• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

QGB : Almere Toernooi 11 Oktober

Linkje

Smash Lord
linkje X_x.....stfu...... die yoshi pipes was een fout, maar Pokemon stadium is een epic stage X_x mehhh, nahh man. pokemon stadium is win , moet op random.
sorry hoor, maar ik kan nu al vertellen dat je geen ruggengraat hebt.
waarom moet pokemon stadium op random ?
De stage zou een basis stage geweest zijn als ze niet die klote aanpassingen hadden gedaan bij de windmolen enz.

Ik vind dat alleen vanwege de windmolen de stage al geen random is. counter pick prima.
Geef me een reden waarom hij op random hoort. En dat de stage niet verkloot is, want dat is hij wel.

Kappie

Smash Apprentice
pokemon stadium staat normaalgesproken op cp, tis melee niet :p dan eerder lylat op random. Ik denk dat FD, Battlefield, Yoshi's Island en Smashville genoeg is. Pokemon is wel een stuk minder balanced dan die 4.

RebazTalei

Smash Apprentice
sorry hoor, maar ik kan nu al vertellen dat je geen ruggengraat hebt.
waarom moet pokemon stadium op random ?
De stage zou een basis stage geweest zijn als ze niet die klote aanpassingen hadden gedaan bij de windmolen enz.

Ik vind dat alleen vanwege de windmolen de stage al geen random is. counter pick prima.
Geef me een reden waarom hij op random hoort. En dat de stage niet verkloot is, want dat is hij wel.
ik voel me beledigd joh.

anyway, heb je well is gespeeld op pokemon stadium? the battles zijn Vet intense.
en niet gebalanceerd? de stage is gebalanceerd genoeg. de windmolen is juist een voordeel, als je goed kan tech'n, ik heb matches op me youtube account staan (VS GREGS) als je tijd hebt, ga het maar kijken , en dan zie je dat die Windmolen in zijn voordeel komt vanwege zijn tech skills, dus het licht aan tech skills dat je op dat moment beter kan zijn.

en wat zeur je? ik speel met C.Falcon =P , als je jezelf goed vind of eigenlijk bent, dan moet je met dit stage kunnen spelen, Pokemon stadium 2 is wel een kut stage, xD dus yeah, die si gewoon ..gay.

Btw, wat zijn de prijzen.
Bekers maar wat houden die bekers in Trofeen of wat ;)

denk het? dunno gewoon 3 van die bekertje, plastic bekertjes, en dan krijg je een cola glaasje...wat denk je zelf =P?

2 brawl tourneys

Gaki & this one

0_o dutch are fuking awesome
No, we dont have a ****ing life lol. xD

BTW, CONFIRM ZO SNEL MOGELIJK, ik wil Geen tourney dat er 10 mensen komen dus please confirm je zelf zo snel mogelijk.

Empy

Smash Ace
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Niet om iemand te beledigen ofzo maar ik vind PS1 wel duidelijk anders dan de andere 4 random stages. Lylate met dat tilten hoeft van mij ook niet maar PS1 op random vind ik ook niet alles.

En tech skill vind ik niet echt een geldige reden. Zo kan je Bridge of Eldin ook op neutral zetten omdat mensen met de beste chaingrab skills daar voordeel aan hebben. Normaal is een Brawl toernooi niet bedoeld om te kijken wie het beste kan techen dus moet je imo ook je stage selectie daar niet op baseren.

Dat gezegt, het is natuurlijk jou toernooi dus als jij die stage op random wilt.

En waarom Cola als prijs doe dan iig een glas bier. Of als het persé frisdrank moet zijn dan Sinas ofzo maar niet die smerige zwarte drap. ;)

Linkje

Smash Lord
ik voel me beledigd joh.

anyway, heb je well is gespeeld op pokemon stadium? the battles zijn Vet intense.
en niet gebalanceerd? de stage is gebalanceerd genoeg. de windmolen is juist een voordeel, als je goed kan tech'n, ik heb matches op me youtube account staan (VS GREGS) als je tijd hebt, ga het maar kijken , en dan zie je dat die Windmolen in zijn voordeel komt vanwege zijn tech skills, dus het licht aan tech skills dat je op dat moment beter kan zijn.
Ik heb vaak zat op die stage gespeeld om te weten dat hij niet op random hoort.

Gebalanceerd ? heb ik het nooit over gehad.

