. Hij is nu gewoon beter dan em. Pas als stevie weer serieus laat zien dat ie weer beter is geworden dan kunnen mensen weer beweren dat ie jeffrey gaat verslaan.
Piisuke is de grootste troll ooit en Jeffz0r de slechtste speler ooit. Hoe kun je daar nog serieus op in gaan?

Maar nu gewoon niet... . Also tourney's zijn voor de winst toch of je nou een tijd niet heb meegedaan of niet je doet mee om te winnen of te verliezen. Mag hij dan niet blij zijn dat ie van iemand wint?:S
Denk je serieus dat Ztevie, Phuong, Matt en Rune voor de winst naar Ushost kwamen (Kenny wel uiteraard)? Bovendien waren veel van die mensen toen ze nog speelden al lang niet meer zo gerespecteerd voor hun smashskills (alleen), maar om wat ze bijdroegen aan de community, zowel qua toernooien organiseren en mensen helpen als qua persoonlijkheid. Het irriteert me gewoon als mensen stoer doen wanneer ze dat soort mensen verslaan, zeker aangezien de smashcommunity qua persoonlijkheden er erg op achteruit is gegaan.

Ik weet niet wat nou eigenlijk triest is. Opscheppen over een overwinning van een oldschool speler of een oldschool speler die je geen erkenning geeft voor je winst omdat ie zogenaamd nie meer zou oefenen >.>.
Sinds wanneer ben ik Ztevieboy/man/Sutebi/Metabee?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Lawlz.

Er is een verschil tussen op een post van Ryuker reageren, die nog een poging doet tot een normaal gesprek, en op elke oneliner van Piisuke reageren alsof je leven ervanaf hangt. Verder heb ik je gewoon als kruiwagen gebruikt om iets te uiten wat me al langer dwarszit. =]
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Dat was niet eens aan mij persoonlijk gericht, wat heeft dat met uit de tent lokken te maken? De enige die je er mogelijk mee kon provoceren was Ztevie zelf.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Kan je nagaan, zelfs als ik een post niet aan jou persoonlijk richt, reageer je zo. Laat staan wanneer ik wel een post naar jou zou richten XD
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Hehe vroeger was alles beter he Marc :p.
Kan je nagaan, zelfs als ik een post niet aan jou persoonlijk richt, reageer je zo. Laat staan wanneer ik wel een post naar jou zou richten XD
Niet dat dat je bedoeling was dus in plaats van iemand uit de tent te hebben gelokt hebt, ben je nu gewoon met de eer voor iets aan het strijken wat je eigenlijk niet gedaan hebt XD.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Kan je nagaan, zelfs als ik een post niet aan jou persoonlijk richt, reageer je zo. Laat staan wanneer ik wel een post naar jou zou richten XD
Dat zou een stuk interessanter zijn dan iemand te beledigen die te aardig is om je de verbale ownage te geven die je verdient. Spuug die pizza maar uit, droplul.

Eigenlijk lach ik hem gewoon uit, das veel leuker.
...ik counterpick niet tegen Utto's zusje.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Piisuke is de grootste troll ooit en Jeffz0r de slechtste speler ooit. Hoe kun je daar nog serieus op in gaan?
De grootste? Nou, bedankt =D. Jeffzor is gewoon een te makkelijk doelwit, het jeukt aan me als ik mijn mondje houd. =P.


Bovendien waren veel van die mensen toen ze nog speelden al lang niet meer zo gerespecteerd voor hun smashskills (alleen), maar om wat ze bijdroegen aan de community, zowel qua toernooien organiseren en mensen helpen als qua persoonlijkheid. Het irriteert me gewoon als mensen stoer doen wanneer ze dat soort mensen verslaan, zeker aangezien de smashcommunity qua persoonlijkheden er erg op achteruit is gegaan.
Voor mij ook een van de redenen dat ik het minder leuk vond om naar toernooien te gaan dan toen ik nog net nieuw was.
Iedereen had wel iets. De luidruchtigheid van Jody, SlayerPink en Silver, daarbij vooral lettend op het gescheld dat voorbij kwam vliegen. De vriendelijkheid van Ztevie en Phuong, de losse handjes van Rune en zo kan ik een hoop andere dingen opnoemen.
Nu is het allemaal smashen, smashen en smashen.


En dan beweert ie dat ik makkelijk uit de tent te lokken ben.......
Jij bent makkelijk uit de tent te lokken. Ik hoef niet eens moeite te doen en je reageert al.

Hehe vroeger was alles beter he Marc :p.
Ja. Jij zou het nog moeten weten, jij hebt er ook nog wat van meegemaakt, alhoewel weet ik niet of je Flok, Kitsune of Jwizman kent.


Dat zou een stuk interessanter zijn dan iemand te beledigen die te aardig is om je de verbale ownage te geven die je verdient. Spuug die pizza maar uit, droplul.
Ztevie was/is idd een aardige gast. Ik kan me nog goed herinneren dat hij verschillende mensen dvd'tjes stuurde met smashfilmpjes erop. Zomaar biedde hij het aan, hij betaalde het en hij vond het leuk.


