Je faalt gewoon kk hard als host.
Je leeft totaal niet op naar de verantwoordelijkheid van een goede host. Je hebt een respectloze houding en communicatie tot de community. Je moet absoluut niet verbaasd zijn waarom deze thread keihard heeft gefaald met 1 en al hersenloze-posts. Juist door jouw trieste taalgebruik lok je anderen uit, waardoor je vervolgens een kansloze thread krijgt.
Liever helemaal geen toernooi, dan een toernooi dat gehost wordt door zown triest ventje die de smash community slecht beinvloed.
Een post als deze is gewoon om van te huilen:
Zegt een persoon die als nick "UchihaJP" heeft, ga verder naruto kijken man.
dus ik mag mensen over me heen laten lopen, dat is wat julie dus willen, donder op man.
en op me 2e quote in je comment, ben jij blijkbaar vet achterlijk,
want blijkbaar merk je neit waar ik naartoe verwijs. ik ben niet begonnen met het beledigen van mensen, en ik laat mensen niet over me heen lopen. maar helaas begreep je dat niet, en ik zal zeker niet veranderen van gedrag voor 1 toernooitje die ik organizeer, als ik geen respect krijg, verdien je het niet terug.
en ik blijf het me maar afvragen, steeds als ik iemand quote, en antwoord
een heel ander persoon mij, en die gaat weer een discussie maken.
terwijl ik zeg dat julie het gewoon moeten laten.
en ik agree gewoon met Zgetto,levend bewijs , kijk wat brawl met mij heeft gedaan =D
En wie het mee eens is met die narutard, Schrijf je maar uit, en maak dan plaats voor de mensen die wel voor een toernooi komen en niet voor Nederlandse lessen.