• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Mja.. nu je het zegt rukker,

Volgens mij zie ik bij hem/haar een bobbeltje uitsteken, bij jeff zen rechterhand >_>



Hey is er misschien een kans dat er een ssbm toernooi in rotterdam zou kunnen komen
Ik vroeg het me gewoon af want ik speel altijd tegen dezelfde mensen en dat verveelt mij ;)

Ik wil wel tegen je smashen.
Ik ben zowat 5 dagen per week in Rotterdam voor men studie.
Add men msn maar: UchihaJP@gmail.com
 

XarchX

Smash Rookie
Joined
Apr 18, 2007
Messages
6
zijn er ook nog smasher rond waalwijk??
want ik speel ook altijd tegen 2 maten van mij >_>
 

XarchX

Smash Rookie
Joined
Apr 18, 2007
Messages
6
bedankt gasten jeffz0r ik laat het je wel een keer weten ofzow heb je trouwens msn? zodat je ook toe kan voegen^^?

kheb je toegevoegd Var Parasite^_^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Meta knight marth als je tegen andere wilt spelen moet je bereid zijn te reisen. ik ga niet speciaal voor jouw een toernooi in rotterdam organiseren we kijken gewoon wat de meest geschikte (en dicht bij voor ons) plekken zijn
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Zo zie je maar hoe goed foto's gemanipuleerd kunnen worden tegenwoordig >.>....

Jefzor staat er met zo'n gezicht alsof zijn moeder net zijn nieuwe shirt wil fotograferen maar hij daar helemaal nie zo'n zin in heeft en er zijn genoeg foto's van de E3 op het internet. Go figure >.>
Die linker zou best een man kunnen zijn O.O
Ik moet je toegeven: jouw posts worden steeds beter <3.
Hij lacht echt alsof zijn moeder zijn gezicht met een baksteen heeft bewerkt, haha.

Lol @ foto btw ^_^
Meer zien? :p
NOOOOOOOOOOOOOOO..............THE HORROR!!!
 

MeloDeath

Smash Apprentice
Joined
Apr 19, 2007
Messages
77
Location
Holland
Op zich is het ook best lastig om naast toernooien een beetje een "crew" te hebben, waar je dan wekelijks mee gaat trainen ect. Ik woon in Wageningen, (best dichtbij Mr.Silver, eigenlijk) maar het lukt niet echt om een vaste crew te hebben.

Over de toernooien... tsja. Duidelijk is dat het gebrek aan TV's niet gemakkelijk is op te lossen. Als je twee a drie tv's hebt is het nog wel mogelijk om iets van 12 deelnemers te hebben, wat op zich ook best knus is.
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
eyoo,

weet iemand een plaats waar ze nog gewone gamecube controllers verkopen. mijnes is versleten namelijk <__< ( moeilijk fastfallen, dashen enz. ). ben al bij 3 verschillende intertoys' geweest en bij dixons en frs. moet wel ff een goeie hebben voor zaterdag anders kunnen j-p en ik natuurlijk niet ownen:p.

j-p heb jij er toevallig een te leen misschien?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Zijn ze dan wel goeie kwaliteit? In ieder geval koop ik nooit tweedehandse, das niks. Mijn controller heeft soms 'buien', dan kan ik niet door platforms heen en lukt het dashen niet goed, en soms doet ie het weer wel goed.


Wie heeft er een wii online? Ik heb de volgende mensen toegevoegd: Jeffzor, var parasite, marc, mr joey. Als je me niet wil toevoegen zeg het dan even, anders voeg me maar gewoon toe. Prince Shadow jou code klopt niet.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
eyoo,

weet iemand een plaats waar ze nog gewone gamecube controllers verkopen. mijnes is versleten namelijk <__< ( moeilijk fastfallen, dashen enz. ). ben al bij 3 verschillende intertoys' geweest en bij dixons en frs. moet wel ff een goeie hebben voor zaterdag anders kunnen j-p en ik natuurlijk niet ownen:p.

j-p heb jij er toevallig een te leen misschien?
Ik heb 4 controllers.

1tje is heilig, die gebruik ik dus.
1tje heeft Adam versleten ( men zwarte)
Ik heb nog een paarse, die is goed te gebruiken.
en ik heb nog een wavebird.

Ik zal men paarse voor je meenemen.
Maar probeer voor de zekerheid zelf nog iets te regelen. =]
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
Ik heb 4 controllers.

1tje is heilig, die gebruik ik dus.
1tje heeft Adam versleten ( men zwarte)
Ik heb nog een paarse, die is goed te gebruiken.
en ik heb nog een wavebird.

