• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Maar als je een scooter hebt kun je heel stoer zo vroem vroem vroem vroem vroem vroem doen, terwijl je stil staat,want dat is zooooooo stoer.... En zoooooo goed voor je benzine... ><
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
vooral als je er een gianelli uitlaat onder schroeft, zo eentje die zo een paar bochten maakt, want dan kun je niet alleen vroem vroem vroem vroem doen, dan kun je zelfs VROEM VROEM VROEM VROEM doen!
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
ik moet in die 2 jaar tijd toch wat doen... en de afstand naar school is te gaar om nog 2 jaar te fietsen
+ kan ik zo makkelijker naar mijn vriendin :D
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Aanschouw, de resultaten van het smash toernooi op de GameVillage Party van gisteren. Ik post ze maar omdat niemand anders ze post (en omdat ik own).

1. Nnja
2. Utto
3. Fire
4. Ryuker
5. Linkje
5. Adam
7. Kirby Squad
7. Johnnyboy
9. Jeffrey
9. UchihaJP

De rest is niet belangrijk.

Bracket



PC Chris kan weer tevreden zijn...
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
wtf amsah werd toch 1e in frankrijk T_T

"Dus stapte hij met wat vrienden in de auto - één van hen heeft drie maanden geleden zijn rijbewijs gehaald - en reden ze naar de lichtstad."

Shadow, je bent beroemd.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Werdie zeker,

Iig, bah, ik wou net de link posten, JP vertelde me erover, lol
O, en dat van nummer 10, ik zit niet in de top 10, maar aangezien we met ze 9en in frankrijk waren, de nederlandse crew (wat ze vertelde als het nederlandse team de 1e werd) en ik 5e werd in teams, nam ze dat maar aan

Ik heb de interviewer ten eerste ook 30 min moeten uitleggen wat een bracket was en hoe het werkt dat je 4 stocks hebt per potje maar die niets uitmaken voor wins of losses aan het eind van een potje >_< heel veel vage **** XD

Oja, Shadow, ik wist niet wanneer je je rijbewijs had gehaald, dus ik zei maar wat, 3 maanden dus

En jeff, jij zit nieteens in de top 100 * _O- * en eigenlijk ben ik top 1

Edit: Ja ik liet met die falco ditto zien hoe je in 5 seconden een persoon van het leven kan slaan, maar dat dat nooit lukt in een match waar je gelijk op gaat, of tegen betere spelers (Ze dacht door dat ik dat liet zien dat het gemmidelde potje zon anderhalve min zou duren XD), ik heb trouwens nog verteld over hoe een persoon *Amsah* Veel beter is dan de rest van europa, en won enzo, maar heeft ze schijnbaar niet erin gedaan

Al met al, ik deed het omdat een goede vriendin een stuk nodig had om over te schrijven, persoonlijk was ik eigenlijk te lui.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Hmmpf, allemaal mond dicht, ik sta in een NEDERLANDSE krant over smash *Zonnebril smilley*
Trouwens, stond amsah of nnja nou nog in dat franse **** van nintendo of niet?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hm, een beetje publiciteit is nooit weg. Jammer dat er bij de average krant zelden een waarheidsgetrouw artikel uit zal komen over zoiets.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
haha te goed gerben :laugh:
wanneer en waarom werd je geinterviewt dan?
en die 3 maanden klopt wel ongeveer. haalde mn rijbewijs in januarie en een week daarna mn auto :p

w00t, dus ik hoor nu ook bij de top 10 van nederland! :chuckle:

edit:

Savior got owned
quote:
"zoek leven gerben

Johan Hongkoop - Boskoop - 17/04/07 - 11:06:56 "

waarom hebben die gasten het trouwens over mario kart?
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Man! ik heb wel een gebrek aan tegenstanders IN ALPHEN, mijn stad :p nouja, groot dorp dan.

Je schijnt niet te begrijpen dat met al die kreten er op gewezen werd dat ik niet genoeg uitdaging in dit kikkerdorpje heb, en jullie allemaal te arm zijn om te smashen :p

Om eerlijk te zijn, ik zei eigenlijk ja tegen het interview wetende van allemaal onzin en ongeloof omdat ik tegen een persoon uit alphen wil spelen, 2 mensen hebben gereageert naar mij zegmaar, (hoe de neuk ze aan me e-mail komen weet ik niet o_O) maar ze zeiden maar nee toen ik zei dat ik event 51 inderdaad had gehaalt ja,
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
maakniet uit jeffzor, jij zal altijd nog wel nummer 7 van europa zijn
Cool ik ga vooruit :p
Iig, bah, ik wou net de link posten, JP vertelde me erover, lol
Ik vertelde JP erover ;)
En jeff, jij zit nieteens in de top 100 * _O- * en eigenlijk ben ik top 1
Dat zei ik toch ook niet in mijn post? XD[/QUOTE]
Hmmpf, allemaal mond dicht, ik sta in een NEDERLANDSE krant over smash *Zonnebril smilley*
http://www.ad.nl/denhaag/article734123.ece
(deze link had ik destijds volgens mij ook al hier ergens gepost trouwens)
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Bah, nou en

Hmm, ik ga misschien wel een toernooi organiseren in de zomervakantie op een ander moment als AFC4 komt, en natuurlijk ROS4

Ik heb al een venue, kan je in delen huren, kan als je de totale zaal neemt makelijk 500 man in met onze atm aangeleerde prop methodes :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
volgens mij googled jeffzor, met een vinger op F5, de hele dag door op ssbm gerelateerde termen, hij is altijd de eerste die met nieuws komt op sites waar iemand anders nooit zou kijken :S
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
nee hij heeft die linker betaald want die staat dichtbij de rest staat er met afstand bij zijn odeur is zeer lekker voor die linker hoe zou datn ou toch komen .......
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
waarschijnlijk gaat the new order weer een toernooi geven van de zomer. deze zal ipv etten-leur, in rotterdam zijn. het is nog maar een idee maar waarschijnlijk wordt het wel doorgedrukt.

LOL @ die foto.
ze worden idd betaalt bij de e3 om met nerds op de foto te gaan.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Zo zie je maar hoe goed foto's gemanipuleerd kunnen worden tegenwoordig >.>....

Jefzor staat er met zo'n gezicht alsof zijn moeder net zijn nieuwe shirt wil fotograferen maar hij daar helemaal nie zo'n zin in heeft en er zijn genoeg foto's van de E3 op het internet. Go figure >.>
Die linker zou best een man kunnen zijn O.O
 
Top Bottom