• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Kijk dan naast z'n post zoals ik al tegen JP zei, daar staat waar ie woont XD

Oh en btw, niemand zit op jou te wachten.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
*negeert marc*

dat laatste ging over de sterkte van het zwaard. je weet als je met een normaal zwaard blokt, dat je dan toch schade krijgt. en zijn ook zwakkere zwaarden waarmee je meer schade krijgt als je een klap opvangt met een blok.
ongeveer die schade krijg je als je een klap krijgt zonder te blokken met het damascus zwaard.
z'n verdediging is gewoon zo hoog dat ie niet eens hoeft te blokken.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
pfft, als je gaat gamen is DDR een must, gewoon op je computer gratis stepmania downloaden, wat packages, 2 matten erin en dansen.

off-topic: wie heeft er zin om in de vakantie (vanaf a.s vrijdag tot zondag over 1 week) te smashen?
Ik wil wel smashen, moet nog trainen om op niveau te komen, ik woon in Hilvarenbeek (bij Tilburg).
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
XD! humor.^^

Over SC2 gesproken, ik heb vroeger veel met Servantes gespeeld en bij een klein toernooitje werd ik 3de. Maar das al heel lang geleden en ik ben er toch niet zo heel goed in, vind er ook niet zo veel aan voor de rest.

Re Edit: Excuses V,v;..
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
jawel, amsah ik daag je uit tot een DDR match, als het niet met smash kan dan maar op een andere manier, jij mag de liedjes kiezen O_o

Ik woon in Milheeze, dat ligt vlak bij Helmond, dat ligt vlak bij Eindhoven.

@UchihaJP: ik wil best smashen alleen de afstand is nogal groot, tenzij jij graag 2 en een half uur in de trein zit ^^
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Ik woon in Milheeze, dat ligt vlak bij Helmond, dat ligt vlak bij Eindhoven.

@UchihaJP: ik wil best smashen alleen de afstand is nogal groot, tenzij jij graag 2 en een half uur in de trein zit ^^
Duurt dat werkelijk 2,5 uur vanaf Den Haag?
Ik heb ff op de NS site gekeken, Milheeze kon hij niet vinden.
Naar Helmond duurt het 1 uur en 50 minuten.
Op zich vind ik het niet zo erg om een lange afstand te reizen, aangezien dit spel zo hard ownt, dat ik er veel voor over heb. xP.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
@UchihaJP:

hmm, klopt, vanuit helmond moet je nog 15 minuten met de bus naar milheeze. Als je echt wilt komen moet je het even laten weten, voeg anders maar opti2367@hotmail.com toe op msn
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ik heb komende 2 weken vakantie en nix te doen, met wie kan ik op random dagen (in de komende 2 weken) smashen?

Edit: hilvarenbeek ligt bij tilburg, ik heb het 2 of 3 keer eerder in deze thread vermeld, heb je geen atlas ofzo?

@ mr joey: Is mij wat te ver. Hoeveel kost een retour met de trein vanaf tilburg eigenlijk wel, waarschijnlijk in de 30 euro, en dan de reistijd nog, dat wordt minstens 3 uur met het wachten meegeteld, zo grofweg geschat.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik heb komende 2 weken vakantie en nix te doen, met wie kan ik op random dagen (in de komende 2 weken) smashen?
Ik kan alleen in de weekeinden langskomen, door de weeks moet ik gewoon werken. =_=;.. en waar ligt Hilvarenbeek eigenlijk? of waar in de buurt van?

Edit: Ahhh bij tilburg en ik was niet van plan om alle 136 pagina's te doorspitten om daar achter te komen>.>.... en nee, heb hier geen atlas op de pak.

@ Mr. Joey: Dat word dan waarschijnlijk volgend weekeind =_=;... kan ik gvd nog niet trainen vandaag V,v;...
 
Top Bottom