Dat over tech skills is onzin iedereen kan op L drukken.

En ik heb wel is gezeik gehad op mijn Nederlands, maar ik raad jou aan om het bezittelijk voornaamwoord te gaan leren.

(ik wil je niet beledigen ik wil JUSTICE, en dat hoort een captain falcon speler zeker te weten ;) )

Marc

Relic of the Past
BRoomer
De stage is nog steeds relatief laag, de veranderingen (zoals de molen) zijn dit keer duidelijker aanwezig en de edges zijn gaar. Duidelijk niet neutraal.

RebazTalei

Smash Apprentice
Ik heb vaak zat op die stage gespeeld om te weten dat hij niet op random hoort.

Gebalanceerd ? heb ik het nooit over gehad.

Dat over tech skills is onzin iedereen kan op L drukken.

En ik heb wel is gezeik gehad op mijn Nederlands, maar ik raad jou aan om het bezittelijk voornaamwoord te gaan leren.

(ik wil je niet beledigen ik wil JUSTICE, en dat hoort een captain falcon speler zeker te weten ;) )

je wil justice xD? en daardoor beledig je me 2 keer , enige justice hier is dat jij een ****ing falcon punch in je face hoort te krijgen XD. en nee hij gaat niet van random af, en als iedereen L kan drukken, dan hou op met zeuren. en dat gedeelte van "gezeik op nederlands" slaat dus nergens op?

De stage is nog steeds relatief laag, de veranderingen (zoals de molen) zijn dit keer duidelijker aanwezig en de edges zijn gaar. Duidelijk niet neutraal.

woow, no offence, maar **** julie lijken wel op die noobs die geen melee konden spelen? ik heb meeste nadeel met de edges hoor xD? waarom blijven julie zeuren?

Marc

Relic of the Past
BRoomer
woow, no offence, maar **** julie lijken wel op die noobs die geen melee konden spelen? ik heb meeste nadeel met de edges hoor xD? waarom blijven julie zeuren?
Ik klaar je waarschijnlijk harder in Melee dan in Brawl, maar wat heeft dat met iets te maken? Feit blijft gewoon dat het geen neutrale stage is, en dat hoort wel als een stage op random staat. Verder speel ik zelf Snake (makkelijke verticale kills), dus ik heb er alleen maar voordeel van. Je gaat je gang maar, maar je op deze manier opstellen is niet echt bevorderlijk voor je opkomst.

Sino

Smash Journeyman
als hij het nou wil als random stage, het is tenslotte zijn toernooi. Kom dan niet ofzo, ik vind het zelf ook niet zo'n topidee. Maar het is zijn toernooi en hij bepaald de regels. En Rebaz maint wel C. Falcon en daar moet je respect voor hebben XD

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Vandaar dat ik ook zeg dat ie mag doen wat ie wil, maar van een host mag wel verwacht worden dat ie op een redelijke manier ingaat op dit soort dingen.

Ace55

Smash Lord
En tech skill vind ik niet echt een geldige reden. Zo kan je Bridge of Eldin ook op neutral zetten omdat mensen met de beste chaingrab skills daar voordeel aan hebben.
Als iedereen een lange afstand chain grab zou hebben zou dit argument ergens op slaan. Maar techen is niet character specific.

Ben zelf ook niet gecharmeerd van de nieuwe windmolen maar ik begrijp niet waarom mensen zo blijven zeiken over dingen. Je weet op welke transformatie je aan 't spelen bent en je weet dat als je iemand tegen dat ding aanramt dat ie dan waarschijnlijk niet dood is. Zou hem persoonlijk op CP zetten, maar de sprong naar neutraal is nou ook niet zo enorm IMO.

Marc en Linkje vergelijken met noobs die geen Melee kunnen spelen vind ik wel erg dapper (lees: foolish), zelfs voor een Falcon main.

-Jumpman-

Smash Champion
Ben zelf ook niet gecharmeerd van de nieuwe windmolen maar ik begrijp niet waarom mensen zo blijven zeiken over dingen. Je weet op welke transformatie je aan 't spelen bent en je weet dat als je iemand tegen dat ding aanramt dat ie dan waarschijnlijk niet dood is. Zou hem persoonlijk op CP zetten, maar de sprong naar neutraal is nou ook niet zo enorm IMO.
De windmolen kan je een nadeel geven zelfs als je weet dat de windmolen er is. Dat is net als zeggen dat je tegen Snake op FD moet spelen omdat je weet dat het FD is.

