• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ik heb mario football :p en ja ik kan em ook online spelen

EDIT: @ repyh: nice logo... ziet er ook nog goed uit na verkleining... grote kanshebber tegen het logo van Shadow :p (shadow... je moet ook nog ff een 'simplified' versie maken zodat ie er klein ook goed uit ziet :p)
een goede concurrent voor shadow
maar beide zijn niet opgewassen tegen mijn uberdekukelpwnlogo ^^
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
skills hoor utto.

en dat noob toernooi wordt misschien wel het grootste nederlandse toernooi ooit als er al zoveel mensenz ijn die claimen dat ze goed zijn :p
hehehe
wij houden van bashing!
maar wieweet misch zit er weer n amsah tussen ^^
 

Aeth

Smash Cadet
Joined
Nov 19, 2006
Messages
47
Location
the netherlands
heeft iemand zin om in het weekend te komen smashen met var parasite en mij (aeth)
bij var parasite thuis. Als iemand interesse heeft het is in hilvarenbeek en dat ligt dicht bij tilburg. Mail maar of reply maar.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
check die Utto maar eens pronken met z'n verhaal. had je niets te doen? :grin:
http://www.wiids.nl/article.php?id=20653&page=1
Ik stelde het zelf voor, leek me wel goed voor de bezoekersaantallen. Ik vond het ook wel interessant om te schrijven.

Anyway, het toernooi wordt waarschijnlijk in Utrecht gehouden (centraler kan je niet zitten) met hopelijk veel n00bs. Entreegeld wordt niet heel hoog, dus de prijzen zullen ook wel niet heel groot zijn, maar het is dan ook in eerst instantie bedoeld om weer wat nieuws met die site te doen. Ik zet het echter wel gewoon op SmashBoards en ik ga ervan uit dat de meesten van jullie ook wel zullen komen. Dan weet ik sowieso dat de opkomst redelijk hoog is. Ik heb nog geen idee over de datum, misschien eind zomervakantie, anders herfstvakantie of misschien nog wel later. Als er meer info is, maak ik hier uiteraard een topic.

Ik heb ook al een naam: GNT - Groot N00b Toernooi
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Mooi geschreven verhaal utto ^^t blijft leuk om te lezen hoever de community met deze game is gekomen en dat het al zoveel jaar in stand is en hopelijk blijft dat ook nog lekker zo ^^. Laat het tijdig weten he dat n00b toernooi :p want als het echt zo groot wordt dan zit het ook snel vol ( remember digicultuur :p).
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
digicultuur zoog, dit wordt pouls --> double elim en verder gewoon best of 3 met stock en 60 hz zonder klote stages en met werkende controllers. Oh, en natuurlijk 1vs1 XD
 

Tailed

Smash Rookie
Joined
Apr 9, 2007
Messages
15
Whahha ik wil ook komen.
kan iemand me vertellen wanneer en waar dat toernooi is :)?
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik ben hopelijk ook van de partij, kan ik nog wat oefenen ^^

En een applausje voor het geschreven verhaal, mooi hoor. Hopelijk schud dat nog meer mensen wakker.

En dit zou misschien voor Metaknight_Marth ook een goede kans zijn om de pro's van NL te ontmoeten (een aantal in ieder geval) om van hun te leren.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
voor de mensen die nog bezig zijn met een logo maken voor de ZEST toernooien of nog mee willen doen: 1 juni is de laatste dag om je logo te posten!

EDIT: ?? waarom staat mn sig er sinds kort nog maar af en toe bij bij een post?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
dit is behoorlijk ontopic in de dutch tread...

maargoed, dr zijn dus plannen om mid/eind July weer een TNO toernooi te houden. we zoeken nog een zaal in r'dam. mocht dat niet lukken, gaan we proberen het oude zaaltje te regelen. prijzen zullen dan een stuk aangenamer zijn, en waarschuw ik mensen alvast dat ze dan op een tafel of eigen bedje moeten slapen.

stay tuned for more tiènoti-too updates
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik ga niwet om met joey en shadow :S

maar goed ... ik mep hem anders wel alleen inelkaar (zul je net zien dat hij 2 koppen groter is als mij.

maar als hij net zo lelijk is als marc kan je hem gewoon uitlachen
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ik kom in de Dutch thread, zie al het doelloze gespam en ik schud weemoedig mijn hoofd.
Ik ben een paar dagen weg en gelijk is het weer volledig random geworden.

Jullie moeten je schamen

niet jij linkje jij ownt
en die random noob die utto probeert te ownen, je zuigt
 
Top Bottom