Ik zal men paarse voor je meenemen.
Maar probeer voor de zekerheid zelf nog iets te regelen. =]
laat maar ik heb al een goeie (: . nedgamer apeldoorn
 

XarchX

Smash Rookie
Joined
Apr 18, 2007
Messages
6
ZEST2 is van vandaag geweest en ik heb het erg goed naar mijn zin gehad...
kan een van jullie zeggen of er al een ander nederlands toernooi in opkomst is?
of gaat iemand er eentje organiseren?
laat het me weten plz:p
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Oke, Steven en ik zijn binnenkort jarig (ik 16 mei, steven 24 mei) en aangezien er op korte termijn niet echt een toernooi aan zit te komen, willen Steven en ik die ruimte opvullen. Voor de verandering willen we een keer alles behalve Smash doen. Dat wil zeggen we spelen alle games die in de community vaak gespeeld worden, behalve Smash zelf. Ik heb het met een aantal mensen over een dergelijk 'all round gaming toernooi' gehad en iedereen was bijzonder enthousiast. We doen dan een klein toernooi voor elk afzonderlijk spel, waaraan iedereen meedoet. Voor je ranking in elk toernooi krijg je punten; hoe hoger je eindigt hoe meer punten je krijgt. Wie aan het einde van de dag opgeteld de meeste punten heeft, is de beste all round gamer van de smash community. Aangezien iedereen natuurlijk andere games speelt en leuk vindt, hebben Steven en ik het vetorecht over wat er gespeeld wordt en wat niet (wij zijn immers jarig). We staan echter wel open voor suggesties. Zelf zaten we al te denken aan de volgende games:

- Pro Evolution Soccer (je mag alleen met team Smashboards spelen)
- Naruto
- Timesplitters
- Wario Ware
- Een Mario Kart (Double Dash, DS?)
- Een muziekgame (Singstar, Guitar Hero, DDR - waarschijnlijk de eerste, die is het meest toegankelijk)
- Poker

Zoals je ziet grotendeels console games. We willen misschien ook wel PC games doen, maar dan moeten we weer een netwerk aan gaan leggen in de venue. Steven en ik willen namelijk een klein zaaltje huren. De prijs voor de hele dag kan dan circa 10 euro zijn voor alles, dus zowel voor de venue als het prijzengeld. Anyway, console games zijn nou eenmaal wat simpeler om te regelen dan PC games. Alles wordt denk ik wel single elimination trouwens, anders zijn we niet op tijd klaar. Misschien dat we daar nog iets anders voor bedenken though.
We wouden trouwens eerst ook nog een echt voetbal toernooi houden, maar omdat je daar niet echt individueel kan presteren, moet dat maar tijdens AFC of zo.

Maar goed, we willen nu eerst wel eens horen hoeveel interesse er eigenlijk is. Verwachte datum is eind mei, begin juni - 1 dag uiteraard. So, who is up for it? En wat zijn jullie ideeen over de games die gespeeld moeten worden?
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Mario kart DS zeker niet, als je Zgetto hebt zien spelen weet je al dat hij daar zoveel punten haalt dat zelfs amsah met een SSBM toernooi hem niet meer inhaalt.

Maar verder ziet de game lineup er wel tof uit, hoewel ik Soul Callibor wel tof vind.
Donky konga zou tof zijn maar is teveel gedoe met de bongo's? zou kunnen.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
mario smash voetbal maybe? donkey konga zou ook ownen. Niet dat ik zou komen (omdat ik maar 2 van die onderdelen leuk vind >_>) maar toch. :) ik zou liever een smash toernooi hebben.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
voetbal spel is er pro evolution 6 teveel toernooien gaat een chaos worden..

Edit: ook kunnen we mario kart 64 of super mario kart op de snes doen. 64 hb ik op de wii en ik geloof heel wat mensen ook op de 64 dave en ik hebben allebij een snes alleen mario kart nog regelen ;)

o ja naruto is een zaak apart ik wil me ook isi ergens in goed voelen bedankt voor het begrip :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik zou zeker meedoen, alleen ik heb een belangrijk examen op 5 en 6 juni, dus khoop niet dat et vlak daarvoor is XD

Een SNES en bijhorende Mario Kart heb ik hier nog wel staan, aangesloten zelfs ^^
Timesplitters betwijfel ik trouwens of er genoeg animo voor is, maar het zou wel leuk zijn, deeltje 3 hoop ik?
Als muziekgame DDR als het kan? Ik kan wel mijn matje meenemen :D
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
geen ddr omdat sommige mensen (ik) dat echt niet kunnen we zaten te denken aan maybe golden eye als schiet spel. en natuurlijk mario kart verschillende rondes verschillende mario karts. het word allemaal nog uitgevogeld we zijn de echt mee bezig..

we willen alleen weten hoeveel animo er voor die dag zelf is.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Gotcha Force, misschien ook leuk om er tussen te doen. Niet dat ik mag komen ofzo, en geen zorgen over het onder de knie te krijgen, zo gedaan.

Wie heeft hier wel eens tegen Aeth's fox en jiggs gespeeld? Ik had meer moeite met jiggs dan met fox, is zijn jiggs nou zo goed of ligt het aan mij?
 
Top Bottom