Linkje

Smash Lord
melee money match :) ?

en ik heb je nog niet beledigd. beledigen laat ik over aan Uchiha JP, die houdt daar wel van. ( ik snap ook niet waarom ik zou beledigen.)

Ik vind het jammer dat je niet luistert naar het publiek die (mogelijk) gelijk heeft.
Ik start geen discussie die ik toch zou verliezen, maar mocht je een hart uit Almere hebben. Dan vraag ik je toch te overwegen.
Een discussie voeren met mij is een ding, maar als marc zich er mee bemoeit verlies je geheid.

Ik zeg niet dat je de stage moet bannen. Het is een redelijke stage. Hij is alleen niet goed genoeg voor random. En daar zal je toch echt neer bij moeten leggen.

denk na, JIJ HEBT DE KRACHT OM MEER DAN 10 MENSEN GELUKKIG TE MAKEN MET DEZE BESLISSING.

(marc <3)

je wil justice xD? en daardoor beledig je me 2 keer, enige justice hier is dat jij een ****ing falcon punch in je face hoort te krijgen XD. en nee hij gaat niet van random af, en als iedereen L kan drukken, dan hou op met zeuren. en dat gedeelte van "gezeik op nederlands" slaat dus nergens op?
Geloof me je vind dat dit hard aan komt, maar ik heb het ook mee moeten maken. Je wordt er beter van geloof me.

Als jij deze zin in het Nederlands kan vertalen voor mij. Houd ik op met zeuren. (grammaticaal)

Gmoney_

Smash Journeyman
Geloof me je vind dat dit hard aan komt, maar ik heb het ook mee moeten maken. Je wordt er beter van geloof me.
Nou dit is op zich wel grappig, je loopt rebaz te corrigeren op zijn fouten terwijl jij zelf een fout maakt xD. Het is "mij" en geen "me", eerst even jezelf corrigeren voor je iemand anders wilt corrigeren xD.

en ff on topic, ik zelf vind pkmn stadium eerlijk gezegd ook op CP horen, maar ik heb er geen problemen mee dat het op random staat. En zoals een paar al gezegd hebben, het is zijn tourney en hij bepaald de regels dus tja.

RebazTalei

Smash Apprentice
melee money match :) ?

en ik heb je nog niet beledigd. beledigen laat ik over aan Uchiha JP, die houdt daar wel van. ( ik snap ook niet waarom ik zou beledigen.)

Ik vind het jammer dat je niet luistert naar het publiek die (mogelijk) gelijk heeft.
Ik start geen discussie die ik toch zou verliezen, maar mocht je een hart uit Almere hebben. Dan vraag ik je toch te overwegen.
Een discussie voeren met mij is een ding, maar als marc zich er mee bemoeit verlies je geheid.

Ik zeg niet dat je de stage moet bannen. Het is een redelijke stage. Hij is alleen niet goed genoeg voor random. En daar zal je toch echt neer bij moeten leggen.

denk na, JIJ HEBT DE KRACHT OM MEER DAN 10 MENSEN GELUKKIG TE MAKEN MET DEZE BESLISSING.

(marc <3)

Als jij deze zin in het Nederlands kan vertalen voor mij. Houd ik op met zeuren. (grammaticaal)

omdat je zo een ***got bent, en zoveel gaat zeuren xD change ik het juist niet xD
zonder grap man, ik maak die 10 mensen niet blij , ik maak mezelf blij, en je wordt beter doordat je in meerdere stages gaat spelen, en brawl is brawl, brawl is ****ing **** in my opinion xD en het liefst maak ik brawl leuker voor mezelf , het is maar 1 stage, je kan zowiezo afspreken met je opponent welke stages je uit wilt zetten, zolang julie 2 er samen overeen zijn kan je het uitzetten, dus regel dat nou maar op die tournooi? en neem melee maar mee, ik best zin om wel te spelen, niet voor geld, want heb melee al een hele lange tijd niet gespeeld. en beware , ik kies niet falcon vanwege zijn knee, in melee.....

lol en drop het, zoek het uit op de toernooi met je tegenstander, en wtf lul je heletijd met je nederlands dit dat en grammaticaal, je begrijpt me toch? dan hou je ****ing bek over die **** >_<

