Blackout7889
Smash Rookie
Zet mij (Blackout) en Cenel er maar op
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Haha jáá tooch..maar zonder de h graag =Pw00t rus xD! stephan toch?
too good man, ik heb er nu zeker zin in ^_^!
idd xD...als joeyhamers zijn one-handed skills laat zienZeker té veel flauwe grappen dit toernooi x3
Isgood..zit toch bij jou op school ^_^Moneymatches anyone? :D (behalve amsah XD)
Heh? lol...ik en repyh komen niet haal ons er maar af![]()
Moet je je niet afmelden voor alle toernooienWaarom gaat de tijd niet sneller? ó_ò
Ik heb hier té veel zin in!
Het is omdat ik niet anders kan. D:Moet je je niet afmelden voor alle toernooiendat helpt haha ^^
Maar wij zijn nog steeds nieuwelingen! ó_ò!dachten we bij jouw ook en cap mccloud ook terwijl ik op zest 2 hem al enorm goed vond :D alleen speelde die toen marth tegen mij dat was best dom van hem
Ok.. dat gaat dus niet door.Als A-D me niet te hard whoopt wil ik mss wel een paar matches met inzet spelen zaterdag maar dat zien we dan wel (ik zal iig wat extra cash meenemen just in case).
We all <3 JP.@ Bisc : Waarom sleur je JP mee,
Uhm.. van wat ik heb gehoord..host ik zo goed?
Da's kut he, Jiggz tegen Ganondorf. 2 random klappen en je bent dood -_-Mijn Jiggs haat jouw Ganondorf xD speel minder goed en geef mij ook een kans!![]()
Jens lult ? :DDa's kut he, Jiggz tegen Ganondorf. 2 random klappen en je bent dood -_-
En laatste keer zei Jens juist dat JIJ meestal hoog kwam in een toernooi.
we pompen elkaars ego ^^Da's kut he, Jiggz tegen Ganondorf. 2 random klappen en je bent dood -_-
En laatste keer zei Jens juist dat JIJ meestal hoog kwam in een toernooi.
OMG HET IS MENEER UNOX :DAls het nog kan schrijf ik mezelf in.
Kben Chibi
Okan en Repyh kennen me wel.