• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Thanks :D

Nog bijna verloren van die random belg :| tornado spammende meta knight met lag en mute city is te nep.
Hierbij kondig ik ook maar meteen mijn retirement van brawl aan, nu ik al de officiele kampioen van de benelux ben heb ik hier niets meer te zoeken. Dat en ik ben waarschijnlijk te druk met mijn nieuwe hdtv de komende tijd :D
Klopt, Remen 'mag zich nu wel terecht de kampioen van de Lage Landen noemen'.

Briljant trouwens de uitdrukking op Nintendo dude z'n gezicht toen Remen zei dat 'ie niet eens een Wii heeft en dat er wel betere Brawl spelers in Nederland zijn.

En het is Port Town, niet Mute City.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Klopt, Remen 'mag zich nu wel terecht de kampioen van de Lage Landen noemen'.

Briljant trouwens de uitdrukking op Nintendo dude z'n gezicht toen Remen zei dat 'ie niet eens een Wii heeft en dat er wel betere Brawl spelers in Nederland zijn.

En het is Port Town, niet Mute City.
Hahahaha, geniaal. Had dat ook wel willen zien.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
had niet verwacht marc en utto daar ook te zien.
ik had een prachtige match tegen utto's metaknight dat eindigde in gelijkspel. gelukkig raakte ik hem eerder in de sudden death dan hij mij :p
daarna in de halve finale verloren van remen en z'n kk olimar op skyworld. dat je tv maar flink lag'd en uitvallende picels mag hebbe!! congratz ;)

gelukkig hoef ik nu niet meer te oefenen met die side-ways controler :psycho:
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik was mee als cheerleader, ik was er al uit gelamed in Den Haag. =p

Dat toernooi was echt abominabel qua regels. Ook lame dat ze steeds weer de prijzen veranderden. Remen speelde goed en kon goed met de druk omgaan, toch waren het een hoop close calls. Jammer dat dergelijke crap wel goede prijzen heeft, terwijl onze eigen events tegenwoordig weinig meer dan fooi opleveren voor de #1.

De Belg waar Remen tegen speelde heette Wouter en speelde Meta Knight, meer weet ik niet van hem.

Ik overweeg om Nintendo aan te schrijven over toekomstige toernooien, iemand daar ervaring mee?
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Denk dat het ze niet zo boeit, die toernooien die wij organiseren zijn toch vaak voor een select groepje diehards en wat dat betreft denk ik dat het ze niks oplevert.

Anyway, volgens mij heeft jeffrey wel eens nintendo verteld dat hij een toernooi organiseerde en toen kreeg hij een doos met kleine goodies ofzo? Stelde niet veel voor maar toch wel grappig dat nintendo er nog iets aan doet. Verwacht echter niet al te veel ofzo.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Denk dat het ze niet zo boeit, die toernooien die wij organiseren zijn toch vaak voor een select groepje diehards en wat dat betreft denk ik dat het ze niks oplevert.

Anyway, volgens mij heeft jeffrey wel eens nintendo verteld dat hij een toernooi organiseerde en toen kreeg hij een doos met kleine goodies ofzo? Stelde niet veel voor maar toch wel grappig dat nintendo er nog iets aan doet. Verwacht echter niet al te veel ofzo.
ja die doos met goodies die ik allemaal in mijn tas had gegooid
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
De pepernoten hype is alweer begonnen idd.. op school loopt iedereen er mee rond. De originele pepernoten (zonder al die chocolade- en glazuur****) zijn nog steeds de lekkerste imo :D

Ben het trouwens grotendeels eens met de eerste Brawl tier list =)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
bedoel je niet kruidnootjes met je "orginele pepernoten"?
echte pepernoten zijn ranzige brokken van een of ander taai goedje.

kruidnootjes ftw!

jammer dat sonic niet bottem tier is ^^ ik main m toch wel
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
pepernoten zijn best lekker, degene die ze meestal verkopen zijn alleen altijd zo kanker hard, je moet net geluk hebben dat ze een beetje kouwbaar zijn
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
haha, raar dat ik 50 kilometer verder woon, en nog nooit van die dingen gehoord heb.
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
*heeft gisteren pas de laatste kruidnoten van zijn voorraad van vorig jaar opgegeten*

Ze zijn overigens wel met perfecte timing weer in de winkel gekomen.
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
komt omdat het iets nederlands is. Sinterklaas feest is een nederlands feest. een fabeltje omdat kerstavond bij ons niet gevierd wordt.
wij vieren sinterklaas hoor, wij eten gewoon geen pepernoten. moet ik eens proberen als ik toevallig in nederland ben.
 
Top Bottom