...ik counterpick niet tegen Utto's zusje.
Je bent wel vrij sneu dan, haha.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik counterpickte niet tegen Utto's zusje... Okee in maart wel, maar afgelopen zaterdag bij Ushost3 niet, maar die match heb je niet gezien. Ik bleef gewoon Peach hoor toen ze Yoshi's Story koos met Marth XD
En ik heb Ztevieboy niet beledigd, dus houd gewoon je teringbek dicht >_>
Je bemoeit weer es zomaar met iets wat geen zak met je te maken heeft, zoals zo vaak -_-
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
OldSk00L

Kenker Marc niet zo happen .... (sand in ure vegina?)
Maar marc je hebt wel gelijk de respect voor spelers is een btje zoek..
heb ook wel wat naare dingen gehoord.

Jeff.. tis niet dat we mensen disrespecteren die ons/ lees mij / verslaan, maar fact is dat we een btje uitgekeken zijn op het spelletje en als we eens in de 2 weken eens een keertje oefenen dan , als we seriues spelen, is het voor ons gevoel veel.

Fact... opkomende spelers zijn , chrisrock, zgetto etc.. die jongens werken en trainen hard en krijgen waar ze voor trainen, ook onze flikker faab heeft t de laaste tijd (wat ik gehoord heb) goed gedaan (2de powerranking zegt wat!!!).

Enigste nadeel hiervan vind ik dat dit gepaard gaat met tier whoreing (ppf speel marth mag eigelijk nix zeggen), bovendien is het spel een beetje aan het eind van ze latijn en hoefden de nieuwe kids weinig nieuwes te proberen/te ondekken (lees alles is uitgekaud voor ze op i-net / kennisen) NIET DAT JULLIE NIET GOED ZIJN... maar wat jullie allemaal doen is meestal door andere mensen eerst gedaan..
Dus zal het "respect" voor de **** dat jullie uithalen niet 100% zijn wnt we kennen t al..

Over oldskool... hmzz ik kenden de meeste oldskoolers wel... tja zoals bij alle ouden mesnen leek t vroeger altijd beter te zijn.. ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Jeff.. tis niet dat we mensen disrespecteren die ons/ lees mij / verslaan, maar fact is dat we een btje uitgekeken zijn op het spelletje en als we eens in de 2 weken eens een keertje oefenen dan , als we seriues spelen, is het voor ons gevoel veel.
Ehm, dit loopt nogal uit de hand. Het enige wat ik gezegd heb is dat Ztevieboy weer wat meer zou moeten oefenen als ie weer verder in toernooien wilt komen, dat is absoluut geen belediging geweest hoor.
Ik ben trouwens ook wel toe aan Brawl hoor (al vind ik Melee ook nog wel leuk), kga alweer 3 jaar naar toernooien toe inmiddels. Het feit dat ik zelfs dan nog geen oldschool ben (ach dat hangt ervan af met wie je et vergelijkt ofcourse), zegt genoeg over hoelang er al toernooien zijn in Nederland :p
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
HoHo, zag mijn naam overal:p

@Marc, danke voor reply, zie het nu pas...


Ik en de paar andere oldskoolers kwamen inderdaad niet voor de winst, bedoel moet toch een keer terugkomen bij een tournooi. Wat verwacht je na 2,5 jaar?
Ik zelf vond het verliezen tegen jullie helemaal geen schande of buiten me verwachtingen, sterker nog, ben blij dat na zoveel jaren smash nog dzoveel potentoe heb, zowel skills en community.
Toen tegen Amsah, vroeger ging het om close matches, nu om te 4-stocken.
No offense dat Remen niet meer de eerste is, maar feit dat dus bij Smash alles kan gebeuren.


Voorbeeld:
Amsah is niet goed geboren maar goed geworden. Amsah kwam met alle vertrouwen naar DT10 en werd gewoon gesand-bagged o.a Silver. Kijk laatste tournooi, vice versa en dan wel 4-stocked.
Amsah werd geinspireerd door Captain Jack, terwijl toen Captain Jack DE Amsah van nu is.
Alles kan gebeuren, wel is dat tijd dringt, nog paar maanden en Brawl komt, dilema of je nog door moet trainen om Amsah te verslaan of wachten op Brawl, nieuw begin, nieuwe kansen.

De 2 grote misvattingen zijn Tijd en Timing. Je hoef niet no-life te zijn als je ergens goed in bent. Is de timing/toeval dat zwaarst mee telt. Ik had smashboards gehoord ook maar via een vriend die net wiste dat bij ook SSBM speelden. Zonder hem was ik nooit hier geweest en weet niet hoeveel anderen ook niet geweest/gebleven.

Amsah, zover ik weet was ie gewoon gebanned bij een game en zocht naar andere competitie.


kortom,
Have fun met smashen, beste spelers worden niet veel meer beter en de slechtste spelers hebben de full potentie.
(bijv, denk niet dat Ryuker iets van mij had geleerd in de tournooi match, maar ik veel..^^)
 
Top Bottom