• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Balance Tournament(Sunday July the 13th)

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
not to be a mood braker. maar dit was iedereens eerste officiele brawl toernooi.
Ik weet man, maar ik bedoelde dat het me eerste smash tourney was xD. Ben naar geen een melee tourney geweest enzo, toen die tijden was ik niet echt zo heel goed enzo en nam het niet al te serieus en zo, brawl neem ik op een of andere manier serieuzer dan melee. En mensen die brawl haten, pplz ga mij nie haten omdat mensen (prob s t ook zo) zeggen dat melee beter is dan brawl.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik weet man, maar ik bedoelde dat het me eerste smash tourney was xD. Ben naar geen een melee tourney geweest enzo, toen die tijden was ik niet echt zo heel goed enzo en nam het niet al te serieus en zo, brawl neem ik op een of andere manier serieuzer dan melee. En mensen die brawl haten, pplz ga mij nie haten omdat mensen (prob s t ook zo) zeggen dat melee beter is dan brawl.
Ik denk dat die finale tussen mij en coen redelijk wat heeft kunnen laten zien dat het er ook pittig aan toe kan gaan in brawl niet zo als melee maar op zijn eigen manier.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Zeker een leuk toernooi. DrGames en Flok, bedankt voor het organiseren. Goede locatie met toffe games en goede schermen (alhoewel het er wel weinig waren). Er waren wel wat problemen, maar gelukkig zagen jullie dat zelf ook. Volgende keer moet er wel geseed worden, dat gebeurt in alle grote sporten ook. Flok, jou zie ik op een volgend toernooi wel weer. Ik zal ook kijken of ik nog wat smashers van vroeger op kan sporen.

Moreno, Mounir, Coen en Johnny: Thanks voor het smashen/eten/housen/teamen (streep door wat niet van toepassing is). Moreno, wij gaan na de vakantie wel wat meer oefenen. Misschien van de vakantie nog één of twee keer of zo, dan kun je ook meteen die fiets meenemen ;)

Marius, Julian en Jimmy: Cool om jullie weer te zien na al die jaren, we houden contact. Jammer dat er niet meer veteranen waren.

Overall heb ik het idee dat ik op het toernooi zelf wel redelijk hard genaaid ben door de fouten in de regels, maar aan de andere kant heb ik ook niet echt genoeg tijd in het spel gestoken om een hoge plaatsing te rechtvaardigen. Nou ja, ik kijk in ieder geval al uit naar de volgende keer.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Maar het was ontzettend leuk daar kun je niet omheen en waarom ik je heb lopen gympen mawnir = BECAUSE I CAN.

GMoney en Tenzo zijn trouwens crazy in teams.
 

DR GAMES Utrecht

Smash Rookie
Joined
Jun 7, 2008
Messages
11
Location
Utrecht
De gene (geen idee van naam) die Dancing Stage Hottest Party heeft achtergelaten mag even een mailtje sturen naar info@drgames.nl met zijn naw gegevens, de disc ligt namelijk nog hier. We sturen je de game dan even toe.

Roy
DR GAMES
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Hah, de resultaten zijn nu online!

Nu nog even een report uittypen, zoals men ook altijd deed op DT's:

2vs2:

Ik moet zeggen dat Jw1zzman(Julian) en ik ons best hebben gedaan. Met onze Mario en Meta Knight hebben we sterke tegenstanders gehad, en uiteindelijk vind ik ons plekje op de bracket meer dan voldoende.

VS ssj5goten & Roel:

Dat was tegen een Marth en een Pit als ik het mij goed herinner. Ik kan mij alleen de Pit herinneren die ernstig veel smash aanvallen deed. Wat ging er fout? Ik kan mij niet eens meer de stages herinneren(Wat trouwens geld voor ALLE matches)... ze speelde uiteindelijk beter dan ons en wonnen eerlijk.

VS Eresir & Tonydevil:

In onze eerste Loser's bracket match moesten we tegen 2 bekende DR GAMES klanten smashen, waarmee ik regelmatig een praatje maak in de winkel. Dit was duidelijk van een lagere Smash niveau, en we hebben met gemak kunnen winnen van jullie Marth en Ike. Het is de harde waarheid. :(

VS Kamako & Kiewirevo:

Voor beide was dit ons eerste match tegen een Snake die aan het Snake Dashen was, een techniek die ik nog niet kende. Als het goed is was Snake's partner....tjonge, ik ben de andere character gewoon vergeten. Anyway, de matches waren best close, maar uiteindelijk hebben wij van hun kunnen winnen!

VS Gmoney_ & Tenzo:

In onze laatste Loser's Bracket match hebben wij verloren, that's it. Ik kan mij gewoon NIKS meer herinneren van deze matches, hopelijk zijn mijn hersenen niet ernstig beschadigd ofzo.