RebazTalei

Smash Apprentice
omdat je zo een ***got bent, en zoveel gaat zeuren xD change ik het juist niet xD
zonder grap man, ik maak die 10 mensen niet blij , ik maak mezelf blij, en je wordt beter doordat je in meerdere stages gaat spelen, en brawl is brawl, brawl is ****ing **** in my opinion xD en het liefst maak ik brawl leuker voor mezelf , het is maar 1 stage, je kan zowiezo afspreken met je opponent welke stages je uit wilt zetten, zolang julie 2 er samen overeen zijn kan je het uitzetten, dus regel dat nou maar op die tournooi? en neem melee maar mee, ik best zin om wel te spelen, niet voor geld, want heb melee al een hele lange tijd niet gespeeld. en beware , ik kies niet falcon vanwege zijn knee, in melee.....

lol en drop het, zoek het uit op de toernooi met je tegenstander, en wtf lul je heletijd met je nederlands dit dat en grammaticaal, je begrijpt me toch? dan hou je ****ing bek over die **** >_<

Als iedereen een lange afstand chain grab zou hebben zou dit argument ergens op slaan. Maar techen is niet character specific.

Marc en Linkje vergelijken met noobs die geen Melee kunnen spelen vind ik wel erg dapper (lees: foolish), zelfs voor een Falcon main.

ik heb hun niet melee noobs genoemd, lees eerst goed wat ik type....
ik zeg hun lijken wel die noobs die zeuren. en ik weet heus wel hoe hoog hun fame zit met heel melee gedoe, ik heb me alleen niet bemoeid met die hele melee, alhoewel dat vet dom was, btw, nog niemand weet het, maar ik ben Isai.

ok joke, maar yeah screw Linkje en marc X_X ...

RebazTalei

Smash Apprentice

ik zeg hun lijken wel die noobs die zeuren. en ik weet heus wel hoe hoog hun fame zit met heel melee gedoe, ik heb me alleen niet bemoeid met die hele melee, alhoewel dat vet dom was, btw, nog niemand weet het, maar ik ben Isai.

ok joke, maar yeah screw Linkje en marc X_X ...

Utto

Commander Keen
BRoomer
Nou dit is op zich wel grappig, je loopt rebaz te corrigeren op zijn fouten terwijl jij zelf een fout maakt xD. Het is "mij" en geen "me", eerst even jezelf corrigeren voor je iemand anders wilt corrigeren xD.
Eigenlijk is de fout dat 'je vind' zonder dt geschreven is. Me in plaats van mij is in spreektaal geen enkel probleem.

De houding van de host lijkt me trouwens alles behalve bevorderlijk voor de sfeer bij het toernooi. Dat je bezoekers **** posten is tot daaraantoe, maar de host zelf mag toch wel wat verantwoordelijkheid nemen wat dat betreft.

Edit: Ik vind ook dat PS1 een counterpick moet zijn.

Empy

Smash Ace
Lekker ook dat je het belangrijkste deel vergeet te quoten. Maaruh, dit is een prima argument. Al zou iedereen dezelfde "lange afstand chaingrabs" hebben dan nog heeft het geen zin om stages toe te laten die in het voordeel zijn van mensen die goed kunnen chaingrabben, dit is juist een reden dat het een goede counterpick is. Tenzij je wil testen hoe goed mensen kunnen techen is het geen goede reden om het als een deel van de algemene skill te zien die je nodig hebt om op een bepaalde stage te kunnen spelen.

Anyway, ik ga er niet verder op in er is voor dit soort dingen een stage discussion thread. Ik gaf alleen ff aan dat ik em persoonlijk als counterpick zie maar als Rebaz em als random wil hebben kan dat natuurlijk, tis niet alsof ie luigi's mansion op random heeft ofzo. :p

Edit: en die SBR ruleset houd er rekening mee dat je deze stage zowel als random als counterpick kan gebruiken dus het toernooi volgt prima de regels.

-Jumpman-

Smash Champion
Eigenlijk is de fout dat 'je vind' zonder dt geschreven is. Me in plaats van mij is in spreektaal geen enkel probleem.

De houding van de host lijkt me trouwens alles behalve bevorderlijk voor de sfeer bij het toernooi. Dat je bezoekers **** posten is tot daaraantoe, maar de host zelf mag toch wel wat verantwoordelijkheid nemen wat dat betreft.

