• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Marc

Relic of the Past
BRoomer
KiKi is de enige die iets kan doen hier, die Mic gast kan het ook niet. Maar Coen, waarom doe je er zelf niets aan?

Rikuzu

Smash Cadet
lo , ik ben nieuw in the sssb dutch scene ;D! kwas laatst op gamersdag toernooi waren er maybe meer mensen? ;]

Feben

Smash Cadet
Voor iedereen die naast super smash ook pokemon speelt: ik organiseer een offline pokemontoernooi, voor over een kleine 4 maanden. Net zoals het gebruikelijke supersmashtoernooi heb je ook hierbij entreekosten, en gaat het entreegeld naar de winnaars. Mocht iemand interesse hebben, geef het even door middels msn ofsow (feben@live.nl). Verder zal ik hier niks over zeggen, aangezien het hier om smash gaat.

Wat betreft smash: ik zal waarschijnlijk ook een gewone smashdag organiseren voor over een paar maanden. Geen toernooi dus, maar vanaf 's ochtends tot 's avonds smashen. Gewoon, voor de gezelligheid. Laat ik in de nabije toekomst wel wat meer over weten.

Super Mari0

Smash Journeyman
I wanted to ask if there are any SMASHERS IN ENSCHEDE=]?

Im a german Smasher, I speak English fluently though (I lived in England for 4-5 years)
And I live very close the Enschede

Any Smasher in Enschede???

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Oproep aan alle toernooihosts: Zet vanaf nu ALTIJD je toernooitopic ook op SmashNL (www.smash-bros.nl) en houd zowel daar als hier je topic in de gaten. Ook dingen als Feben's Pokémon toernooi kunnen daar prima terecht.

Feben

Smash Cadet
Ik heb het op de site gezet, maar kan ik het dan ook kwijt op dit forum? Aangezien het hier om pokemon gaat, hoort het niet echt in dit gedeelte 'Europa' thuis, want dat gaat over Smash. Er is hier wel dat pokemongedeelte, maar daar leven vrij weinig mensen, laat staan mensen van NL.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Het hoort hier niet thuis inderdaad, al gaan we niet moeilijk doen over een oproepje in deze thread.

UchihaJP

Smash Ace
is there a complitation of Smashers in Netherlands and in which cities they are?

Im looking for smashers in Enschede
Lol, i see u desperately searching for smashers in Enschede lol.

But plz note.. Holland is a very very small country. Which means its very easy to meet up with Dutch smashers from other cities. 1 of the benefits of having such a small country. DX

You should ask around if some1 is willing to meet up with you around Enschede. Dutch smashers are used to travel by train from city to city. ^o^/

Sino

Smash Journeyman
Zit ik te spelen, krijg ik opeens een notice na de match:
You've played 4,999 matches!
A penny a match? What a deal!

Heeft iemand dit wel is gehad, het is trouwens wel lol

Feben

Smash Cadet
Volgens mij moet ik die binnenkort ook hebben. Maar goed, niet dat ik het uitspelen interessant vind... toen ik hem net had, probeerde ik eerst alles uit te spelen, maar dat probeer ik al tijden niet meer... ik start vaak matches, en sluit ze weer af, net voordat ze daadwerkelijk eindigen. De wii uitzetten, etc.

VEEN

Smash Journeyman
Wow.. tweede al. Ik stuur niks van virussen, dat deed mijn pc automatisch nadat hij is besmet met een virus. Ik had geen virusscanner want die was verlopen. Je **** me gewoon weer unblokken want het is over... Volgende keer me msn naam lezen -.-

Sino

Smash Journeyman
lol, nouja ik had je al een tijdje terug verwijderd. Omdat ik je nooit spreek etc. dan verwijder ik die mensen. Toch krijg ik hem, maakt niet uit verder.

Down A

Smash Journeyman
hoi,

Ondertussen is brawl er een tijdje en heb ik me persoonlijk lang niet meer met smash bezig gehouden.
Toen het net uit was werd er veel ge*****ed door lui dat het ongebalanceerd was, melee (competitief) veel beter was etc.
zelf zag ik hier wel een kern van waarheid in (trippen, langzamer, online lag) maar het was nog veel te vroeg om hier een betrouwbare uitspraak over te doen.
ik op zoek naar een goede vervanger maar aangezien die nog niet gevonden is en er al wat tijd verstreken is vroeg ik mij af wat de stand van zaken ondertussen was.
dus:
kan iemand me vertellen hoe brawl zich (competitief) na deze tijd verhoudt tegenover melee?
ik zag dat er iig wel toernooien voor gegeven worden maar dat zegt uiteraard niet zo veel.
hoe zit het met de community?
zijn alle oude rotten vervangen door kinderen (ik was altijd al zo ongeveer de oudste) of bleek het allemaal toch geweldig te zijn en is iedereen er nog?

ik zou het heel fijn vinden als iemand die ik ook nog daadwerkelijk ken (als ze er nog zijn) hier antwoord op zou geven zodat ik weet dat het een beetje betrouwbaar is ;)

thnx

DownA aka Jip de kankermeister

(Prince) Shadow

Smash Lord
he's alive!!!

zover ik weet zijn er nog wel oude rotte die brawl spelen.
marc, utto, faab, linkje om maar een paar te noemen.
er zijn wel een boel nieuwe bijgekomen.

ik heb ook het idee dat al die nieuwe mensen die zich voor mijn toernooi hebben aangemeld, vrienden zijn van degene die nieuw waren op moreno's toernooi.

Sino

Smash Journeyman
tja ik weet niet, ik speelde eerst heel veel en nu nog af en toe. Maarja ik vind andere games niet meer zo leuk, dus als ik ff niets te doen heb speel ik brawl om de tijd te doden.

(Stiekem speel ik nachtelang en de hele dag door :p Ik slaap niet voordat ik 8 uur op een dag heb gebrawlt en toen ik die notice kreeg sprong ik een gat in de lucht van blijdschap. Op naar de miljoen dacht ik gelijk XD)

Faab

Smash Ace
WJAOOOOOOOOOOOO IEDEREENS LIEVELINGS LIMBURGER

kom gewoon naar een toernooitje dan, al is het alleen om mij te zien.
Cometatief is brawl een kutspel, maar je moet toch iets te doen hebben -_-

Zgetto

Smash Ace
Cometatief is brawl een kutspel, maar je moet toch iets te doen hebben -_-
Kijk dit is de rede waarom melee onnodig dood is op het moment.
Als je vrienden gay worden, ga jij dan ook beginnen met piemels likken?
Ik walg van jouw, volgende keer 4 stock ik jouw met captain falcon wat denk je wel niet.

A-D

Smash Journeyman
whahaha keihard.

idd Melee mensen!!
voor mijn gevoel is er nog steeds geen nieuwe smash brothers uitgekomen
Meer melee toernooitjes zijn welkom :)

Top Bottom