• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ook best wel vlak bij mij(ik woon in Overveen, ligt naast Bloemendaal en Haarlem voor als je het niet kent :p).
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
25,970
Switch FC
SW-1597-979602774
Oke omdat ik hier niemand er over zie posten breng ik jullie het nieuws wel

de officiele website van SSBB www.smashbros.com word over ong. 24 geupdate!!

mensen we hebben egt een nieuwe trailer of een paar geile screenshots nodig want anders... ja wát anders? O_O; maargoed, nu wete jullie het tenminste

trouwens steven suc6 met je stage bij CLOOT bv ;)
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
25,970
Switch FC
SW-1597-979602774
Ehhh owww... XD Maargoed, dan weten de gene die het niet wisten nu. Of niet, als ze mn post niet gelezen hebben. K ben wel benieuwd, misschien hebbe ze een nieuwe trailer?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Oke omdat ik hier niemand er over zie posten breng ik jullie het nieuws wel

de officiele website van SSBB www.smashbros.com word over ong. 24 geupdate!!

mensen we hebben egt een nieuwe trailer of een paar geile screenshots nodig want anders... ja wát anders? O_O; maargoed, nu wete jullie het tenminste

trouwens steven suc6 met je stage bij CLOOT bv ;)
ik hoopdat je eenzaam sterft en dat ik dan over je graf heen mag pissen. en kotsen .
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
nog 4 dagen en deze DIKKE Legende word 17 , 24 mei is de grote dag. ik hoop dat iedereen zijn respect toont door mij een kaartje te sturen.


Steven van Driel
vermiljoenstraat 12
1339BD Almere

Ik loop natuurlijk al heel wat jaartjes mee in de smash community en zonder me altijd af.
maar van 1 ding ga ik praten BROODJES KROKET. Wie herrinerd zich nog de match op ATM 2 (of 3 :p geen idee) tegen yuna waar iemand mij een broodje kroket aan bood en ik begon te ownen. (<3 Ivo)
Dit is natuurlijk een onzin bericht.

Michel kaartje sturen mag maar waag het niet langs te komen met je dronkuh kop want ik mep je hoofd eraf.

(p.s broodjes kroket meesturen is lekker maar niet zo een goed idee.)
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ownage, toen ik je leerde kennen was je net 13 o_0 (ik was al een tijdje 14 destijds :p )

Ga je nog een biografie schrijven?"

"17 Jaar Kroket, Frikadel en Smash"
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Jezus, door jullie gepraat over broodjes kroketten heb ik een verschrikkelijke zin derin gekregen...

*knor knor*
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
nog 4 dagen en deze DIKKE Legende word 17 , 24 mei is de grote dag. ik hoop dat iedereen zijn respect toont door mij een kaartje te sturen.


Steven van Driel
vermiljoenstraat 12
1339BD Almere

Ik loop natuurlijk al heel wat jaartjes mee in de smash community en zonder me altijd af.
maar van 1 ding ga ik praten BROODJES KROKET. Wie herrinerd zich nog de match op ATM 2 (of 3 :p geen idee) tegen yuna waar iemand mij een broodje kroket aan bood en ik begon te ownen. (<3 Ivo)
Dit is natuurlijk een onzin bericht.

Michel kaartje sturen mag maar waag het niet langs te komen met je dronkuh kop want ik mep je hoofd eraf.

(p.s broodjes kroket meesturen is lekker maar niet zo een goed idee.)

dat was atm3
geweldig toernooi
we hadden mrsilver op misschien zn laatste nederlandse toernooi?
we hadden yuna die gay deed
we hadden twee duitsers O_O
we hadden de broodje-kroket ownage
we hadden het marc-zeta gebeuren
we hadden massa-housing bij mij thuis (32 man? :p)
en ik had koorts

prachttoernooi ^^

edit: omg steven
als je twee blokken terug verhuist
heb je ownende postcode ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Wie ging er ook alweer binnenkort zn verjaardag houden met diverse gametoernooitjes + poker toernooi? misschien wil ik ook wel komen :p als dat mag natuurlijk ^^ of is het al geweest?
I = ownage @ poker lol :p

EDIT: nog ongeveer 4 uur tot nieuwe smash info ^^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Wie ging er ook alweer binnenkort zn verjaardag houden met diverse gametoernooitjes + poker toernooi? misschien wil ik ook wel komen :p als dat mag natuurlijk ^^ of is het al geweest?
I = ownage @ poker lol :p

EDIT: nog ongeveer 4 uur tot nieuwe smash info ^^
Ik en Steven (Linkje). We hebben nog steeds niet echt bedacht wanneer, maar ik zet je in ieder geval op de lijst van geinteresseerden. Misschien stellen we het uit tot de zomervakantie.

Jammergenoeg voor jullie own ik iedereen met poker. Steven niet, hij kan niet serieus spelen. De all-in drang is te groot.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
idd.. wat lame t_t
Je zou toch verwachten dat je bij "1 day" over 24 uur informatie kan verwachten... noobs -_-' Nog maar een dagje wachten dus :(
Maar ik denk dan dat ie pas geupdate wordt na The Media Summit.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
had er veel meer van verwacht. :(
En releasedatum Europa is waarschijnlijk 2008.. kijk maar eens. Alleen bij USA en Japan staat er dat ie voor 2007 gepland is.. bij de andere 5 Europese delen staat dit niet. :S
 
Top Bottom