Edit: Ik vind ook dat PS1 een counterpick moet zijn.
Jij vergeet een ding. Dit is geen spreektaal. En je hebt gelijk, "dt" in plaats van alleen de "d" is de grootste fout, maar "me" in plaats van "mij" is er ook een. Dat is net als zeggen dat "ik vin da je erg goe ben" ook normaal is omdat dit vaak wordt gezegd.

RebazTalei

Smash Apprentice
hou julie kaken nou maar dicht? waarom wordt er zoveel gewhined?
als die PS1 je zo erg dwars zit, schrijf jezelf uit? want ik ga hem zeker niet eruit halen?
wat begrijpen julie niet? ps1 is The ****ing epic? en dan gaan mensen heir nog beginnen met NL lessen?
als ik NL wil leren, dan ga ik wel naar school? dus als julie randdebielen GOED nederlands Kunnen lezen
ik herhaal, DIEGENEN, die Nederlands kunnen Lezen , POKEMON STADIUM, GAAT ER NIET UIT.

bij ****ing DR.games ofzo , moest ik ****ing battlen op een Luigi's mansion, die is pas irritant.

Linkje

Smash Lord
bij ****ing DR.games ofzo , moest ik ****ing battlen op een Luigi's mansion, die is pas irritant.
Dan moet je begrijpen dat ik moeilijk doe over deze stage op random.

Ik vind het prima jij beslist, maar persoonlijk vind ik je houding een beetje erg dominant.
En ik wijs je op Nederlandse fouten, omdat ik het zelf ook heb gehad.
Als je zo gaat praten op fora is het oke, maar je gaat na een tijd het verschil niet meer weten.
Nogmaals, Ik heb geen hekel aan je.

Ik moet nog vrij vragen voor 11 oktober, maar dat moet geen probleem zijn.

@Gmoney: Wat is jouw naam ? Ik vraag mijzelf af wie jij bent.

@ Rutger: WTF !!!!!!!!!!!!!! vindt zonder dt zieke **** OUWE!!!!!!. I'm begging for forgiveness.

Gmoney_

Smash Journeyman
Ben 1 van die ******s die daar(c1000) werkt man :p

edit: *****
edit: lol zelfs dat nie xD, dan dese wel dan :p, *****

RebazTalei

Smash Apprentice
Dan moet je begrijpen dat ik moeilijk doe over deze stage op random.

Ik vind het prima jij beslist, maar persoonlijk vind ik je houding een beetje erg dominant.
En ik wijs je op Nederlandse fouten, omdat ik het zelf ook heb gehad.
Als je zo gaat praten op fora is het oke, maar je gaat na een tijd het verschil niet meer weten.
Nogmaals, Ik heb geen hekel aan je.

Ik moet nog vrij vragen voor 11 oktober, maar dat moet geen probleem zijn.

@Gmoney: Wat is jouw naam ? Ik vraag mijzelf af wie jij bent.

@ Rutger: WTF !!!!!!!!!!!!!! vindt zonder dt zieke **** OUWE!!!!!!. I'm begging for forgiveness.

ik snap dat je moeilijk doet, maar ik ging ook niet erom zeuren, soms moet je gewoon andermans regels volgen? als je daar niet mee kan leven voor 1 dag dan ben je best laag.

AIDS, ok? ****ING AIDS...anyway....yeah
Billy lee ftw

Ace55

Smash Lord
Lekker ook dat je het belangrijkste deel vergeet te quoten. Maaruh, dit is een prima argument. Al zou iedereen dezelfde "lange afstand chaingrabs" hebben dan nog heeft het geen zin om stages toe te laten die in het voordeel zijn van mensen die goed kunnen chaingrabben, dit is juist een reden dat het een goede counterpick is. Tenzij je wil testen hoe goed mensen kunnen techen is het geen goede reden om het als een deel van de algemene skill te zien die je nodig hebt om op een bepaalde stage te kunnen spelen.
Vind de vergelijking tussen een tijdelijk obstakel dat in de weg kan zitten en een stage waar voor Dedede iedere grab bijna altijd een certain death is nog steeds niet zo sterk. Maar in mijn opinie is hij ook CP dus eigenlijk zijn we 't daarover eens.

