• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Zwabber

Smash Cadet
Als je aanstaande zondag naar Utrecht wilt komen mag dat van mij.
Post maar ff als je wilt komen.(tis wel melee)
Bedankt voor het aanbod man ;)

Is er nog plaats dan? In het Zgetto's bijna montlies thread lijkt de lijst al vol te zijn (ookal heeft nog niet iedereen bevestigd).

Iig, als er nog plaats is zou ik graag komen (hoewel ik heel lang geen melee meer heb gedaan xD), weet nog niet 100% zeker of ik kan, maar dat laat ik dan nog wel even weten. Hoe laat is het bij je te doen :p ?

A-D

Smash Journeyman
noord brabant ,waar woonj he zwabber j zou eens bij mij langs kunnen komen voor pak slaag woon in etten-leur / willebrord

Gaki

Smash Journeyman
ik wil weten wie coens plaats inneemt aangezien er een lack aan mods is?

Jammer om te horen coen ik dacht dat na balance je wel motivated zou zijn nadat je gezien had dat broken kanker chars niet zo goed werken als een char waar je je goed bij voelt meh heel jammer though ik je nog wel zou willen zien op mijn toernooi vandaag ga ik bevestigen hoe of wat dus als er niet vandaag een topic verschijnt staat hij er waarschijnlijk morgen dus opletten iedereen die interesse heeft.

nogmaals coen ik vond je wel nodig in de scene van brawl je bent een cool guy en ik bedoel we hebben wel een andere mening gehad over spam etc maar toch waren wij soort van toon aangevend op het moment altans dat is hoe ik het ervaren heb en nog steeds ervaar ik hoop dat je mischien toch nog ergens in zal zien dat brawlers als jij nodig zijn en dat je dan het nog ergens kan vinden om toch een tijdje te blijven of course als je dit niet wilt respecteer ik dat ik wil zoiezo nog wel chillen dat begrijp je toch wel he ( tegen wie moet ik anders zeggen dat het decided is )

Zwabber

Smash Cadet
noord brabant ,waar woonj he zwabber j zou eens bij mij langs kunnen komen voor pak slaag woon in etten-leur / willebrord
Ik woon in Best, 'klein' plaatsje richting Eindhoven.. dat zegt je denk ik meer :p
Moet Melee maar weer eens gaan spelen als ik nog een klein beetje kans wil maken, heb dat spel lang niet meer aangeraakt. Daar komt iig verandering in :)

Gaki

Smash Journeyman
Klopt het word brawl.
Though dat is om te testen hoor dit word een 1 daags toernooi wilt het nog uit de hand lopen met dat hele brawl vs melee gebeuren kan ik er eventueel 2 daags van maken met brawl en melee maar ik persoonlijk vind het nergens op slaan om beide te doen maar als je een oplossing hebt en er niks mee doet dan ben ik weer zo een persoon die heeft geholpen om melee dood te laten gaan waar ik ook een beetje tegen ben althans zo zou ik me dan voelen.

Zwabber

Smash Cadet
Hehe, nu wordt het ook nog een gevoelskwestie. Lijkt wel een relatie, dit :p

Als alles een beetje uitkomt denk ik wel dat ik ga komen, pin me nog nergens op vast, though. Ik zie het thread wel verschijnen ;)

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wow de dutch topic is weer eens van een brawl vs melee topic naar een msn topic verranderd o_O;;

En ik hoop dat die foto die ik een paar pagina's terug zag niet bisc is want die pic ging echt VER o_o

C@sH Mooney

Smash Master
Yo Jeffz0r you should come over here for Ohana.

If you do, lets do that MM we were supposed to do at ESA2.

Every dutch smasher needs to go to Ohana. Its going to be the most international tourney since OC2.

Next year btw. You have lots of time to plan.

Coen

BRoomer
BRoomer
*zucht* ik kom tot nu toe alleen nog naar McFeben's toernooi omdat Biscuit per se teams wilt winnen xD
en dan nog Moreno's toernooi want Moreno is ook te cool guy en ik wil hem wel helpen met de organisatie :D

Daarna kap ik waarschijnlijk wel voorgoed. Melee is een cool spel maar te dood dus daarop ga ik ook niet terugvallen.

Chivaro

Smash Apprentice
xfd Study. Meh ik speel nog maar 2 dagen met Pit en kvond niet echt dat ik goed speelde >_<.
Nice pit heb je though.

Chivaro

Smash Apprentice
Sure why not xd.
Ik heb de laatste tijd erg weinig met Ike gespeeld.
Kheb wel zin om weer veel met Ike te spelen ;D.

Gmoney_

Smash Journeyman
Pas op Empy, zijn Ike is dangerous :p. En Chibi ik moet nog steeds denken aan die Fsmash die je me raakte met je Ike Fully charged, **** xD

Chivaro

Smash Apprentice
xfd, Dat was wel vette **** ja xD. Ik heb gewoon echt geen idee hoe ik Falco moet aanpakken man xD. Je Falco is de **** xd.

Top Bottom