Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
eerm, wat.ja kanker triest. zoals timmie die van me verloor op ushhost ;[
OMG, Ze hebben Amsah gebruikt bij het plaatje boven "Register your friends", alleen hebben ze hem Bill genoemd >_<.Voor degene die niet elke update checken...
Het is confirmed dat Brawl online kan!
http://www.smashbros.com/en_uk/index.html
Rejoice
ik dacht dat ze mij hadden gebruikt en wat donkerder maakteOMG, Ze hebben Amsah gebruikt bij het plaatje boven "Register your friends", alleen hebben ze hem Bill genoemd >_<.
Misschien hadden ze toch wat geleerd van de NintendoDS.OMG, Ze hebben Amsah gebruikt bij het plaatje boven "Register your friends", alleen hebben ze hem Bill genoemd >_<.
Ik vind het trouwens wel kut dat je niet weet tegen wie je speelt als je With Anyone speelt. Ik bedoel, als je nou een goeie tegenstander heb gevonden waar je vaker zou tegen willen oefenen en die persoon denkt hetzelfde erover, dan heb je geen enkel mogelijke manier om elkaar ooit nog terug te vinden.
Maarja, dat is nou eenmaal de manier van internet van Nintendo.
Ja man echt niet normaal, valt me mee dat je daardoor niet doodgecomboed (sp?) bentRol ik echt zo vaak?
Lol, zelfs als ik helemaal niet op je comment reageer, zeg je dat ik me de kast op heb laten jagen? Waar haal je dat uit? XD
Coen: Ik denk het feit dat je nu reageert. Mindgames. Piisuke it te goed in voorspellen.
Ik dacht het al voor ik et typte, ik ben jullie allebei voor XDhaha coen was me voor![]()
Sure, kvind et best.jeffzor wil je komend weekend smashen, ik kom wel naar den bosch toe
Oja, maak dat de kat wijs.Ik dacht het al voor ik et typte, ik ben jullie allebei voor XD
Kan Marc doen, maar het zal alleen maar eindigen in de trein van spoor verwisslen omdat Marc zo goed is =P.Jeffrey said:Doe jij mij dan een lol en spring voor een trein ofzo ._.
FireMan is DOMINATING*Killing spree*
Ouch... Das een beetje jammer... Know your roots XDQuote:
Originally Posted by Nihonjin
*Killing spree*
FireMan is DOMINATING
Dit zijn Halo termen.
Ben jij nou helemaal van de ratten besnuffeld? Das fakking heiligschennis man!Quote:
Originally Posted by Nihonjin
*Killing spree*
FireMan is DOMINATING
Dit zijn Halo termen.<-----!!!11one!11