• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
@ moreno: Dat bedoel ik juist. Van die enorme increase waar we het voor dat brawl uitkwam overhadden is nog niks terecht gekomen. Jij kent er hoeveel? 10 ofzo? Ik kan ze nie eens spotten op smashboards zo weinig zijn het er. Als er echt in een increase zou zijn dan zou ik niet hoeven zoeken. Maja we zullen zien hoe het over een half jaar is.
Ok... bij deze wil ik het idee van Utto zijn website graag voortzetten. Wanneer de website er is heb ik al vele idieeen ter promotie voor de dutch smash community / een nieuwe golf aan brawl spelers. Overigens ken ik al iets van 30 mensen op hyves die maar al te graag naar een brawl uitdaging zoeken. Er zijn ongelovelijk veel brawl liefhebbers nu actief (lees honderden) Het is alleen wat moeilijk om contact met ze te leggen. Dus vandaar dat ik de website idee wil voortzetten.

Hier mijn oude post die ik vergeten was te posten =p:

Jongens, een klein half jaar geleden had ik een plan voor een website voor competitief smash in Nederland. Ik heb er niet echt veel moeite voor gedaan verder, maar ik had weinig tijd. Nu heb ik er iets meer tijd voor, dus ik wil kijken of zoiets alsnog kan slagen. Voornaamste reden is dat Moreno een maandelijks toernooi wil gaan organiseren voor Brawl en dat dit waarschijnlijk zorgt voor veel nieuwskomers. Om te zorgen dat onze community voor deze nieuwkomers wat makkelijker te vinden is en om het toernooi te promoten, leek een website mij toch wel handig. Ik wil beginnen met iets simpels (wat info met een forum), wat ik zelf met HTML kan maken. Daarna kunnen we eventueel uitbreiden, mocht het aanslaan. Enige probleem is dat ik totaal geen verstand van hosting heb, dus misschien heeft iemand hier wat tips voor. Het hoeft niet al te fancy te zijn, en moet voorlopig vooral niet duur zijn. Ik zal trouwens ook nog eens aan Johnny vragen of hij nog zin heeft om hier iets voor te doen.

Daarnaast hebben we nog steeds geen naam. Moreno noemde 'NederSmash'. Andere namen die al voorgesteld zijn, zijn bijvoorbeeld 'SmashNL' en 'Smash Bond Nederland'. Als iemand een goede naam heeft, hoor ik hem graag. Zonder naam kunnen we niet verder.

Of houden we het toch liever bij SmashBoards?

P.S. Ik heb het toernooi/resultaten blablabla geupdate. Kijk [urlhttp://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/index.html]hier[/url]. Ik heb de Brawl toernooien er ook maar bij gezet, ik kijk wel hoe dat verder moet als er meer Brawl toernooien zijn geweest.
Beste Utto,

Ik ben wel een grote voorstander voor een eigen website. Dit is idd zeer essentieel voor promotie en een 1e stap naar vele mogelijkheden. Het ziet er echter naar uit dat, maar weinig mensen zich hier voor willen inzetten. We hebben iemand nodig die actie onderneemt, anders zal er maar weinig gebeuren. Zonodig zal ik dit project onder mijn leiding nemen.

Wat we dus nu nodig hebben is iemand voor het designen van de site. Dus nu ff kijken wie binnen de community skills heeft hierin en vrijwillig wilt meewerken. Als dit niet lukt, dan ken ik wel een aantal mensen die misschien willen helpen. De inhoud laat ik voornamelijk aan jou over. =) Een website + forum online zetten is verder vrij snel en gemakkelijk gebeurd.

Betreft de naam ervan. Het is belangrijker een naam te hebben dat duidelijk informatie geeft ipv een mooie fancy name. Een naam als 'smashNL' is net iets te onduidelijk. Bij het woord 'smash' kan men denken aan iets van Tennis of iets dergelijks. 'Super Smash Bros NL' geeft in 1 keer weer waar de website voor staat. Afgekort 'SSBN', dan opzich aardig klinkt.

