• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ok ik ben vanmiddag op mijn stage gek geworden.
ik las het nieuws en zag het volgende staan over componisten die mee werkte.
dus....
Yoko Shimomura Kingdom Hearts series

zoals ik tegen dave zei. als sora er in komt maakt het me niet als hij uber low tier is ik ga hem spelen.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik snap ook niet waarom de release van games niet wereldwijd, of iig buiten japan, op dezelfde dag kan.
Door die idiote italianen, spanjaarden en fransozen die geen engels kunnen. Al die kilometers tekst moeten vertaald worden, dat duurt natuurlijk jaren bij zo'n soort spel.

shoe spreekt gevleugelde woorden

waarsch wordt het ook n kutspel
de enige manier waarop je melee kan verbeteren is sheik bannen
Lol, Marth en Peach dan ook. Of je bant Marth en Peach niet maar de C-stick.

Wat verwachten jullie trouwens van de online multiplayer? Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik op mn wii een filmpje op youtube wil bekijken gaat het al 20 keer zo langzaam als normaal, dus hoe laggy zal brawl online dan wel niet zijn.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
de enige manier voor mij om een goeie sheik te verslaan in een betere sheik te hebben ^^....helemaal geen haat tegen sheiks.... <3
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
26,009
Switch FC
SW-1597-979602774
Alleen zit Sheik waarschijnlijk tog niet in SSBB. Ze is in Zelda netzoiets als Midna enzow, die zie je na TP ook nooit meer trug. Dus is Midna een goeie plaatsvervanger voor Sheik. ;) Zero Suit Samus heeft ook wat weg van Sheik, t hele principe van Zelda/Sheik = gwn Samus/ZZS geworde. Dr.Mario is ook zo goed als weg trouwens... Dr zijn gwn geen clones in SSBB, en altjeblieft zeg... Doctor Mario??? Respect voor Kirby Squad en Nihonjin maar jullie poppies komen ni meer trug in Brawl.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
lol hij zit in mijn klas en is na 2 biertjes al dronken
hij is een ZEER matige donkey kong speler maar wilt beter worden.

.... ik help hem niet....
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
26,009
Switch FC
SW-1597-979602774
lol hij zit in mijn klas en is na 2 biertjes al dronken
hij is een ZEER matige donkey kong speler maar wilt beter worden.

.... ik help hem niet....
Niet 2 biertjes! laaste keer was meer voor nodig!... En k heb leren techen hoor! RAWR!

Ik geef de Brawl room de schuld voor mn postcount >_<; kut sukkeltjes die maar ni wille toegeven dat diddy kong GEEN clone word van dk...

moet nog naar toernooien gaan, maargoed omdat ik zuig in melee vind k zonde om nu opeens pro te worden als Brawl tog dit jaar uitkomt en alle characters tog anders spele. =/ maar ik zal wel een keer mee wille doen aan een almeers toernooitje hoor
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Je zou toch makkelijk een andere moveset kunnen bedenken bij characters die als kloon gezien zouden worden..... MYTH PLAUSIBLE.

Wie sheik zo goed vind moet haar gaan mainen.

@mr joey : Post Points aan het verzamelen met je lazzzz0wrrzzzz?

En als sheik weg gaat en zelda blijft, wat wordt de down-b dan? Idee, misschien past het zich aan aan TP, de blauwe dinges aanval verschuiven naar down-b en b de light arrow bow maken, komt overeen met TP en WW.
 

Metaknight_Marth

Smash Rookie
Joined
Apr 20, 2007
Messages
10
Location
Holland,Rotterdam
Ok ik wil me effe voorstellen (het is wel een beetje laat maar je beter ooit dan nooit)

De naam is Brandon online ook wel bekend als metaknight
Natuurlijk is de leukste game smash bross Melee
En ik ben een Marth speler ik speel af en toe ook met Link

Dat was het ;)
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Wow, check out de nieuwe subforums. Europa heeft nu een eigen gedeelte, die Amerikanen beginnen eindelijk in te zien dat er meer is dan "Well, there's teh USA and there's is uhm... the rest of the world".
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik heb mario football :p en ja ik kan em ook online spelen

EDIT: @ repyh: nice logo... ziet er ook nog goed uit na verkleining... grote kanshebber tegen het logo van Shadow :p (shadow... je moet ook nog ff een 'simplified' versie maken zodat ie er klein ook goed uit ziet :p)
 
Top Bottom