• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Maar ja als we aan dit tempo blijven groeien zullen we ze ooit wel inhalen (over een jaar of 500)(als deze thread het zolang uithoud.
MAAR misschien hebben de Walen en de Oostkantonners schrik om hier te posten aangezien we hier (bijna) alleen nederlands typen, dus hierbij.
*****DON'T BE AFRAID TO POST HERE GERMAN- AND FRENCH SPEAKING BELGIANS*****
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
:O lalaalala ik ben juist wakker en ik zie dat hier veel over die community word gesproken over [BE] [NL] vind wel goed maar dat van [NL] weet ik niet mss zijn er tog die wel veel ps3 en xbox hebben zoals kenthesinister zegd .
btw blijf zo poste :D
ik vond wel keer leuk als ik die belgian treath zocht dat ik zoveel post zag hier in =)
en ik post ook aleen hier in deze treath ik zou mss eens die smashboards moeten uitkammen xD
maar ik speel nu niet echt meer op me [Wii] want ik heb photoshop gedownload en ben heel tijd bezig met dat te leren gebruiken , heb ook gistere een wallpaper gemaakt op photoshop .
en ook yammer dat mijn [Wi-Fi] niet meer werkt want ik zat redelijk veel op me [Wii] op [Wi-Fi] altijd leuk om tegen andere te spelen dan tegen bots :D
maar ik had ook veel lag soms want die 3-2-1-Go soms ging da zo traag dat gelijk 1 sec dan 1 min was en i.p.v 3-2-1 sec was 3-2-1 min -.-"
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
van mij ook maar me [Wi-Fi] werkt gelijk nie meer en draadloze internet conectie ook nie -.- pff
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Cool dat het hier redelijk actief is. Vanaf een man of 15 kan je al kleine Belgische toernooien houden...

Zijn hier eigenlijk nog mensen die ook op Allisbrawl.com posten?
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Cool dat het hier redelijk actief is. Vanaf een man of 15 kan je al kleine Belgische toernooien houden...

Zijn hier eigenlijk nog mensen die ook op Allisbrawl.com posten?
Ik post iig niet op Allisbrawl.com
maar anders ken ik nog wel een aantal Belgen die met toernooien mee zouden doen maar hier nog niet gepost hebben (4à5, van 1 ben ik niet zeker)
btw congrats oni., je bent niet langer een smash noob
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Wat is Allisbrawl? :p
En men connection op wifi is vrij goed denk ik. Ik speel enkel tegen europeanen via de friendfinder, dan geeft men connection rood, oranje of geel aan. Bij NLers krijgk groen en ik heb bij 1 iemand blauw, dat is bena zonder enige lag :)
Vanaf 25 augustus hebk veel meer tijd om te kunnen brawlen. Een goede vriend van mij speelt regelmatig mee, maar tis moeilijk om online tegenstanders te vinde..
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Wat is Allisbrawl? :p
En men connection op wifi is vrij goed denk ik. Ik speel enkel tegen europeanen via de friendfinder, dan geeft men connection rood, oranje of geel aan. Bij NLers krijgk groen en ik heb bij 1 iemand blauw, dat is bena zonder enige lag :)
Vanaf 25 augustus hebk veel meer tijd om te kunnen brawlen. Een goede vriend van mij speelt regelmatig mee, maar tis moeilijk om online tegenstanders te vinde..
Allisbrawl leek mij ook een brawl community-site, btw waar ergens woon jij in Antwerpen?
misschien kan die Canadees bij jouw langs komen.
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Ik zal het plan later nog eens terug overwegen, maar op het moment is het te druk.
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
looool msn xD
btw ik ga een banner begiin te maken xD
beter dan deze hier onder =)
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Ik wissel brawl af met melee.. als er vriende op bezoek zijn bvb :p
Alleen speel ik brawl natuurlijk met wifi.
Men niveau in melee lag wel vrij hoog omdatk smashboards geregeld bezocht.
Niet pro level want er zijn hier gwn geen tournies :p
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
zal ik maar me oude signature gebruiken é , zo te zien dat mensen hem mooi vinde =)
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
ik ben nog nie naar die vriend van mij geweest om het te proberen heropnieuw te doen -.-"
want er was hier een andere vriend bij mij gelogeerd
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
kan nog lang deure, ik vraag wel aan me broer als ik hem zie en als hij hier thuis is :D
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
everyone, check the first post for the first belgian brawl matches videos :p
p.s. I think Klink is better than in those vids now... I thought him some neat tricks xP lol he's hard to beat now >_>
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Ik heb vanmiddag ff geconnect met jouw Klink.. maar de lag was echt ni normaal, men connection op basic brawl was sneller als met jou. Had je geen problemen?
 
Top Bottom