Wanneer de website 1maal online staat, heb ik een aantal plannen ter promotie om de community te doen groeien.

Overigens ben ik met een aantal mensen bezig om smashfests en toernooien te hosten voor Melee. Om de Melee community levend te houden.

Graag zou ik je bij Zgetto's monthly hier nog over willen spreken ;D.
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Aangezien er zo'n behoefte is aan grote aantallen mensen die sinds Brawl aan moeten komen waaien, heb ik mij dan toch maar aangemeld. Eens kijken wat het met zich mee zal brengen.

@uchiha: ik zou dan SSBNL nog iets duidelijker vinden.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
@ moreno: Dat bedoel ik juist. Van die enorme increase waar we het voor dat brawl uitkwam overhadden is nog niks terecht gekomen. Jij kent er hoeveel? 10 ofzo? Ik kan ze nie eens spotten op smashboards zo weinig zijn het er. Als er echt in een increase zou zijn dan zou ik niet hoeven zoeken. Maja we zullen zien hoe het over een half jaar is.
Maar 10 ? in hoeveelheden verwacht je het 100 tegelijk ? ( zijn er meer trouwens )
Vele hebben ook geen zin om zich aan te melden op smashboards en wat ik probeer duidelijk te maken voorbeeld van het weekend was een vriend van my komen smashen my was er ook en nog wat andere gasten word er gezegd waarom hebben jullie geen smashboards account reactie was : van wat ik merk worden new guys niet zo nice ontvangen waarop ik niet kan zeggen nee dat is niet zo. ( kan wel XD is niet zo though )

@ linkje om iets te zeggen als we zijn 1 community hoef je ze niet duidelijk te maken wanneer iedereen merkt dat melee dood is staan ze toch voor een keuze of brawl spelen of niet spelen en wanneer ze switchen naar brawl komen ze er zelf wel achter en kunnen wij dingen zeggen als goh jij kan ook niet achter je eigen mening blijven staan XD
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
@moreno:
Dus die influx is er wel maar niet merkbaar op smashboards omdat ze worden afgeschrokken door de community die er al is? Dat vind ik best een ernstig punt dan. Wat mij betreft mag Marc dan wat harder optreden tegen onaardig gedrag. Ik vind niet dat mensen het recht hebben om nieuwe leden afteschrikken voor hun eigen plezier of ego.

@JP:
Over die site. Ik ben daar een voorstander van maar ik denk dat vooral het prima hem zit in het feit dat char discussies enz op smashboards in andere secties worden gehouden. Eigenlijk hebben we alleen een eigen regio op dit forum terwijl ik denk dat meer mensen het over zaken in brawl zullen hebben als er een nederlands forum is waar er over gepraat kan worden. Dat is wat anders dan een site beginnen though.
Ik zie die site dan als een plek waar nieuws en algemene informatie geplaatst wordt. Of heb je er wat anders mee voor ogen?

Toen je het had over hyves bedacht ik mij opeens dat we opzich best een hyves pagina voor de dutch smash community kunnen openen. Maybe joinen spelers wel makkelijker dan aangezien ze toch al een account hebben en er zo berichten kunnen plaatsen. Dit is ook een brug naar een eigen site in zekere zin. Je kan een hyves volgens mij makkelijk openen. Het is alleen wat beperkter dan een eigen website dus ik zou het alleen als tussenweg doen. Het geeft in iedergeval een beter idee hoeveel interesse er eigenlijk is denk ik.

Maar het belangrijkste denk ik waardoor er nog niet veel mensen komen is omdat het aantal toernooien drastisch daald en infrequent is. Ik hoop dat die monthly's van de grond gaan komen want uiteindelijk gaan die vooral meer nieuwe leden bij de community brengen. Zolang er weinig toernooien zijn zal je ook niet heel veel nieuwe leden zien joinen omdat ze er geen motivatie voor krijgen. Alleen de echte fanatiekelingen of initiatief nemers.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Ik persoonlijk vind dat we beter een hyves community kunnen opbouwen voor smash omdat er heel veel mensen op hyves zitten. Het is gemakkelijk en snel. Ik heb zelf ook site's gebouwd en het is toch heel veel meer werk.

P.S, door dit melee vs brawl gepraat posten op eens heel veel mensen vandaag in de dutch thread. Normaal 1 of 2 berichten per dag :s.
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Ik denk dat het komt omdat ik hier nu ben :p Maar nee, is dat aantal toernooien echt zo laag dan? Bijv die toernooien van Moreno die binnenkort steeds komen, ik organiseer er zelf een, en dan ook nog een aantal formele toernooien? Als ik echt zoek kan ik wel aardig wat vinden.

Ik denk in zekere zin dat de grootte van deze site mensen een beetje afschikt. Mensen die het wel spelen, maar toch ontzettend fanatiek zijn, zullen weinig behoefte hebben aan een grote site als deze. Maar ook zoals eerder was gezegd, het zal tijd nodig hebben.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Rukker, ik wil een website gepaard met een forum ofcourse. Door een website weergeef je het officiele bestaan van de Dutch Smash Community. Voor een onbekende is de website www.ssbnl.nl (of wat het ook gaat worden) een startpunt. Men ziet meteen hoe en wat alles is. Vervolgens worden ze via de website wel verder gelinkt naar het forum. Ook ter promotie kan je beter een website hebben. Je kan men liever naar www.ssbn.nl linken dan www.ssbn.nl/forum/showthread/mainpage (if u get what i mean)

Er zijn al vele verschillende 'I love Brawl' - hyves sites aangemaakt. Men kan zo daar aankloppen en je vindt meteen 50 brawl fans.
Een Hyves page maken voor SSBN was ook 1 van mijn ideeen voor wanneer de website af is. Maar Hyves als hoofdfront gebruiken ipv eigen website + forum is een zeer slecht idee. Het beperkt de opties op vele verschillende punten.

Dus idd zoals wat jij zei Rukker, over het algemeen nieuws en algemene info. Maar je moet het gewoon zien als een startpunt voor een nieuweling.

Via de website kan hij door gelinkt worden naar bijv:
- Forum
- Vids van matches
- Info toernooien
- SmashWiki (incl woonplaats + contactgegevens, voor het makkelijk onderling afspreken)
- (Nog een idee was om bijv een raportage van een toernooi. Zoiets ong: http://nl.youtube.com/watch?v=ay1fYrdKzRg Dit geeft een nieuweling meteen een beeld hoe een toernooi eruit ziet en de sfeer ervan =o In het raportage ook wat interviews etc..)
- Alle results (site van Utto)
- Een introductie naar inhoudelijke informatie naar guides, advanced techs etc Vervolgens kunnen ze worden doorgelinkt naar het forum.
- Lijst met brawl friendcodes
- Link naar smashboards

Vervolgens kunnen we ook iets met sponsors doen wanneer we een officiele naamsbekendheid hebben.
(Denk bijv aan die 'officiele Nintendo Brawl toernooi' of Gamevillage)

Je hebt idd wel een punt dat er meer toernooien moeten komen. Maar teneerste maar zorgen dat de community flink zal groeien, vervolgens stijgt zowel de vraag als iniatief naar toernooien.

Het promoten van de website is opzich zeer makkelijk. Gewoon op vele gamefora als powerunlimited/nintendo.nl/gamevillage etc etc en hyvesgroepen spammen. (topics/avatars/signatures) Werkt zeer goed.

Ik kan ook gratis flyers/posters laten uitprinten via een drukkerij. Vervolgens bij alle gameshops en evenementen plaatsen. Mja, laat ik maar niet te ver gaan.

Naja dit zijn in kort mijn ideeen ongeveer voor de mogelijkheden ervan.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Dit zou nog wel eens iets kunnen worden. Helaas zal ik niet veel bij kunnen dragen op gebied van webdesign, ik heb daar nauwelijks ervaring in. Het valt mij trouwens op dat iedereen rond de 16-20 jaar is, enig idee waardoor dat komt?
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
sommige mensen willen echt gestoken worden btw...

MAar anyways

Dit is biscuit of niet dan :D ?


Niet liegen vuile jiggly speler :D geef toe:confused:
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
@moreno:
Dus die influx is er wel maar niet merkbaar op smashboards omdat ze worden afgeschrokken door de community die er al is? Dat vind ik best een ernstig punt dan. Wat mij betreft mag Marc dan wat harder optreden tegen onaardig gedrag. Ik vind niet dat mensen het recht hebben om nieuwe leden afteschrikken voor hun eigen plezier of ego.
Ik zal zeker wat strenger gaan modden en ik ga ervanuit dat Coen dat ook zal doen als ie terug is. Maar uiteindelijk kun je modden wat je wilt, als de hele houding en mentaliteit zo negatief blijfven, is daar niks aan te doen. Als ik kritisch kijk kan ik 90% van de posts hier verwijderen, zover zal ik niet gaan. Ik kan individuen aanspreken, maar het blijft een joint effort.

Het valt mij trouwens op dat iedereen rond de 16-20 jaar is, enig idee waardoor dat komt?
Is altijd al zo geweest, kennelijk de leeftijdsgroep die de wil en mogelijkheid hebben om smash competitief op te pakken.


Ik heb al eerder gezegd dat ik zal helpen als er een site van de grond komt, maar het heeft meer dan 1 persoon nodig. Ik zie potentieel in Utto en JP, maar als dat alles is moeten we er nog maar eens goed over nadenken. Het heeft weinig zin om enthousiast een site neer te zetten die na een maand nooit meer geupdate wordt. Met andere woorden: mensen die menen iets bij te kunnen dragen, moeten dat vooral hier posten.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Oke, ik zou kunnen helpen in de webdesign heb ook wel tijd en ervaring ;D
En zelf zou ik het ook goed vinden als er een site/forum gemaakt word.
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Nog ff over die site, eigenlijk is het een beter plan dan ik het eerst crediet voor gaf. Het aantal spelers wat Brawl serieus wil nemen is best groot, maar zoals het geklef tussen Gaki & Ryuker al aantoont hebben ze daar toch wat problemen mee. Dus ik wil zo'n site best supporten, misschien komen er nog wat fatsoenlijke spelers uit voort. En wat Ryuker zegt is zeker waar, de discussie hier is gelimiteerd omdat we 1 onderwerploos (bij gebrek aan een echt woord) topic hebben en gewoon niet de ruimte zoals je op een compleet NL forum zou hebben.

Oja; JP zei: Het promoten van de website is opzich zeer makkelijk. Gewoon op vele gamefora als powerunlimited/nintendo.nl/gamevillage etc etc en hyvesgroepen spammen. (topics/avatars/signatures) Werkt zeer goed.

Hier wil ik wel mee helpen. Powerweb zeker is niet zo'n probleem voor mij, daar hadden we bijna een eigen toernooitje mee gehad, alhoewel het meerendeel er totaal geen gamer is en ook n00bish @ Brawl.


O en ff over Melee vs Brawl; laten we gewoon ff gemixte toernooien houden dan is alles weer koek en ei of je het nu lust of niet.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
@ Empy gemixt zou msch nog voor een chaos kunnen zorgen?\
@ Jp over wat je zei spammen en zo is wel een goed idee als de forum/site gereed is.
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Ik zou heel graag helpen met het opbouwen van een degelijke Nederlandse-smash-community site.
Op het gebied van webdesign of webmaster ben ik alleen compleet nutteloos wegens gebrek aan ervaring. Een andere mogelijkheid is een select groepje ideeen te laten opperen voor de site en een gedeelte van dat groepje (degene met ervaring) de uitwerking ervan te laten doen.

