Kirby Squad
Smash Lord
Wel opvallend dat het enige wat Coen de laatste tijd doet is mensen waarschuwen dat ze warnings krijgen
.
![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Haal me er maar vanaf... :/Ik kan denk ik niet komen, even afwachten nog :/
Coen heeft last van aambeien.Wel opvallend dat het enige wat Coen de laatste tijd doet is mensen waarschuwen dat ze warnings krijgen.
Ik wist de vorige keer niet dat er verwarming was. Deze keer zet ik hem aan... HOOG!Joop&Max op de Lijst + confirm^^
tip : mensen die er eerste keer niet waren...
ik weetniet wat voor weer het word zondag maar als het koud word kleed je eigen dan maar goed aan want er is binnen geen verwarming ofzo^^
het is tan2 koud binnen..integenstelling to zest waar je lekker met warme handen kan spelen
dus bij deze^^
Ik had bij KoBST1 vernomen dat je sanada altijd inschrijft, maar dat hij nooit komt.waarom staat er bij sanada 4real
Sorry jongen, maar ik loop voor. Dit wordt jouw 41e toernooi en mijn 43e. Vraag maar aan Rutger als je me niet gelooft@ happosai ik loop nog steeds voor op jeffrey :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus het is 7 xdit word mijn 39e toernooi.
Ik slaap niet bij Faab in de buurt. =pOf het nou winter of zomer was in zweden, zweten zou je altijd XD.
Mensen houden dat bij? Ik ben zelf na 30 de tel kwijt geraakt, maar een hoop toernooien zijn gewoon veredelde smashfests.Sorry jongen, maar ik loop voor. Dit wordt jouw 41e toernooi en mijn 43e. Vraag maar aan Rutger als je me niet gelooft![]()
OMG. o_O Hm, ik ben nog wel benieuwd wat dan allemaal, kans dat er zelfs nog wat mist.Rutger houdt het bij van 15 man ofzo, hij heeft zelf het meeste toernooien van iedereen gehad, 50 namelijk, das meer dan Silver XD
Jij hebt er nu 33 btw als je et wilt weten. Als het goed is zou Rutger het overzicht nog op de smashwiki zetten of anders op een aparte site.
Dat dacht ik ook, maar Rutger heeft ze heel netjes allemaal op een rijtje met data, en winnars en runner ups en hosts erbij... AllemaaaaaalOMG. o_O Hm, ik ben nog wel benieuwd wat dan allemaal, kans dat er zelfs nog wat mist.
Ik heb eigenlijk geen mobiel, ik gebruik mijn moeders mobiel : 06 13350777 , onthoud het, je weet nooit waarvoor je mijn moeders nummer nog zult gebruiken. Ik raad toch aan die van Jeffrey te gebruiken.Dat dacht ik ook, maar Rutger heeft ze heel netjes allemaal op een rijtje met data, en winnars en runner ups en hosts erbij... Allemaaaaaal
Owjah, @ host, heb je misschien een mobiel nummer voor het geval dat??
En anders jouw nummer JeffreyDie hebben we eigenlijk sowieso nodig XD omdat we vaak in de auto iemand moeten bellen en er het nummer niet van hebben, en jij alle nummers zo'n beetje hebt
![]()