1VS1:

VS Foshu:

Ah, ik was best verrast toen ik meteen tegen mijn oude maat van de DT toernooien als eerste moest smashen. Tegen zijn traditionele Samus heb ik kunnen winnen met mijn Mario. Sneu dat we al meteen in de eerste match tegen elkaar moesten, maar tja, de brackets waren willekeurig ingedeeld, eerlijker kun je ze niet krijgen.

VS Ryuker:

Dit was echt zo'n match waarbij ik dacht dat ik en mijn Mario aan alles moesten wennen. Ryuker's Pit was zeker goed, en liet mij ook even mijn wenkbrauwen omhoog halen toen ik opmerkte dat soms zijn arrow terugkwam van boven, en dat hij letterlijk onder de stage vloog, zodat hij aan de andere kant van de stage weer omhoog vloog om verder te smashen. Behalve dat ook Ryuker's Pit veel smashaanvallen deed toen mijn Mario dichtbij kwam, merkte ik op dat Pit ook gevaarlijk is in de lucht. In conclusie was dit een leerzame match voor mij!

VS Shadow:

Voor de 1 of andere reden kan ik mij deze Loser's Bracket match het beste nog herinneren. Ik moest toen tegen Shadow's Wolf spelen op Corneria. Tijdens het smashen merkte we beiden op dat Mario's vuurballen zeer irritant kunnen zijn, en dankzij deze projectielen heb ik van zijn Wolf kunnen winnen.

VS Marius:

Nog een Ede veteraan die trots met zijn geliefde Ness speelde tegen mijn Mario. Om eerlijk te zijn was dit de spannendste match voor mij, omdat Marius bijna had gewonnen. Het was zeker weten leuk om weer eens tegen jou te spelen na al die jaren.

VS Biscuit-sama:

De laatste match voor mij in het toernooi, tegen nog een Snake die de Snake Dash liet zien. Weer een leerzame match voor mij, die een Snake liet zien zoals hij waarschijnlijk gespeeld moet worden om toernooien mee te winnen. Snake's tilts zijn gewoon extreem gevaarlijk, wat wel duidelijk was tijdens de match, omdat ik constant aan het shielden was. Zelfs als ik vuurballen gooide kwam Biscuit's Snake op mij af en smashte mij zo het level uit. Jammer dat het hier eindigde voor mij, maar tegelijkertijd ben ik wel tevreden met mijn plekje in 1vs1.


Ik wou eigenlijk ook met Captain Falcon en Mr.Game & Watch spelen tijdens het toernooi, maar ik heb toch besloten om alleen met mijn Mario te gaan. Mocht BT 2 ooit opdagen, dan zal ik zeker weten ook deze 2 characters gaan gebruiken.

In conclusie wil ik zeggen dat het toernooi geweldig verliep, maar het was geen perfect toernooi, dat nog niet.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
lawl flok biscuit speelt zijn snake te anders dan zoals hij gespeeld hoort te worden gespeeld XD
En me haar is best wel lang man
EN lol ik had dus niet verwacht dat befzor laatste zou worden XD
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
lawl flok biscuit speelt zijn snake te anders dan zoals hij gespeeld hoort te worden gespeeld XD
En me haar is best wel lang man
EN lol ik had dus niet verwacht dat befzor laatste zou worden XD
Ja ik moest tegen em de eerste match in de loser bracket en het was Brawl. O ja en hij is wel bizar goed in dat hinkel spel voor de wii.

Anyway, ik heb het wel rete-slecht gedaan maar ik was ook te koppig om te counterpicken en Utto ownde me hard. :p

Props naar Renji en Emo trouwens jullie zijn echt ver gekomen in teams. Zelfde geld voor Gmoney_ en Tenzo. En Jhonny z'n Sonic. :) Coen, Gaki, Biscuit en Boku zijn gewoon té goed.

Anyway, een geslaagd toernooi, was zeker gezellig. Bedankt Flok en Roy en andere staff. En iedereen voor de matches natuurlijk. Stage selectie viel me nog mee ondanks het gebrek aan counterpick etc.. alleen Luigi's Mansion hoort imo niet bij deze selectie.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Heh ik snap die results niet. Hoe kan je nou 6e plek enzo hebben. Ik heb altijd gedeelde 5e, gedeelde 7e enz plekken gezien. De results zo opschrijven lijkt mij een vertekend beeld te geven ook vooral omdat het best of 1 was je niet het aantal matches voor de results kan tellen.
Krijgen we gewoon willekeurige plekken ofzo als ze maar in de buurt van 7e enzo zitten?
 
Top Bottom