• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Hopelijk doe ik het op het volgende toernooi beter, ik ben mijn samus nu wel an het voorbereiden, op ZEST2 moest ik een plotselinge mainswitch maken, niet handig.

@mr joey: Is goed, maar dan moet jij hierheen komen, ik ga niet helemaal met de trein (ja, het is best ver) voor een 1 euro moneymatch.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Er is al een tijdje niets gepost over het all-round toernooi, dus bij deze nog even een lijst van mensen die interesse hebben getoond (of waarvan ik in ieder geval denk dat zel wel interesse hebben):

1. Utto
2. Linkje
3. Dave
4. Johnnyboy
5. Bf
6. Jeffz0r
7. UchichaJP
8. Savior
9. TiRune
10. Hobbit
11. Rens
12. Reffie
13. Ryuker
14. NGCXX
15. Riciardos
16. Amsah de Pamsah
17. Exalador

Roep even als je interesse hebt...

Wat de datum betreft: het weekend van 9 juni zou mij wel goed uitkomen, maar als het qua aantal deelnemers laag blijft, kan het eventueel ook bij mij thuis in Apeldoorn op 25 en 26 mei. Dan hebben we wel weinig tv's though.

Over de spellen: Pro Evo, Goldeneye (moet iemand wel voor een N64 met fatsoenlijke controllers zorgen, of is dit spel al uit op de Virtual Console?), Naruto, Singstar, Poker. Nog te overwegen: Mario Kart Double Dash (sowieso een Mario Kart, maar de vraag is nog steeds welke), Wario Ware, een ander vechtspel (Street Fighter, Mortal Kombat, Tekken, Soul Calibur?)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Goldeneye komt hoogstwaarschijnlijk niet op VC, omdat het van rare is en rare volgens mij van microsoft is nu.
Misschien mario kart op de SNES of N64? :p die zijn ook wel ownage. Die zijn in ieder geval iets minder verpest door items.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Gsc

Yo iedereen!

Het lijkt me wel handig als iedereen de Global Smashers Compendium joint.

Ctrl C + Ctrl V :p

The Global Smasher Compendium, often abbreviated "GSC," is a utility for Google Earth made for smashers by Simna ibn Sind. It displays locations and information on smashers, venues and tournaments all over the world. It is a popular way for smashers to find other players living nearby and all those interested in getting involved with the community are encouraged to join.

Iedereen die geïnterreseerd is om mensen rond zijn omgeving te vinden om te smashen moet Google Earth downloaden en de GSC file downloaden. Je **** jezelf ook laten toevoegen.

Hier is de thread -> GSC thread
Klik voor meer info -> SMASHWIKI!


- Repyh
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Creatieve Nederlandse smashers opgelet! :p

ik wil voor de ZEST toernooien een logo hebben :) en in plaats van zelf weer iets te verzinnen leek het me leuk om een soort van wedstrijdje te houden :) iedereen die zich geroepen voelt mag mee doen. Wat is het?

Verzin een 'logo' voor ZEST. Je kan je logo insturen naar Zest_tournament@hotmail.com

ik heb niet veel te bieden, maar de winnaar krijgt in ieder geval gratis entree voor het volgende ZEST toernooi (ZEST 3) ter waarde van 5 euro... ik zal kijken of ik nog meer kan regelen om te geven. :)

Edit: indien mogelijk het logo als PSD file opslaan met transparante achtergrond (zodat het makkelijk ergens in een plaatje gezet kan worden)

EDIT: Ja er werden fotos door iemand van het algemeen dagblad gemaakt. Bij mijn weten staan ze niet op internet, en staat er maar 1 in de krant. (die moet ik nog steeds ff inscannen en posten). Daarnaast heeft mijn vader volgens mij ook nog een paar fotos gemaakt... ik zal het ff vragen vanavond
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
@ Exalador
Zouden we het niet zo kunnen doen:
Een wedstrijd met 2 categoriën (Dus meerdere winnaars... tenzij 1 persoon alles wint xD)
1 online logo en 1 offline.
Hiermee bedoel ik dat de online versie een bewegend logo is of gewoon jah voor op de site.
En de offline gewoon niet beweegd en uitgeprint kan worden.

En hoe groot moet het min/max zijn?
Jah dat was et wel denk ik...
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ROFL xD
punten voor originaliteit

Maar ik denk wel dat Exalador dan wel een mooi fontje pak en dan gewoon ZEST3 typt o.o

precies >_> als dit de enige inzending zou zijn dan krijg je een andere prijs (een goede uitlach beurt)

niet echt een min max... keb em liever zo groot mogelijk (hoge resolutie) maar hij moet er in het klein ook nog goed uit zien. laat zeggen dat ie op een grootte van minimaal 2x4 cm er nog goed uit moet zien
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
WHAHAHAHAHA die van marc zijn echt te droog :p

maar volgens mij is het niet helemaal duidelijk overgekomen :p het is de bedoeling dat er van 'ZEST' een logo word gemaakt :p niet een hele advertentie... dus gewoon ZEST in een vette font bijv. of gewoon een logo, 'icoon' hoe je het ook wil noemen :p net zoals dat cirkeltje met dat kruis erin het logo van smashbrothers is :p

EDIT: en het is gewoon van ZEST :) niet specifiek van zest 3 zo kan ik het ook in latere toernooien gebruiken :)

whahahahaha omg.. die laatste van marc... dat wordt een klassieker :p droogheid award #1
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
marc die linker gast is thomas toch niet? (op dat dancer plaatje)

"to be the best you have to beat the best" (no offence jeffz0r) waarom dan een foto van jeffz0r erbij? :p

en ik denk niet dat amsah teh dutch thread lockt. :)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Die laatste van Marc heeft een goed concept, maar heeft duidelijk nog meer uitwerking nodig. Ik heb de eerste stap alvast gezet:

 
Top Bottom