A-D
Smash Journeyman
heavy metal lady 100% Expert ... 641 foutloze noten :O vind ik wel knap van mezelf
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
jij bent kk goed, ik wil als jouw spelen in guitar hero.heavy metal lady 100% Expert ... 641 foutloze noten :O vind ik wel knap van mezelf
Soms moet dat gewoon.soms heb ik zin mensen te slaan
wat wie hoe waar?wie gaat er morgen naar gamersdagtoernooi van brawl?
Ik en dat weet ik, is lache.wie gaat er morgen naar gamersdagtoernooi van brawl?
Oh er is ook een retro toernooi van SSB voor diegene die dat nog spelen
Ik heb KiKi allang een PM gestuurd over dat en je vervanging, maar die kerel is belachelijk traag. Probeer het zelf nog eens? Als je iemand anders weet gaan we hem lastigvallen (Mic?).Mijn naam is nog steeds rood. roflpantoffleinszweispiegelei!
Marc haal het weg it's burning ><
Haha, soort van. Zgetto haalde me over weer Melee te spelen en toen bleek maar weer eens hoeveel toffer Melee wel niet is. Probleem is gewoon dat ik tegen niemand kan spelen, iedere persoon die ik ken speelt Brawl (en is hoe dan ook nóg slechter dan ik ben, ja daar sta je even van te kijken he).auw myn zere neus, gek!!
hij is terug11
Ik denk eraan om mn derde RCT hosten in Rotterdam, maar pas begin november waarschijnlijk. Of je het een echt melee toernooi **** noemen is dubieus, maar er is in ieder geval melee singles en er zijn meestal wel 15 man ofzo. Random singles en normale singles staan deze keer op de planning. Voeg me toe op msn voor meer info.Overigens, naar het volgende echte Melee toernooi (zonder Brawl dus) kom ik zeker. Is er al iets dat vast staat? Ik zag een nieuwe zest, maar die thread lijkt wat aan de dode kant....