• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

QGB : Almere Toernooi 11 Oktober

Gmoney_

Smash Journeyman
Nee dank je, als mensen begrijpen wat ik zeg, is t meer dan genoeg voor mij :). en mij kan t btw nix schelen als mensen me kraken op me grammtica, tis tog nie dat ik een prijs win als ik me er continu aan houd ofso dus **** dat man xD

juicy_mokro

Smash Cadet
**** waarom was ik hier niet op de hoogte gehouden! Moreno! >_<

reserve lijst AUB

Edit: TFOE

Tenzo

Smash Rookie
**** wtf deze hele forum gaat vanaf de eerst page tot en met
de 6de page nergens over kk kut brawl XD
maar toch speel k het XD
jongens zoek de fouten maar op dan heeft iedereen iets te doen
**** man k ben de punten vergeten (.) XD XD

RebazTalei

Smash Apprentice
"me pers vnw mij"

n00b

Overigens staat " goe" niet in het woordenboek, waar heb je dat vandaan?

Spelling en grammatica boeit me niet op zo'n forum, als mensen maar te begrijpen zijn en dat was waar Linkje op wees. Er is een verschil tussen een spelfout maken en Chinees spreken in een Nederlandstalig topic.
kunnen julie wel in het echte leven vechten? want julie hebben namelijk wel kanker grote bek en **** xD, maar ik vraag me of julie ook zo groot praten in real life en niet denken omdat je de bom bent in melee/brawl dat julie zo stoer kunnen praten xD , van die kanker fanboys mogen julie mij betreft gepijpt worden, maar verwacht niet dat iedereen hetzelfde zal doen, zelfs al heb je gelijk. kunnen julie nu die **** droppen? tering..

Wollah beter houden jullie allemaal je MOND (hihi).
PS1 hoort op Counterpick, maarja laten we voor een keer met PS1 op random spelen. Lijkt me niet zo'n super groot probleem.

Rebaz is btw gewoon vette ****, dus ja, niet te veel haten enzo.
wel aardig, maar ik geef je geen toestemming voor chaingrabs =P

-Jumpman-

Smash Champion
maar ik vraag me of julie ook zo groot praten in real life en niet denken omdat je de bom bent in melee/brawl dat julie zo stoer kunnen praten xD
Ik wil nog een ding zeggen (allerlaatst, beloofd): als je dit stoer vindt, dan is het antwoord ja. Want ik ben echt zo irritant "in real life". Maar "de bom" ben ik niet in Brawl of Melee.

Ryuker

Smash Lord
Nee dank je, als mensen begrijpen wat ik zeg, is t meer dan genoeg voor mij :).
Dat maak je ons anders niet makkelijk. Tip: Zorg dat mensen je snel begrijpen anders gaan ze je gewoon negeren en nemen ze je niet meer serieus...

Spelen met taal prima. Verkrachten van taal GTFO !!

Gmoney_

Smash Journeyman
Ryuker je praat alsof je me niet begrijp ofso, terwijl je wel op mijn **** reageert ? En denk je echt dat ik me heel erg zorgen ga maken als mensen mij gaan negeren, omdat ze mij niet kunne begrijpen? Kom op zeg xD, heb never last gehad dat mensen mij niet begrijpen, dus tja. En dit is ook me laatste post dat ik reageer op mensen die leuk willen doen, iedereen die nog wat te zeggen heeft, ga je gang ^^

RebazTalei

Smash Apprentice
Ryuker je praat alsof je me niet begrijp ofso, terwijl je wel op mijn **** reageert ? En denk je echt dat ik me heel erg zorgen ga maken als mensen mij gaan negeren, omdat ze mij niet kunne begrijpen? Kom op zeg xD, heb never last gehad dat mensen mij niet begrijpen, dus tja. En dit is ook me laatste post dat ik reageer op mensen die leuk willen doen, iedereen die nog wat te zeggen heeft, ga je gang ^^
**** die kills, xD inplaats van dat ze gaan hebben over de tourney, gaan ze van ene onderwerp naar de ander,

