Linkje
Smash Lord
laat dat denken maar aan een paard over jij komt gewoon.Ik denk niet dat ik kom..
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
laat dat denken maar aan een paard over jij komt gewoon.Ik denk niet dat ik kom..
Met mij natuurlijk, duidelijk.Hmm... Met wie zal ik eens teamen...
lol ^____^laat dat denken maar aan een paard over jij komt gewoon.
omdat dat bij zgettos monthlies ook zo is en nieuwe toernooihosts kopieren altijd eerdergebruikte regels (echt waar)Ik vraag me meer af waarom corneria op counterpick staat... Vind het geen ramp hoor, maar vroeg het me wel af
dankje :D ik was er zelf ook erg blij mee ...feliciteer hem dan maar van mij ^^
hahaha.dankje :D ik was er zelf ook erg blij mee ...
en JP's sig faalt in de stoelendans D:
Dat eerste wisten we natuurlijk allemaal al, wie komt er anders in een wit hemd en kort sport broekje op de eerste dag van zijn eigen toernooi te laat binnen gelopenhahaha.
mja helios blijkt dus een zweedse homo te zijn die niet van dikke aziatische tieten houdt. Vandaar dat ik niet mijn geweldige asian chick in men sig heb. =(
Helios wil mij gewoon van de boards af pesten. Nu heb ik echt geen reden meer om hier te komen. =/hahaha.
mja helios blijkt dus een zweedse homo te zijn die niet van dikke aziatische tieten houdt. Vandaar dat ik niet mijn geweldige asian chick in men sig heb. =(
Ik weet niet, is dat het beste denk je?Beginnen we met teams zondag??
bij zest 3 lag dat niet aan ons adam~_~... Singles eeeeeeeeeeeerst!!!!!
0kee I don't care..
maar als er teams eerst gespeelt gaat worden zou ik wel het liefst willen dat alles vloeiend loopt ~_~..
Stelletje kk honden.Haal mccloud en biscuit maar van de lijst.
Hoezo? Als ik vragen mag. ;pHaal mccloud en biscuit maar van de lijst.