EF Aqua
Smash Rookie
Ik weet niet of jij het nog steeds wil Rebaz, maar ik kom gewoon morgen.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
KEIHARD XD, tuurlijk mag je komen.Ik weet niet of jij het nog steeds wil Rebaz, maar ik kom gewoon morgen.
lol waarom pick je geen datum uit dat ze moeten confirmen?yo, mensen die naar TNOT2 willen komen, make up your mind en ga dan confirmed (of cancellen), want als k niet genoeg confirms heb, blaas ik het af
helaas op mijn Main Computer, heb namelijk geen Laptop etc.Rebaz, ga jij enkele matches opnemen? Ik heb begrepen dat jij een Dazzle hebt.
Is goed. Tot over een paar uur hè?helaas op mijn Main Computer, heb namelijk geen Laptop etc.
maar matches kunnen opgeslagen worden. op de Wii's of op de SD kaarten als die erin zitten.
meld dan de tijd etc, voor waneer het is opgeslagen, dan kan ik het wel opnemen
als ik niet lazy ben xD.
i didlol waarom pick je geen datum uit dat ze moeten confirmen?
ik geef je best gelijk je Tourney is wel huge vergeleken met die van mij xD
KTHANKSgg's iedereen,
epic toernie en gekke gebeurd.
Iedereen moet de host Rebaz bedanken stelletje flikkers, en het was gezellig mensen op naar het volgende toernooi!
ik hoop dat ik volgende keer in een tourney match tegen je moet spelen XDtwas leuk jongens... f***cking goed gespeeld iedereen.
U heeft PM!KTHANKS
trouwens. Morgen, 12-10-08 ga ik de eerste post editen met Results
was best ****ing hard man xD, voor DaminDDDDD ga ik morgen even die match recorden.
Meld nog voor de zekerheid welke het was.
Antwoord is hier ^^trouwens. Morgen, 12-10-08 ga ik de eerste post editen met Results
Ja, maar iemand weet toch wel de top 3 ofzo van singles en teams?Antwoord is hier ^^
edit: (Was ik ff vergete) een geslaagde toernooi. was heel leuk en het was ook wel op tijd klaar enzo. wel jammer dat er geen teams gespeeld konden worden, maja.
Ok thanks, thomas doet het goed in brawl. Zeker voor iemand met weinig motivatie voor brawl. Good **** thomas!Ik hoorde dat thomas 3e was in singles, verder weet ik niet :/
Juicy_Mokro weet zelf xD- Kami: Jij bent spotdogde-meester, echt op die momenten precies gewoon
En natuurlijk Rebaz en Quality Gaming thx voor het hosten, het was top
WACKWACKWACK
Ahahaha, dat is wel gekke ****. Als je er zelf bij was, was het geschreeuw veel harder dan opgenomen is though xD.OMG de video is geupload Boku vs Damian kk epic ! Boku met zijn voeten.
http://uk.youtube.com/watch?v=n8v3kIuArxE
Meh, Ike speelt niet echt lekker tegen Kirby. Zeker dat je gewoon kan rollen als ik je 1 jab geef xfd. Ach ja well played xd.Toernooi was WAAAHHHHH, zoals gewoonlijk.
ff voor de mensen waar ik tegen heb gespeeld:
- Kami: Jij bent spotdogde-meester, echt op die momenten precies gewoon
- Gaki: Jaja, ik had je bijna :D. Foutje van je en daarna grab-sessie van mij. Echt bijna, maakte fouten op het einde. Gaki ademt de frames OMG
- Chibi: Wahoo, best of 3 gewonnen van jou Ike in friendly. Daarna kirby ditto 1-1. Ik wist trouwens niet dat je zo goed was :O.
- Damian: Kom maar op met je revenge
De rest waar ik tegen heb gespeeld, don't know the names anymore GG's
En natuurlijk Rebaz en Quality Gaming thx voor het hosten, het was top
WACKWACKWACK