Pokemon stadium 1-
Taal-
negeren-

serieus man, soms denk ik bij mezelf, ik vind mezelf zielig omdat ik bepaalde dingen doe, maar deze mensen hier zijn toppunt van zielig zijn **** man . btw, gregs check me account 2 Kanker grappige vids erop XD

Gmoney_

Smash Journeyman
Hoop niet dat er meer van deze kankersukkeltjes de community inkomen
Jongen wat Remen zei gaat gwn te ver ook al bedoeld hij t als grap, vind je t gek dat rebaz zo reageerd. En ik vind dat dit gedoe zo een beetje voorbij moet zijn. Deze topic was b edoeld voor een tourney, niet voor NLse lessen of om allochtonen uit te gaan schelden enzo :S

Linkje

Smash Lord
Jongen wat Remen zei gaat gwn te ver ook al bedoeld hij t als grap, vind je t gek dat rebaz zo reageerd. En ik vind dat dit gedoe zo een beetje voorbij moet zijn. Deze topic was b edoeld voor een tourney, niet voor NLse lessen of om allochtonen uit te gaan schelden enzo :S
Remen is zelf een allochtoon.
Neem hem niet al te serieus.

RebazTalei

Smash Apprentice
woow, mensne hebben grote bek xD kijken hoe iedereen zich zal gedragen op Gaki's toernooi.
het enige wat je daar hoort is "HAHAHA MINDGAMES" of domme quotes van crappy flash's zoals Metal gear awesome, tering man. en ik ben de kanker sukkel? lawl.

en nu is het wel klaar, en mensen kunnen nu al confirmen, wat wordt het nou =P?

Thomaz

Smash Lord
Wow, die emoticon ken ik niet. Thanks Amsah. :D

En waarom zijn al die mensen hier allemaal aan het schelden? Kunnen jullie ook gewoon praten, nog afgezien de spelling?

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Aangezien iedereen weer moet beginnen zodra het kalm is, zal ik elke post na deze weer streng beoordelen.

RebazTalei: Waarom host je een toernooi als je zo'n negatieve mening hebt over het spel en de community? Je wekt niet veel vertrouwen als host en ik overweeg sterk dit toernooi te laten voor wat het is. Je verwijt anderen een grote bek, maar ondertussen ben je zelf ook de "internet tough guy" aan het uithangen.

Thomaz: Kom weer eens een keer naar een toernooi in plaats van random topics binnen te wandelen en te klagen over het taalgebruik. No offense, maar die one liners helpen niet bepaald. Maak er een issue van of laat het. Hint: posts reporten of een mod benaderen werkt veel beter.

Dat gezegd hebbende, ben ik ook niet bepaald te spreken over hoe mensen hier tegen elkaar praten. Verander dat of accepteer de consequenties.

RebazTalei

Smash Apprentice
Quoted for epic truth & lolz

^Fixed
LOLOLOL4chanLOLOLOLOLgay

Aangezien iedereen weer moet beginnen zodra het kalm is, zal ik elke post na deze weer streng beoordelen.

RebazTalei: Waarom host je een toernooi als je zo'n negatieve mening hebt over het spel en de community? Je wekt niet veel vertrouwen als host en ik overweeg sterk dit toernooi te laten voor wat het is. Je verwijt anderen een grote bek, maar ondertussen ben je zelf ook de "internet tough guy" aan het uithangen.

Dat gezegd hebbende, ben ik ook niet bepaald te spreken over hoe mensen hier tegen elkaar praten. Verander dat of accepteer de consequenties.
aan ene kant mag je mischien gelijk hebben, maar heb jij wel gelezen hoe dom er hier wordt gezeurt? ga eens alle pagina's langs, gaan ze zeuren terwijl ze weten dat ik die PS1 op Random laat, en omdat ze daar niet tegen kunnen gaan ze over me Nederlands beginnen? en ik vind het wel grappig dat Iedereen Tegen mij keert terwijl ik meeste hier niets heb gezegd of heb aangedaan laat al zien hoe ****ing zielig deze community is, er wordt altijd gedickride heb ik gemerkt, maar hier ziet het er echt erg uit, en niet quoten en zeggen "ga dan weg dit dat" want ik moet voorlopig nog wel even brawl spelen.

