• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

NeroDB

Smash Cadet
Joined
Aug 15, 2008
Messages
46
Location
Belgium,Antwerp
Nero//5327-3047-5760//Antwerpen-Kontich

I bought a wii just for SSBB :p.
Online mode is rather boring due to unchangable settings when you play with Anyone.
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
teurlijk xD
ik heb

wii sport xD
zeldatwilight princess
N4S carbon
en uiteraard ssbb xD
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Ik ga ook iedereen's FC van in de eerste post toevoegen. Zou leuk zijn als jullie me ook toevoegen!
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
als je m in een winkel tegenkomt, is Okami zeker een aanrader. hij is wat zeldzaam omdat capcom rond die release problemen kreeg met de leverancier.
maar het is net een zelda game, maar dan toch met zijn eigen stijl. en in sommige opzichten beter :)
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
als je m in een winkel tegenkomt, is Okami zeker een aanrader. hij is wat zeldzaam omdat capcom rond die release problemen kreeg met de leverancier.
maar het is net een zelda game, maar dan toch met zijn eigen stijl. en in sommige opzichten beter :)

coool heb jij hem dan ?
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Sportieve kerel :p
Ok ik voeg alle belgen toe in men friends list. Ik kocht men wii eigelijk ook enkel voor brawl, maar door al die delays hadk men wii al bena een jaar :p..
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ja ik heb dus okami, ja hij is ook voor de wii, maar zeldzaam.
en het enigste nadelen die k heb gevonden is dat je alleen echt kan aanvallen als er monsters zijn (anders is het alleen een kopstoot) en dat er niet zoiets is als Z/L-targeting.

maar verder een heel goed spel. een mist als je een wii hebt. alleen wat geluk nodig om hem te vinden.
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Daarstraks eve tege nero gespeeld, verbinding was wel ok, en een paar goeie matches gehad. Snakewars was lachen en fart Ko's ook wel, die hebk zelfs gerecorded :p
gg's.
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Van zo'n dingen uploaden hebk dus helemaal geen verstand, ik kan ze in de toekomst wel doorsturen bvb...^^ Was men laatste match tot 23ste, nu hebk gwn geen tijd meer voor ontspanning met die herexamens..
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Mensen die morgen (zondag) eens willen spelen? Al twee weken niet gespeeld, al anderhalve maand niet (of ja, 3 matches) online, wil wel weten hoe ik 't doe. :p Stuur me een PM!
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Mensen, ik ga hier eens iets voorstellen. Volgend jaar, vanaf oktober ofzo: weeklies op mijn kot in Leuven.
 
Top Bottom