Wie anders? Als ik post dat ik beter op ga letten, meen ik dat. Eigenlijk zou ik deze hele topic kunnen verwijderen, en dat zou ik ook doen als het niet om een toernooi ging dat nog enige kans van slagen heeft.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
dus waneer ik iets niets ergs zeg, delete je het wel? wat maakt the thread nou uit? zolang mensen willen deelnemen aan deze toernooi maakt het me niet uit.Wie anders? Als ik post dat ik beter op ga letten, meen ik dat. Eigenlijk zou ik deze hele topic kunnen verwijderen, en dat zou ik ook doen als het niet om een toernooi ging dat nog enige kans van slagen heeft.
Ik ben er niet 24/7. Mensen hebben veel rotzooi gepost in de paar dagen dat ik weinig gekeken heb. Ik ga dat niet alsnog behandelen, maar ik stel wel ergens een grens. Er komt als het goed is een moderator bij binnenkort voor meer continuïteit. Spam in een toernooithread is vervelend omdat het afleidt van vragen, informatie, discussie etc over het toernooi. Posts over jou als host of je verdediging zijn dus een stuk relevanter dan rijmpjes over Mario, Wario en Lucario.dus waneer ik iets niets ergs zeg, delete je het wel? wat maakt the thread nou uit? zolang mensen willen deelnemen aan deze toernooi maakt het me niet uit.
......en dat probeer ik heletijd uit te leggen maar iedereen blijft me quoten. LOLIk ben er niet 24/7. Mensen hebben veel rotzooi gepost in de paar dagen dat ik weinig gekeken heb. Ik ga dat niet alsnog behandelen, maar ik stel wel ergens een grens. Er komt als het goed is een moderator bij binnenkort voor meer continuïteit. Spam in een toernooithread is vervelend omdat het afleidt van vragen, informatie, discussie etc over het toernooi. Posts over jou als host of je verdediging zijn dus een stuk relevanter dan rijmpjes over Mario, Wario en Lucario.
Is er eetgelegenheid vlakbij de zaal of kan je je eigen eten meenemen?
Info staat gewoon op eerste post.RebazTalei said:het is naast de stad/eigenlijk in de stad, dus over snackbars etc, hoef je je geen zorgen
te maken.
Regels voor het gebruik van de venue
* Eigen consumpties is Niet toegestaan.
* Niet binnen roken
* Het drinken van alchohol is niet toegestaan.
* Uiteraard wordt verwacht dat je op een fatsoenlijke manier
omgaat met de spullen van de venue en die van anderen.
er wordt gewoon geschreeuwt wie tegen wie moetEn anders zijn er altijd zat mensen op de vloer die dat echt wel weten, het is misschien wel handig om je gewoon voor te stellen, als een tegenstander jou dan zoekt is het ook makkelijker en hoe meer mensen weten wie je bent hoe sneller het gaat, vooral als iedereen zich daar aan houdt.
er zijn nu al 2 tv's een vriend van me neemt zijn TV mee, en een beamer, niet zeker weten.ZIjn er eigenlijk wel genoeg wii`s en tv`s
En zo dwing je respect af- MEDEDELING - Julie hebben mijn Thread niet echt gemogen laatste paar dagen/weken maar ik hoop dat iedereen nu een Ander inzicht heeft van mij door het Toernooi van Gaki. De echte Mededeling is dat ik mischien Teams moet uit zetten omdat er helaas NET NIET genoeg plek is voor als er meerdere VS teams gespeeld moet worden, ik moet veel mensen Teleurstellen omdat meeste komen voor Teams, ik ga nog een Beetje rondkijken wat ik eraan Kan doen binnen 1/2 dagen wordt er gezegd of de Teams worden uitgeschakeld en list uitgebreider wordt. en laat al die spelfouten/type fouten, reageer gewoon OP DE MEDEDELING >_<
waarom moet jij me altijd boos maken, even zonder grap ik probeer het zo respectvol over te laten komen? welke respect, jij hebt niet 1 woord uitgevoerd op die toernooi van Gaki tegen mij, niet eens geprobeer om tegen mij te praten om "beleefd" over te komen, omdat je Vet hard faalt in Single's betekent toch niet dat je niet gewoon voor de fun kan komen?En zo dwing je respect af.