Edit: EN, ik heb gezegd dat ze op de toernooi met hun Tegenstander bespreken of ze die op random willen hebben, en dan krijg ik nog meer kanker bull**** naar me hoofd, **** dat man.

Zgetto

Smash Ace
Speel gewoon melee dan allemaal. dit krijg je als je zo'n mongolen spel speelt...

Marc: WTF heeft dat ermee te maken? De nieuwe ZEST thread is niet veel beter.

UchihaJP

Smash Ace
aan ene kant mag je mischien gelijk hebben, maar heb jij wel gelezen hoe dom er hier wordt gezeurt? ga eens alle pagina's langs, gaan ze zeuren terwijl ze weten dat ik die PS1 op Random laat, en omdat ze daar niet tegen kunnen gaan ze over me Nederlands beginnen? en ik vind het wel grappig dat Iedereen Tegen mij keert terwijl ik meeste hier niets heb gezegd of heb aangedaan laat al zien hoe ****ing zielig deze community is, er wordt altijd gedickride heb ik gemerkt, maar hier ziet het er echt erg uit, en niet quoten en zeggen "ga dan weg dit dat" want ik moet voorlopig nog wel even brawl spelen.

Edit: EN, ik heb gezegd dat ze op de toernooi met hun Tegenstander bespreken of ze die op random willen hebben, en dan krijg ik nog meer kanker bull**** naar me hoofd, **** dat man.

Je faalt gewoon kk hard als host.

Je leeft totaal niet op naar de verantwoordelijkheid van een goede host. Je hebt een respectloze houding en communicatie tot de community. Je moet absoluut niet verbaasd zijn waarom deze thread keihard heeft gefaald met 1 en al hersenloze-posts. Juist door jouw trieste taalgebruik lok je anderen uit, waardoor je vervolgens een kansloze thread krijgt.

Liever helemaal geen toernooi, dan een toernooi dat gehost wordt door zown triest ventje die de smash community slecht beinvloed.

Een post als deze is gewoon om van te huilen:

kunnen julie wel in het echte leven vechten? want julie hebben namelijk wel kanker grote bek en **** xD, maar ik vraag me of julie ook zo groot praten in real life en niet denken omdat je de bom bent in melee/brawl dat julie zo stoer kunnen praten xD , van die kanker fanboys mogen julie mij betreft gepijpt worden, maar verwacht niet dat iedereen hetzelfde zal doen, zelfs al heb je gelijk. kunnen julie nu die **** droppen? tering..

RebazTalei

Smash Apprentice
Je faalt gewoon kk hard als host.

Je leeft totaal niet op naar de verantwoordelijkheid van een goede host. Je hebt een respectloze houding en communicatie tot de community. Je moet absoluut niet verbaasd zijn waarom deze thread keihard heeft gefaald met 1 en al hersenloze-posts. Juist door jouw trieste taalgebruik lok je anderen uit, waardoor je vervolgens een kansloze thread krijgt.

Liever helemaal geen toernooi, dan een toernooi dat gehost wordt door zown triest ventje die de smash community slecht beinvloed.

Een post als deze is gewoon om van te huilen:
Zegt een persoon die als nick "UchihaJP" heeft, ga verder naruto kijken man.
dus ik mag mensen over me heen laten lopen, dat is wat julie dus willen, donder op man.

en op me 2e quote in je comment, ben jij blijkbaar vet achterlijk,
want blijkbaar merk je neit waar ik naartoe verwijs. ik ben niet begonnen met het beledigen van mensen, en ik laat mensen niet over me heen lopen. maar helaas begreep je dat niet, en ik zal zeker niet veranderen van gedrag voor 1 toernooitje die ik organizeer, als ik geen respect krijg, verdien je het niet terug.

en ik blijf het me maar afvragen, steeds als ik iemand quote, en antwoord
een heel ander persoon mij, en die gaat weer een discussie maken.
terwijl ik zeg dat julie het gewoon moeten laten.

en ik agree gewoon met Zgetto,levend bewijs , kijk wat brawl met mij heeft gedaan =D

En wie het mee eens is met die narutard, Schrijf je maar uit, en maak dan plaats voor de mensen die wel voor een toernooi komen en niet voor Nederlandse lessen.

