• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST2 : 25 november (Dutch) NEEM CUBES MEE MENSEN!

Status
Not open for further replies.

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Joop&Max op de Lijst + confirm^^

tip : mensen die er eerste keer niet waren...
ik weetniet wat voor weer het word zondag maar als het koud word kleed je eigen dan maar goed aan want er is binnen geen verwarming ofzo^^
het is tan2 koud binnen..integenstelling to zest waar je lekker met warme handen kan spelen
dus bij deze^^
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Joop&Max op de Lijst + confirm^^

tip : mensen die er eerste keer niet waren...
ik weetniet wat voor weer het word zondag maar als het koud word kleed je eigen dan maar goed aan want er is binnen geen verwarming ofzo^^
het is tan2 koud binnen..integenstelling to zest waar je lekker met warme handen kan spelen
dus bij deze^^
Ik wist de vorige keer niet dat er verwarming was. Deze keer zet ik hem aan... HOOG!
 

Marler

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
4
Ehm, wegens omstandigheden kunnen we toch niet komen (Ritchy Dennis en ik). Ander toernooi misschien 8)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Stomme omstandigheden ook altijd..

Tip voor als de verwarming aan gaat en het warm wordt... Doe deo op :p... Eigenlijk best een goede tip voor bij elk toernooi XD
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Jij hebt Sanada misschien wel vaker ingeschreven dan ik LPU. En LPU is ook al naar een paar toernooien geweest, in tegenstelling tot Sanada :p
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
dat vind ik wel knap aangezien ik naar zo'n 5 toernooien ben geweest en jij naar 6x zoveel toernooien, maar dat kan ook aan mij liggen
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik schrijf LPU niet voor elk toernooi in. Dat was alleen in 2005 een paar keer.

Jij bent trouwens wel naar meer dan 5 toernooien geweest.
 

Sanada

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2005
Messages
6
Location
Venray
Als ik vanaf nu toch ook gewoon elke keer kom dat Happo mij inschrijft maakt het ook niet meer uit, toch?
Ik ben geen verzinsel ofso.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
@ happosai ik loop nog steeds voor op jeffrey :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus het is 7 x :pdit word mijn 39e toernooi.
@sanada dit is gewoon happosai dit probeerde jeffrey ook een keer met LPU XD
 

Sanada

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2005
Messages
6
Location
Venray
@Linkje, ik verzeker je dat dit deze keer neit Happo zelf is =p Misschien heeft ie al eerder voor mij gepost, maar deze keer post ik toch echt zelf.
Ach, je zult het wel zien op het Toerny ^_~
Happo probeert mij al jaren weer competitive Smash te laten spelen, maar ik had er gewoon geen interesse in, totdat het eindelijk lukte om me weer te interesseren voor Smash.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
les 0 neem jeffzor nooit serieus

even voor de duidelijkheid jeffzor: ik heb sanada voor 4 toernooien ingeschreven, waar hij telkens niet kon, en bij 3 van die toernooien kon ik zelf ook niet.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Parasiet @ als het koud is meld het dan ~_~

het gaat zowiezo geen 30 graden worden morgen, dus koud is het zeker
dus zou je maybe de verwarming al aan kunnen zetten voordat er mensen komen^^
dan is het al warm aan het worden voordat we er zijn..
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Of het nou winter of zomer was in zweden, zweten zou je altijd XD.
Ik slaap niet bij Faab in de buurt. =p

Sorry jongen, maar ik loop voor. Dit wordt jouw 41e toernooi en mijn 43e. Vraag maar aan Rutger als je me niet gelooft :p
Mensen houden dat bij? Ik ben zelf na 30 de tel kwijt geraakt, maar een hoop toernooien zijn gewoon veredelde smashfests.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Rutger houdt het bij van 15 man ofzo, hij heeft zelf het meeste toernooien van iedereen gehad, 50 namelijk, das meer dan Silver XD
Jij hebt er nu 33 btw als je et wilt weten. Als het goed is zou Rutger het overzicht nog op de smashwiki zetten of anders op een aparte site.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Rutger houdt het bij van 15 man ofzo, hij heeft zelf het meeste toernooien van iedereen gehad, 50 namelijk, das meer dan Silver XD
Jij hebt er nu 33 btw als je et wilt weten. Als het goed is zou Rutger het overzicht nog op de smashwiki zetten of anders op een aparte site.
OMG. o_O Hm, ik ben nog wel benieuwd wat dan allemaal, kans dat er zelfs nog wat mist.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
OMG. o_O Hm, ik ben nog wel benieuwd wat dan allemaal, kans dat er zelfs nog wat mist.
Dat dacht ik ook, maar Rutger heeft ze heel netjes allemaal op een rijtje met data, en winnars en runner ups en hosts erbij... Allemaaaaaal

Owjah, @ host, heb je misschien een mobiel nummer voor het geval dat??

En anders jouw nummer Jeffrey :p Die hebben we eigenlijk sowieso nodig XD omdat we vaak in de auto iemand moeten bellen en er het nummer niet van hebben, en jij alle nummers zo'n beetje hebt :p
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Dat dacht ik ook, maar Rutger heeft ze heel netjes allemaal op een rijtje met data, en winnars en runner ups en hosts erbij... Allemaaaaaal

Owjah, @ host, heb je misschien een mobiel nummer voor het geval dat??

En anders jouw nummer Jeffrey :p Die hebben we eigenlijk sowieso nodig XD omdat we vaak in de auto iemand moeten bellen en er het nummer niet van hebben, en jij alle nummers zo'n beetje hebt :p
Ik heb eigenlijk geen mobiel, ik gebruik mijn moeders mobiel : 06 13350777 , onthoud het, je weet nooit waarvoor je mijn moeders nummer nog zult gebruiken. Ik raad toch aan die van Jeffrey te gebruiken.

Ik verzoek nog 1 cube!
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Mijn nummer is 0618285760. Maar ik kan volgens mij niet iemand's nummer opzoeken in m'n telefoon terwijl ik aan het bellen ben... denk ik :p

@JP: Wij teamen? ^_^
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom