Dat was het plan ja, maar ik had en heb zometeen nog een paar dingen te doen vandaag. Als het goed is, scoort Utto een handtekening voor me. =]
Ik waardeer de support.
Ik waardeer de support.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
De tijd: Ik vermoedde al dat er zoiets achter zou zitten, maar fijn dat het verduidelijkt wordt. Het is gewoon een feit dat matches in Brawl vrij lang kunnen duren, vandaar dat we met 3 stocks spelen, in tegenstelling tot 4 zoals gangbaar was in Melee. In de praktijk duren matches vaak een minuut of 4-5, soms langer. Met deze regel zullen mensen vaker geneigd zijn te stallen tot het einde als ze voorstaan (de persoon met de meeste levens, of als dat gelijk is de minste damage, wint). Dit KAN voor veel vervelende eindes van matches zorgen. Een minuut extra zou al heel wat schelen, of op z'n minst in de latere bracket matches. Maar als dat echt niet kan, is er wel wat begrip voor op te brengen en zullen we 5 minuten moeten accepteren.Wel willen we even reageren op de tijdregel. We wiilen mensen vragen hiervoor begrip te hebben, het is namelijk niet zozeer een 'spel'regel alswel een manier om de twee toernooien op 1 dag te laten plaats vinden. Flok en wij hebben namelijk zitten rekenen en met de berekende tijden kunnen we de dag gewoon goed laten draaien zonder dat we in tijdnood komen. We vragen dus iedereen die over deze regel klachten heeft hier ook rekening mee te houden. Wat betreft de items, daar gaan wij ons niet mee bemoeien, dat is aan jullie en vooral aan Flok, de initiatiefnemer van dit toernooi. Waarvoor veel dank, je steekt er veel tijd en werk in!
Oh ja, trouwens, we lazen iets over poepen tijdens het spelen van SSB.Dat deed ons herinneren dat het volgende nog medegedeeld moet worden. Misschien dat Flok dit in het hoofdtopic kan zetten; DR GAMES heeft een toilet maar dit kan en mag alleen worden gebruikt voor kleine boodschappen. We hebben geen afzuiging een een slecht riool. Dus als het voor poepen wordn gebruikt zitten we de hele dag met zijn allen in die lucht EN lopen we zeker met zoveel bezoekers het risico op verstoppingen...
We vragen hiervoor jullie begrip en houdt er dus even rekening mee
.
Ice climbers hoeven we geen actie tegen te ondernemen wat mij betreft. Die hebben altijd sterke chains gehad. Ze hebben niet meer zo iets simpels als wobbling dus het vraagt best wat inzet om goed te landen en een goede chain te krijgen. Alleen maar grabben is geen goed argument want een grab landen is identiek aan een hit landen.En even over de chain grabs. De enige die ik denk dat gebanned moeten worden zijn die op ness en lucas, die komen er echt niet uit als ze eenmaal gegrabbed zijn. Verder ook nog die van Ice climbers. Mensen die deze echt goed beheersen kunnen gewoon winnen door alleen maar te grabbe.
Voor zover ik weet rijd het stadsvervoer in Utrecht nog gewoon (heeft het tot nu toe in ieder geval gewoon gedaan). Maar Dr Games is prima te lopen vanaf het station (15 minuten ofzo). Misschien dat lopen zelfs nog sneller is dan met de busEDIT: Ik zou mij samen met Tenzo wilen inschrijven voor de 2v2. Ik had nog een vraagje, zoals iedereen wel weet geloof ik, liggen de bussen in heel NL plat. Ik weet niet zeker of er op die datum de bussen al zijn begonnen met rijden. Wat informatie hierover zou wel op prijs gesteld zijn. ty
.
Dank je wel voor de info dan maar heVoor zover ik weet rijd het stadsvervoer in Utrecht nog gewoon (heeft het tot nu toe in ieder geval gewoon gedaan). Maar Dr Games is prima te lopen vanaf het station (15 minuten ofzo). Misschien dat lopen zelfs nog sneller is dan met de bus![]()
bridge of eldin dan ga ik lekekr dedede spelen kijken of je het dan nog zo leuk vind >_<d'oh... hehe, toernooi is dus niet aankomende vrijdag :embarrass
ik al helemaal blij dat het op een doordeweekse dag was ivm reiskosten..
maar goed, over de stages
deze zou ik persoonlijk overwegen om toch aan te zetten
bridge of eldin: waarom niet? omdat er geen edges zijn?
rainbow cruise: waarom is die opeens uit? in melee was ie aan en zover ik weet is er niets veranderd.
great sea: misschien vanwege het zwemmen en de bommen uit. maar alsnog een lekkere stage naar mijn idee.
luigi's mansion: campen is wel rot hier ja.. is er absoluut geen manier omheen?
mario circuit: wederom geen edges, maar zelfs minder random dan mute city in melee, die wel aanstond.
inlight me..
Waarom kun je niet ervan uit gaan dat mensen like linkje of marc of ikke weten waar ze het over hebben ? XDGreat Sea mag van mij best aan. De bommen zijn wel "random", maar komen lang niet altijd. En ze mikken gewoon op 1 van de 2 characters dus het is niet echt random waar ze landen.
De katapult is echt zwaar eenvoudig te ontwijken.
Rainbow Cruise. Ik snap niet waarom grotere characters een probleem zou zijn? Op welk deel van de stage heb je hier last van?
Verder staat er onder "debatable" nog Distant Planet. Distant Planet lijkt mij gewoon counterpick. Het enige wat het spel beinvloed zijn die pellets. Maar die doen niet zoveel damage en killen ook bijna niet, tenzij op hele hoge %. De regen laat je gewoon aan het randje hangen en met een simpele ledgehop ben je weer op de stage. De bulborb doet helemaal niks.
Ook vraag ik me een beetje af waarom Frigrate Orpheon banned is?
Coen heeft gelijk. Marc heeft gelijk. Veel mensen in deze thread hebben gelijk. Ik ben het met hen eens. Jammergenoeg reageert ons aller Floris niet meer. Beetje jammer.Bridge of Eldin: Zelfde wat Moreno zegt geldt voor mij, ik neem gewoon Dedede en die trophy is mine xD
Distant planet: Ik vind het een beetje een wazige stage. Dat stukje onder het main platform waar het water ook stroomt is gewoon te campvriendelijk, en als de waterval komt kan je makkelijk ledgecampen daaronder, ze kunnen je toch niet approachen. Verder lijkt het me echt gaar om in de bek van dat monster geslagen te worden en je stock kwijt te zijn. Iemand die weet hoe dat zit? Oh, en de muziek op de stage is echt verschrikkelijk.
Rainbow Cruise: Kan wel aan op counterpick. Zelfde redenen als in Melee, ik zie nog geen reden tot ban.
Great sea: Echt, fock deze stage. Je kan die katapult misschien makkelijk zelf ontwijken, maar je tegenstander kan er wel voor zorgen dat je daar terecht komt. En dat ding kan je zelfs KOen >_< Verder wordt je altijd geOHKO'd door de onderkant van de voorkant van de boot als je daar terecht weet te komen. Daar komen nog eens die bommen bovenop en verschillende scenes. Ook haalt het water de mogelijkheid tot gimpen (zover het mogelijk is) helemaal weg. Wat een baggerstage.
Frigate Orpheon: Hoeft niet banned. Sommige characters met tether recovery hebben het wat moeilijker, maar ja, Fox en Falco recovery in melee werd ook genaaid door gare ledges op Battlefield. Dat omdraaien van de stage kan je makkelijk horen aankomen (gaatiets van 3 seconden voordat het gebeurt een alarm af).
Ga ik ook wel, maar ik mag er toch wel met ze over praten? Als ik het idee had dat ze niet wisten waar ze het over hadden had ik dat juist niet gedaan.Waarom kun je niet ervan uit gaan dat mensen like linkje of marc of ikke weten waar ze het over hebben ? XD
Though dat wat je zegt over rainbow cruise dat ik het er wel ergens mee eens ben maar ik begrijp linkje volkomen want characters like boozer of zero suit samus zijn gewoon te waardoor het lijkt alsof die stage kleiner is.
Wij hebben op distant planet toch wel gespeeld? Ik heb er iig wel goede ervaringen mee. Maar ik zie je punt wat betreft campen stallen. En de bulborb is echt geen probleem. Het ding imo, ik ben er 1 keer door gekilled en dat was omdat ik achter hem kwam terwijl hij terug liep, maar compleet m'n eigen domme schuld.Distant planet: Ik vind het een beetje een wazige stage. Dat stukje onder het main platform waar het water ook stroomt is gewoon te campvriendelijk, en als de waterval komt kan je makkelijk ledgecampen daaronder, ze kunnen je toch niet approachen. Verder lijkt het me echt gaar om in de bek van dat monster geslagen te worden en je stock kwijt te zijn. Iemand die weet hoe dat zit? Oh, en de muziek op de stage is echt verschrikkelijk.
Great sea: Echt, fock deze stage. Je kan die katapult misschien makkelijk zelf ontwijken, maar je tegenstander kan er wel voor zorgen dat je daar terecht komt. En dat ding kan je zelfs KOen >_< Verder wordt je altijd geOHKO'd door de onderkant van de voorkant van de boot als je daar terecht weet te komen. Daar komen nog eens die bommen bovenop en verschillende scenes. Ook haalt het water de mogelijkheid tot gimpen (zover het mogelijk is) helemaal weg. Wat een baggerstage.
Frigate Orpheon: Hoeft niet banned. Sommige characters met tether recovery hebben het wat moeilijker, maar ja, Fox en Falco recovery in melee werd ook genaaid door gare ledges op Battlefield. Dat omdraaien van de stage kan je makkelijk horen aankomen (gaatiets van 3 seconden voordat het gebeurt een alarm af).
Vast wel toch? Of bedoel je met unanieme conclusie, items off?Nog een maand voor dit toernooi van start gaat. Hopelijk kunnen we tot een unanieme conclusie komen qua ruleset.
Kijk hij snapt het XDIk schrijf me hiervoor in. Ik zal tegen 13 juli wel nog laten weten of ik kan...
Enne het lijkt mij duidelijk dat items uit moeten.
Ik ben het niet helemaal eens wat betreft dit toernooi een experiment zijn zoals je het noemt altans ik denk dat de mensen die melee hebben gespeeld met advanced techniques en nu brawl al hebben gespeeld dat niet meer als experiment zien tuurlijk we hebben nog lang niet alle kennis maar we hebben al genoeg om te zeggen dat items homofiel zijn.normaal zou ik zeggen, de host kiest de regels. als die te veel zuigen, zal de host het wel merken aan de opkomst.
maar aangezien dit toernooi (nog steeds?) dient als een soort "experiment" om te testen wat goede casual regels zijn, laten we niet te veel bannen. en items... tja.. daar laat k me niet over uit.
democratisch stemmen ben ik ook niet echt voor. naar mijn mening moeten sommige mensen toch meer inbreng hebben in het kiezen van stages en items, dan mensen met 1 post of niets
en ik wil tegen een dedede op bridge of eldin