RebazTalei

Smash Apprentice
t eri ng wat is er met deze host gaande.
sorry man, lol maar er is eigenlijk helemaal niets aan de hand, omdat hun vinden dat ik geen nederlands kan typen, gaan ze van onderwerp naar onderwerp, laat jezelf er niet onder leiden...of is het lijden? LOL, xD

-Jumpman-

Smash Champion
Zegt een persoon die als nick "UchihaJP" heeft, ga verder naruto kijken man.
dus ik mag mensen over me heen laten lopen, dat is wat julie dus willen, donder op man.

en op me 2e quote in je comment, ben jij blijkbaar vet achterlijk,
want blijkbaar merk je neit waar ik naartoe verwijs. ik ben niet begonnen met het beledigen van mensen, en ik laat mensen niet over me heen lopen. maar helaas begreep je dat niet, en ik zal zeker niet veranderen van gedrag voor 1 toernooitje die ik organizeer, als ik geen respect krijg, verdien je het niet terug.

en ik blijf het me maar afvragen, steeds als ik iemand quote, en antwoord
een heel ander persoon mij, en die gaat weer een discussie maken.
terwijl ik zeg dat julie het gewoon moeten laten.

en ik agree gewoon met Zgetto,levend bewijs , kijk wat brawl met mij heeft gedaan =D

En wie het mee eens is met die narutard, Schrijf je maar uit, en maak dan plaats voor de mensen die wel voor een toernooi komen en niet voor Nederlandse lessen.

Je hebt gelijk, je moet niet over je heen laten lopen, maar dat kun je beter laten blijken door posts waarin je taalgebruik juist is en waarin je geen "kk" gebruikt maar rustig uitlegt wat je niet leuk vindt aan zijn post.

Mensen geven jou misschien geen respect, maar dat betekent niet dat je ze de huid vol moet gaan schelden, herinner wel: dit is het internet. Maakt het jou iets uit wat zij zeggen? Als het antwoord ja is zou je eigenlijk geen toernooi moeten organiseren.

Als er mensen zijn die je iest wil zeggen, wacht dat gewoon tot de elfde, ik weet zeker dat je dat hen dan kan laten blijken. Je bent ook zeer defensief, ik weet bijna zeker dat je weer met zo'n bericht als net hierop wil reageren, doe dit alsjeblieft niet. Ik wil dat je van dit bericht leert.

Ten slotte wil ik zeggen dat je veel meer respect krijgt door rustig te blijven dan door je te gedragen zoals je doet. Ik hoop dat dit helpt.

P.S.: Sla me niet de elfde.

RebazTalei

Smash Apprentice
@jumpman, ik zal deze mensen in het echt ontmoeten,(moreno's/Gaki's toernooi) anders zou het me echt geen ene reet schelen.

RebazTalei

Smash Apprentice
Lol, dit taalgebruik dwingt geen respect af =/

Maar ok, laat ze "in het echt" weten wat je ervan vindt.
serieus? begrijp je niet wat ik daarmee bedoel "ik zal deze mensen in het echt ontmoeten"?
ik bedoel daarmee, dat als ik mensen over me heen zal laten lopen, hoe moet ik deze mensen oog in oog aankijken? leg dat maar uit jumpy, ga geen discussie aan als je het niet begrijpt en WAAROM dickride je deze mensen wtf dude.

lol me post is gonez? die van toen ik zei "rule 34 on naruto"? gaaaayyyyy
heeft marc het verwijdert?

Top Bottom