Een hyves pagina als website lijkt me een slecht idee: niet iedereen heeft zin om hyves aan te maken en het voelt gewoon niet compleet voor een community-based website. Maar zoals sommige al zeggen is het wel een mogelijkheid om een hyves pagina te maken en van daaruit te linken naar de 'echte' website. Ik moet zeggen dat dat idee wel veel potentieel heeft, gezien het grote aantal gebruikers van hyves.

Verder zou ik heel graag naar een smashfest (oid) komen. Het is alleen jammer dat vele smashfests de laatste tijd klein zijn, namelijk bij iemand thuis. 'Tis dan ook niet meer dan logisch dat er plaats is voor een beperkt aantal deelnemers, met als gevolg dat alleen de vaste community kan komen doordat zij met elkaar bekend zijn geraak, ook dat schrikt nieuwkomers (zoals mij) af.
Waarschuw me btw even als er een monthly of iets dergelijks aankomt, ik kom maar wat graag om mezelf ook in te burgeren in de community ;)
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
@ empy:
Het klinkt makkelijk om gewoon gemixte toernooien te houden maar is meestal niet haalbaar. Omdat de meeste spelers aan beide deelnemen kan je ze niet simultaan houden en heb je dus opeens 2 games om afteronden in 1 dag. Gemixt is alleen iets voor echt grote toernooien. 2 kleine toernooien dat kan wel die een dag na elkaar zijn.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Dat het moeilijk is om beide games op dezelfde dag op hoog niveau te spelen, gezien de verschillen in mechanics. De één kan het beter dan de ander, maar ik vind het zelf ook vrij lastig. Then again, daar zijn poules voor. =p
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Mwuah het is ook en beetje raar als je volle melee en volle brawl gaat organiseren.
Ik heb ook een beetje na zitten denken over partly melee en partly brawl te doen maar ik vind het ergens toch een raar idee je laat zien wat je kan in teams maar dan moet je terug naar melee om je skills te laten zien in melee en andersom vind ik het ook een beetje raar,

dan krijg je dus iets als "Goh ik zou wel willen zien hoe je in singles speelt" "tja kan niet want er word melee singles gespeeld" Tuurlijk kun je friendlies spelen maar het is toch anders. ( dit geld nahtuurlijk ook andersom )

Ik wil nu niet zeggen laat melee maar achter je want melee is een leuk spel maarals het echt zo door zal blijven gaan dat de mensen van melee brawl vertikken zal er uiteindelijk wel naar gemixte toernooien moeten gehandeld worden maar kom op is het voorbeeld hierboven niet een beetje aan de rare kant ?

( ik ga trouwens vandaag met de mensen van de venue overleggen of er eventueel een twee daagse beschikbaarheid van de venue is maar ik zie het nut er nog niet van in om hiervan ook werkdadelijk gebruik te maken als zoals ik het zie wij als een community er niet echt uit kunnen komen on what to do with melee en brawl nahtuurlijk zal niet iedereen het eens zijn met de beslissingen die er gemaakt gaan worden ( mischien ook beslissingen die niet gemaakt gaan worden ) maar ik stel voor om te proberen eruit te komen op een manier waardoor melee niet sterft en mischien nog ergens kan groeien en waar brawl ook naast kan ontwikkelen en ik denk dus dat een website voor een nederlandse community daarbij ook flink kan helpen ik sta hier zeker achter.

P.S ik heb dit allemaal getypt op me iphone en het heeft 4 minuutjes geduurd hoe epic is dat o_O
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
Gaki said:
P.S ik heb dit allemaal getypt op me iphone en het heeft 4 minuutjes geduurd hoe epic is dat o_O
Net zo epic als de enter-knop.

Anyways, ik ben helemaal voor het idee van een website met forum.
Zo kunnen we Brawl en Melee discussie in verschillende topics, nee, gewoon helemaal op verschillende boards doen,
en qua toernooien is het ook veel overzichtelijker; ik heb op dit moment geen flauw idee wanneer welk evenement georganiseerd wordt. Als er een 'evenementen' forum is met een topic voor elk evenement, zou dat het probleem meteen oplossen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Mijn suggestie wat betreft een site is om niet te hard van stapel te lopen met allerlei ingewikkelde dingen die misschien wel niet aanslaan. Ik heb zelf een simpele site in elkaar gezet, de enige cruciale stap op dit moment is het bedenken van een naam (misschien een topic hiervoor met uiteindelijk een poll). Als dat gebeurd is, kunnen we in principe aan de slag. In hoeverre we dan nog uit willen breiden, zien we later wel weer. Maar we hebben het er zondag nog over JP.

