Biscuit-Sama
Smash Journeyman
Go Jpeeeeeeeeee!
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Bang dat je nu geen lucky bracket meer hebt??schrijf mij er maar uit
ooooooh xDBang dat je nu geen lucky bracket meer hebt??![]()
Je bedoelt laatste keer.. eerste keer won ik wel =p maarja kan gebeuren toch, jij verloor ook van adam op jst toen ie nog noob was =p(ik weet was pouls maar was ook best of 3)Win dan ook de eerste keer voor hij ermee stopt -_-
te makkelijk
Oh god, schrijf me uit(en Marc ook).@ Bisc : Waarom sleur je JP mee, host ik zo goed? (Ik host eigenlijk niet, het meeste is gedaan door Jeffz0r)
Ik zei al in de 1e post dat zelfs reservelijst gewoon kan komen, want als alleen de standaardlijst komt zal er waarschijnlijk weer iemand bij zijn die niet komt, waardoor we poules moeten gebruiken en als het met minder kan, waarom dan niet meer hé. (Sorry als het onduidelijk is, ik ben slecht in korte zinnen maken.)schrijf goat in wat je wilt hij komt lekker toch
Ja, ik zet de kaart morgen online, dan zie je waar.Kan je ergens parkeren, gratis![]()
McCloud kan een Cube meenemen. :3
xD doet die het dan weer?Ik neem ook wel een cube mee, the IceCube xD(<alleen te vatten voor degene die naar KUTournament zijn geweest).