captain mc cloud
Smash Apprentice
omg var, ik neem morgen pas als ik kom een cube mee...
bij deze dus
bij deze dus
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Diarree is niets om je voor te schamen! En respect dat je het niet meeneemt naar toernooien, zoals Jeffz0r.Helaas kan ik ook niet komen door persoonlijke redenen die ik hier liever niet wil delen. Het spijt me echt, ik had echt enorme zin om hierheen te komen.
Nogmaals het spijt me.
Alleen hou ik de schijtlucht binnen vier muren. =DMarc, stfu. Ik ging niet schijten bij die Zest3 venue, jij wel.
pshhhh team Bad Beats was veel coolerResults
Teams:
3: Team babyface (Ivootjes & Coen)
lulkoek ik zei later dat ik het niet deed omdat ik hem zou ownen zoals ik moest doenMatthijs: Nog beter, flauw van Steven dat hij eerst de deal aannam, waardoor jij met opzet van em verlooor en daarna hij de deal terugtrok XD
wtf XD ? heb je het over gooferd die mag idd wel de tyfus krijgenschiet uits:
linkje: congratz, revenge will come later (of is die stinkhond al dood?)
zei de jongen die vorige keer hoger eindigde dan beide!Nice zgetto + Adam ^^ jullie zijn echt duidelijk TE goed !