Suggesties voor hosts zijn trouwens ook nog steeds welkom.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Verder zou ik heel graag naar een smashfest (oid) komen. Het is alleen jammer dat vele smashfests de laatste tijd klein zijn, namelijk bij iemand thuis. 'Tis dan ook niet meer dan logisch dat er plaats is voor een beperkt aantal deelnemers, met als gevolg dat alleen de vaste community kan komen doordat zij met elkaar bekend zijn geraak, ook dat schrikt nieuwkomers (zoals mij) af.
Waarschuw me btw even als er een monthly of iets dergelijks aankomt, ik kom maar wat graag om mezelf ook in te burgeren in de community ;)

Als je aanstaande zondag naar Utrecht wilt komen mag dat van mij.
Post maar ff als je wilt komen.(tis wel melee)
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
een hyves pagina had ik ook al voorgesteld, maar dat werd niet zo goed ontvangen. Toch vind ik een site toch beter, maar hyves kan goed om mee te beginnen, lijkt mij. MrJoey en ik hebben ook al geprobeerd bij een smashhyves competitieve mensen te vinden. maar daar was weinig reactie op. Hier is de link http://superbrawl1.hyves.nl/forum/2124710/AWtv/competitive_brawl/

Op het begin werd ik ook afgeschrikt door The Dutch Thread, vooral door jullie agressieve gedrag tegenover elkaar en tegen nieuwe mensen. Nu ik hier wat langer rondhang ben ik erachter dat jullie het goed bedoelen :p.

Oh ik ben trouwens 21 jaar dus ik zit net buiten de grens, is trouwens niet te zien aan me :p

Maar zijn er dan helemaal geen mensen die ICT hebben gehad of verstand hebben van site's bouwen?
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Dan ben ik zeker buiten de grens van 16/20 ( ben jonger)
Ik ook. Daarom stelde ik die vraag. Ik kan niet begrijpen waarom niet meer mensen van onder de 16 jaar meedoen aan toernooien etc. Zelf ben ik zeer geïnteresseerd in het spelen van toernooien en kan ik het zeker opbrengen.
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Ik ook. Daarom stelde ik die vraag. Ik kan niet begrijpen waarom niet meer mensen van onder de 16 jaar meedoen aan toernooien etc. Zelf ben ik zeer geïnteresseerd in het spelen van toernooien en kan ik het zeker opbrengen.
Ja ik ben zeker geintreseerd.
Hoe oud ben je dan?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Duidelijk ben ik daar Shadow. Jouw party huisje is echt te relaxed.

Oh trouwens:

Jullie zijn van me af! =D

Je hoort het goed, ik stop met modden. Waarom? Simpel, geen zin/tijd meer + zodat Marc lekker al het vuile werk in zn eentje kan opknappen ¬_¬

Ik stop ook met Brawl. Ik heb geprobeerd Brawl leuk te vinden, en ik ben er ook wel redelijk in (2de op balance) maar ik vind het gewoon echt niet leuk. Maar niet getreurd, ik kom nog wel naar sommige toernooien omdat mensen het willen (Biscuit wil nog keer teamen en Moreno heeft hulp bij organisatie nodig) maar ik zal zelf niet meer mee doen als het niet hoeft. Daarom ga ik dus ook niet bij de community weg, de mensen zijn te awesome (<3 *insert at least 100 smashers here*).

Aan de andere kant heb ik opeens wel weer zin in Melee nadat ik al die zieke **** weer heb gezien (Darkrain combo, I killed Mufasa etc.). Hmmm....
 
Top Bottom