• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos


Effetjes uit de losse pols :p, ik kan je de PSD file(dus transparante achtergrond) sturen als je wilt, moet je ff weer op je ZEST msn komen :p.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Das geen logo he met die tekst:p. Een logo moet ook op de hoek van een brief kunnen :p. Maar wel de meest aantrekkelijke tot nu toe. Ik zal es kijken of ik wat kan bedenken, ik beloof niks though.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Mensen ik ga een klein toernooitje organiseren, waarschijnlijk op 16 juni. Het is in Terneuzen, maar de locatie hangt af van hoeveel mensen interesse hebben. Stuur me even een pm als je denkt dat je wel zou willen komen. Maar let er wel op dat Terneuzen moeilijk te bereiken is met openbaar vervoer. Nouja, moeilijk niet maar het duurt vooral lang. Als je in het zuiden van het land woont en een auto hebt moet het geen probleem zijn.

PS: het logo van Shadow vind ik tot nu toe de beste
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
wtf wat een lamme plaats dat terneuzen, zo afgelegen :p sorry ik kom niet.
Jou plaats is ook afgelegen. Ik hoef trouwens maar 1 uurtje te rijden om in Frankrijk rond te kijken. Alleen alles wat Nederland ligt is inderdaad ver rijden vanaf hier. Maar echte smashers komen altijd, al is het nog zo ver weg :p.

Timmy wist ik al dat ie zou komen, wie heeft er nog interesse? Ik kan trouwens niet te veel mensen hebben, maximaal 12 eigenlijk en dan zijn er nog mensen uit de buurt die komen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik moet eerlijk zeggen dat ik die van shadow het mooiste vind tot nu toe. het is idd extreme ipv extreem, en het is idd geen logo, maar hij is aan te passen waardoor hij ook klein te gebruiken is (bijv alleen ZEST ipv ZEST+complete naam etc.

tot nu toe is Shadow favoriet ^^

Even voor de duidelijkheid: 1 juni is de uitslag, dus je hebt tot en met 31 mei om een ontwerp te maken / je ontwerp te verbeteren :)

EDIT: waarom post iedereen het hier en wordt het niet (ook) naar zest_tournament@hotmail.com gestuurd? :p is wat overzichtelijker voor mij
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
mja Hengelo zuigt ook ik weet het.. maar Terneuzen is erger.. ik moet gewoon 5-6 uur rijzen om alleen maar daar te komen o_O en dan ook nog eens terug.. -.- sorry maar dat is me iets te lang reizen. :)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik zat er ook aan te denken te komen, maar het is zelfs voor mij nog 3 uur met het ov. Dus ook al reis ik dan gratis, ik vind et toch een beetje te ver voor zoiets kleins :/
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ik heb op zich een leuk idee;
Gebruik het soort letters dat je in het intro scherm ziet als je SSBM opstart en maak daar de term "ZEST" van. De Z en de T bestaan niet dus die moet je dan lekker zelf maken :p
Zal wel te veel werk zijn voor iedereen :p

en ik ben al helemaal te lui :)
 
Top Bottom