• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
I had the idea of holding back money from monthlies but the problem is that the overall money you hold back then isn't going to help with something substantial like tickets or pay for a hotel room. So it's more of a small gift. Money that in my opinion is a lot more suited for supporting our own large tournaments.

And I don't think many want to pay so someone else goes to the USA. If we had saved money for the past 3 years we might have a large sum now that we could use for it but I don't think many would have supported that idea 3 years ago since they don't wanna pay for someone else to go there. I guess it doesn't matter enough to players here how we do in foreign country's.
 

mick3355

Smash Rookie
Joined
Aug 8, 2008
Messages
2
maar waar is nou dat brawl toernooi waar jullie het allemaal over hebben? of is het gewoon iets wat jullie online afspreken en via internet spelen? want ik vind de lagg in online games echt hinderlijk ik wil wel ergens heen om zoiets te doen maar dan wel in regio amsterdam
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
maar waar is nou dat brawl toernooi waar jullie het allemaal over hebben? of is het gewoon iets wat jullie online afspreken en via internet spelen? want ik vind de lagg in online games echt hinderlijk ik wil wel ergens heen om zoiets te doen maar dan wel in regio amsterdam
Er staat hier vlak onder een topic over een toernooi in Amsterdam. Tis ondertussen wel vol maar toch.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Yup.. toch zijn er smashers die tegen het idee zijn om trippen eruit halen. Ook al speel ik het spel niet, ik hoor wel verhalen dat mensen belangrijke toernooimatches verliezen door random tripping -__-.

Dan kan gewoon niet.

Trippen Faalt
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Ja mensen die er tegen zijn hebben het meestal over anti-hacken etc.. er is competetief gezien natuurlijk geen enkele reden om het in het spel te laten.

En ik geloof zo dat er mensen matches verliezen door trippen. Laatst speelde ik tegen een maat die gewoon een smash stond op te laden achter me, dus ik wil pivot grabben, maar trip, klaar. Je hoeft er niet eens voor te lopen ofzo.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Die code is er al een tijdje, maar lijkt nog niet echt op grote schaal toe te passen.

Ik heb op hoog niveau trippen nooit een toernooimatch zien beslissen. De meeste spelers zouden het liever weghebben denk ik, het blijft random. Er zijn overigens wel manieren om de kans te verkleinen (aerial approach, mortar slide etc.), ik trip zelf niet zo vaak.

Dan is er ook nog het morele aspect, een aantal mensen is er echt tegen om het spel op wat voor manier dan ook te hacken en te tweaken en zien het als een glijdende schaal. Wat mij betreft ligt de grens ook echt bij trippen eruit halen.
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
Trippen heeft naast een random aspect ook een demotiverend aspect; geen enkele debiel gaat tegenwoordig nog fox-trotten als je per keer dat je dasht een 1/100 kans hebt om te trippen.
Ook andere dingen, zoals dashdancing (die sowieso al verminderd is, maar toch nog gebruikt kan worden) kan nog wel maar is door trippen vrij riskant.
Het is niet alleen randomly annoying; tripping heeft wel degelijk effecten op de nuttigheid van andere technieken, al lijkt het op het eerste gezicht gewoon compleet nutteloos en irritant.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Ik heb zelf al meerdere keren verloren door trippen op een platform etc. Als er een kans blijft dat je tript door bijv. MK's d-tilt, vind ik het toepassen van deze code een erg goed idee.
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
@Marc

Klopt, hij is nu alleen wat aangepast en verbeterd. Daarnaast was er hier nog niet echt aandacht aan gegeven dus ik denk ik noem het om te zien wat men er van vind. Anders hadden we nu toch alleen over Melee vs Brawl lopen praten. ;)

En ja mortar slide is leuk maar dat gaat natuurlijk lang niet voor elk character op.

@Jumpman

Ja die kans is er nog steeds, met de nieuwe updates op die code blijft de kans voor al dat soort aanvallen gelijk en ook Diddy z'n bananen enzo werken nog prima. Alleen het random trippen door een dash is er nu uit.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Natuurlijk komt het op het internet terecht. Ik denk niet dat Ken echt een kans maakt, maar zijn "mind games" zullen hem helpen.
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
Natuurlijk komt het op het internet terecht. Ik denk niet dat Ken echt een kans maakt, maar zijn "mind games" zullen hem helpen.
Toen hij 20 was heeft ie ook de top van Mt. Fuji beklommen. Volgens mij is dat ook niet echt een eitje. Maar gezien de rest van de mensen die daar zitten is zijn kans om te winnen even groot als de rest. Hopelijk werken zijn ''GEDACHTE SPELLETJES'' zoals (prince) Shadow dat zo mooi vertaalde. Met hier en daar een ''voorwaardse-lucht'' aanval moet ie het toch wel een paar rondes vol houden. Het zou me verbazen als hij het zou winnen though.

EDIT* grats hierboven :p
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wie is deze mizar mannetje, ik eet je op. Ken is gewoon een zielig klein mannetje. Iedereen zou m hier uitlachen in nederland -_-
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Thanks :D

Nog bijna verloren van die random belg :| tornado spammende meta knight met lag en mute city is te nep.
Hierbij kondig ik ook maar meteen mijn retirement van brawl aan, nu ik al de officiele kampioen van de benelux ben heb ik hier niets meer te zoeken. Dat en ik ben waarschijnlijk te druk met mijn nieuwe hdtv de komende tijd :D
 
Top Bottom