good job.
geen teams, ik kom niet
<3 liefde voor Rebaz.
ik kom toch welmn noobie aanhang dwingt me.
denk het wel, ik heb het gevoel dat meerdere mensen niet gaan komen omdat veel kans is dat teams niet meer wordt gedaan. maar yeah ik zet je op reserve lijst, ik ga lijst uitbreiden denk ik.Potverdorie, ken ik nou niet meer meedoen?
done.Als veel mensen gaan cancellen omdat er geen teams is... Zet mij dan maar bij reserves.
ik begrijp het best als het niet waard is voor single's only.Ik ga hier ook niet meer heen. Geen teams en het is behoorlijk ver weg. Niks tegen Rebaz verder, maar meer tegen Brawl singles.
Vriend,waarom moet jij me altijd boos maken, even zonder grap ik probeer het zo respectvol over te laten komen? welke respect, jij hebt niet 1 woord uitgevoerd op die toernooi van Gaki tegen mij, niet eens geprobeer om tegen mij te praten om "beleefd" over te komen, omdat je Vet hard faalt in Single's betekent toch niet dat je niet gewoon voor de fun kan komen?
ik weet je was goed in melee, maar dat betekent toch dat je ook gewoon goed in brawl kan worden wth?
waarom moet jij me altijd boos maken, even zonder grap ik probeer het zo respectvol over te laten komen? welke respect, jij hebt niet 1 woord uitgevoerd op die toernooi van Gaki tegen mij, niet eens geprobeer om tegen mij te praten om "beleefd" over te komen, omdat je Vet hard faalt in Single's betekent toch niet dat je niet gewoon voor de fun kan komen?
ik weet je was goed in melee, maar dat betekent toch dat je ook gewoon goed in brawl kan worden wth?
dude...je maakt me bang x_X
Zo slecht was die post niet...tering ik heb deze post maar een gekopieerd naar word, maar die kan er ook al nix van maken ,me dyslexi/dilexy/dixlexy / dixxxll/ (doorhalen wat nvt is en of verbeteren) is erger aan het woorden :S. some one any one vertaal plz.
matthijs heeft de verkeerde post gequote nvm, nvt.Zo slecht was die post niet...
oh, ok. sorry voor misverstand.Vriend,
ik meende het serieus. Ik vind dat je die mededeling goed hebt uitgelegd. En ook uitlegt dat je het toernooi in stand wilt houden ookal komt er geen teams.
Ik vind singles gewoon niet leuk. Ik heb dat uitgelegd. Ik kan beter dan wat ik heb gedaan op Gaki's toernooi
Het spijt me dat ik niks tegen je heb gezegd. Om eerlijk te zijn, ik was alles allang weer vergeten in inclusief je naam. En ik was er gewoon om lol te maken met de gasten waar ik normaal mee omga.
Maar als ik je had herinnerd had ik zeker tegen je gepraat om te zeggen dat ik vaak een eikel kan zijn.
End of story. Je dwong met die post respect af, door alles goed uit te leggen.
Ik neem aan dat teams definitief niet doorgaat? In dat geval kun je mij uitschrijven. Ik vind singles alleen niet leuk genoeg. Thomas, volgende toernooi teamen?oh, ok. sorry voor misverstand.
trouwens mensen kunnen zichzelf nu confirmen vanwege dat gedoe met Teams.
en ik ga het denk ik 32 man maken. niet zeker weten.
ik neem aan dat GOAT ook niet komt?.Ik neem aan dat teams definitief niet doorgaat? In dat geval kun je mij uitschrijven. Ik vind singles alleen niet leuk genoeg. Thomas, volgende toernooi teamen?
Ik zou trouwens je eerste post wat aanpassen. Hij is niet echt overzichtelijk en sommige dingen zijn niet goed gekopieerd vanuit Gaki's thread. Als je wilt kan ik het voor je doen. Ik kan de info trouwens ook op SmashNL zetten.
Het is trouwens ook niet echt nodig om op de lijst bij te houden wie zich uitgeschreven hebben.