Jeffz0r
Smash Champion
Nope.yeah, like they did for chudat (or something)
did that work in the end? xD
But they did do it for the Japanese at I think OC2, that worked.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Nope.yeah, like they did for chudat (or something)
did that work in the end? xD
Lilo and Stitch ftwOhana means familly OMG TO MUCH DISNEY AAARRRGGHHH
Er staat hier vlak onder een topic over een toernooi in Amsterdam. Tis ondertussen wel vol maar toch.maar waar is nou dat brawl toernooi waar jullie het allemaal over hebben? of is het gewoon iets wat jullie online afspreken en via internet spelen? want ik vind de lagg in online games echt hinderlijk ik wil wel ergens heen om zoiets te doen maar dan wel in regio amsterdam
Dat wordt in Nederland niet uitgezonden... maar et komt vast wel op internet terecht.What the fuak, wanneer en waar is dit te zien op TV?
Toen hij 20 was heeft ie ook de top van Mt. Fuji beklommen. Volgens mij is dat ook niet echt een eitje. Maar gezien de rest van de mensen die daar zitten is zijn kans om te winnen even groot als de rest. Hopelijk werken zijn ''GEDACHTE SPELLETJES'' zoals (prince) Shadow dat zo mooi vertaalde. Met hier en daar een ''voorwaardse-lucht'' aanval moet ie het toch wel een paar rondes vol houden. Het zou me verbazen als hij het zou winnen though.Natuurlijk komt het op het internet terecht. Ik denk niet dat Ken echt een kans maakt, maar zijn "mind games" zullen hem helpen.
Ik lol'de, hard.Veen gaat zwaar pikkie trekken! =D
Volgens mij is iemand hier jaloers ;DTeveel fanboys -_- ik hoef die mannetje geeneens te zien, zonde van mijn tijd