En waarom Cola als prijs doe dan iig een glas bier. Of als het persé frisdrank moet zijn dan Sinas ofzo maar niet die smerige zwarte drap. ;)
Ben het wel met je eens dat cola smerige drap is, dan liever een biertje.

ik zeg hun lijken wel die noobs die zeuren.
En als je goed kijkt zie je dat dat precies was wat ik zei. Maar vind het nog steeds een dappere vergelijking.

Faab

Smash Ace
hahaha de host is een idioot :D gelukkig zijn er dit soort mensen nog anders zou de boards kk saai zijn 0_o

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Nou dit is op zich wel grappig, je loopt rebaz te corrigeren op zijn fouten terwijl jij zelf een fout maakt xD. Het is "mij" en geen "me", eerst even jezelf corrigeren voor je iemand anders wilt corrigeren xD..
"me pers vnw mij"

n00b

Overigens staat " goe" niet in het woordenboek, waar heb je dat vandaan?

Spelling en grammatica boeit me niet op zo'n forum, als mensen maar te begrijpen zijn en dat was waar Linkje op wees. Er is een verschil tussen een spelfout maken en Chinees spreken in een Nederlandstalig topic.

Utto

Commander Keen
BRoomer
Jij vergeet een ding. Dit is geen spreektaal. En je hebt gelijk, "dt" in plaats van alleen de "d" is de grootste fout, maar "me" in plaats van "mij" is er ook een. Dat is net als zeggen dat "ik vin da je erg goe ben" ook normaal is omdat dit vaak wordt gezegd.
Niet per se. Alhoewel je technisch gezien gelijk hebt, refereert spreektaal in deze context aan informeel taalgebruik. Het is niet zo vreemd dat dat hier voorkomt, aangezien de meeste mensen hier posten alsof ze aan het praten zijn. Je vergelijking klopt trouwens ook niet. Jouw voorbeeld draait om uitspraak, 'me in plaats van mij' draait om grammatica. Bovendien is 'me in plaats van mij' geen fout.

Er zijn een hoop dingen waar ik niets van weet, maar de Nederlandse taal is daar niet één van.

-Jumpman-

Smash Champion
Niet per se. Alhoewel je technisch gezien gelijk hebt, refereert spreektaal in deze context aan informeel taalgebruik. Het is niet zo vreemd dat dat hier voorkomt, aangezien de meeste mensen hier posten alsof ze aan het praten zijn. Je vergelijking klopt trouwens ook niet. Jouw voorbeeld draait om uitspraak, 'me in plaats van mij' draait om grammatica. Bovendien is 'me in plaats van mij' geen fout.

Er zijn een hoop dingen waar ik niets van weet, maar de Nederlandse taal is daar niet één van.
Ok. Maar jij spreekt uit wat daar staat. Ik heb het over de letterlijke tekst. Want als dit informeel gebruik is van de Nederlandse taal is, klopt die zin dus.

Er is een verschil tussen een spelfout maken en Chinees spreken in een Nederlandstalig topic.
Je weet zelf heel goed dat dat geen Chinees is. Wie weet wist hij niet dat het op die manier moest (zeer onwaarschijnlijk, maar mogelijk).

Wij zouden niet met elkaar moeten discussieren over dit onderwerp. Dit slaat nergens op.

Empy

Smash Ace
En ik denk dat Utto bedoeld dat informeel taalgebruik nog wel correct Nederlands is, zij het niet heel mooi Nederlands, maar wel een verschil met incorrect Nederlands.

****, ook al heb ik zelf zitten mee doen, maar dit begint nu erg op Nederlandse lessen te lijken xD
:laugh: Je bent trendsetter voor het correct gebruik van de Nederlandse taal (en ja trendsetter is correct Nederlands). :)

DarkRenji

Smash Journeyman
Wollah beter houden jullie allemaal je MOND (hihi).
PS1 hoort op Counterpick, maarja laten we voor een keer met PS1 op random spelen. Lijkt me niet zo'n super groot probleem.

Rebaz is btw gewoon vette ****, dus ja, niet te veel haten enzo.

Gmoney_

Smash Journeyman
Wollah beter houden jullie allemaal je MOND (hihi).
PS1 hoort op Counterpick, maarja laten we voor een keer met PS1 op random spelen. Lijkt me niet zo'n super groot probleem.

Rebaz is btw gewoon vette ****, dus ja, niet te veel haten enzo.
kijk als iedreen gwn dese instelling had, had de hele NLse bijlessen niet eens nodig geweest :).

Top Bottom