• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Tournaments (starting after 8 July 2008)
brawl stage 1(7th March 2009)
1 Nick Ideler Nikenick NL
2 Rutger Cnudde Duo014 BE
3 Kenneth Goossens lol BE

FACTS (17th October 2009)
1 Cédric Lichtert Ninfreak BE
2 Jero
3 Angelwar

Brawl stage 2 (12th December 2009)
1 - ssj5goten NL
2 - Cenel NL
3 - Nikenick NL

Belgian thread intro
Okay, so I'm making a thread for all Belgian people to discuss anything smash related, for people to announce a tournament and maybe to discuss Belgian powerrankings, although there haven't been a lot of Belgian tournaments as of yet, I hope that will change and this thread might encourage people to hold tournaments in Belgian if they see how many Belgian people there are on smashboards.
Please type English in this thread(unless we come to an agreement), since we have 3 official languages in Belgium, if you don't know how to say something in English type in your own language (Dutch, French or German) and hope we understand it (otherwise there is always someone to translate it).

I will also make a list of Belgian friendcodes and perhaps wii-codes and update it regularly.
name /// brawl code /// wii-code / / / / location///e-mail

Antwerp province

Klink///4210-5491-5556///5537-0511-8204-3118/// Sint-lenaarts///kevin.nicolai@hotmail.com
ynnek123///0302-1240-0730///6614-6069-3706-3063/// Deurne///goossens_kenny@hotmail.com
KenTheSinister///3136-8163-3621///xxxx///Aartselaar///kdb_thecollector@hotmail.com
super smash bro.///3222-7018-9463///5454-2034-4390-9656///Brecht///opabril@hotmail.com
Pitariolink///4940-6882-7190///xxxxxxxxxx///Schoten
Kirupirun /// 0130-3240-9925 /// 4426-6158-4187-7692//// Lint ///shadow_ffxi@hotmail.com
Drake001///0431-2046-5447///xxxxxxxxxxxx///Achtel///stvangils@pandora.be
xXhellmanXx///4897-7560-4573///xxxxxxxxx///Mechelen
Redictus///1977-4187-5171///xxxxxxxxxxxx/// dichtbij A'pen :p
Bangerra///1934-8336-2280///xxxxxxxxxxxx///Mechelen

West-Vlaanderen
Oni.///3995-7940-6549///xxxxxxxxxxx/ / / Oostende

Oost-Vlaanderen
Link's Ultimate sword/xxxxx///xxxxx////Dendermonde
Duo///0688-8762-4182///xxxxxxxxx/// Gent///duo@live.be

Limburg
SH4D0W ///4897-7416-0955 ///8238-1652-7486-1144 /// Overpelt

Vlaams-Brabant
Wisl///Leuven
Purple Town///2922-0535-8040

Brussels hoofdstedelijk gewest/Région de Bruxelles-Capitale

Ninfreak///2191-9314-2260///xxxxx///Brussel///charimewtwo@hotmail.com
CBT+///Schaarbeek///CBTPLUS@hotmail.com


Belgian Melee Thread
http://www.smashboards.com/showthread.php?p=13034776
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
xD oostkantonenaars :p
hier is wii FC: 6614 6069 3706 3063
misschien moet je ook naar Coen een PM sturen om deze thread in zijn sticky te zette
btw k heb nog nooit van Sint Lenaarts gehoord o_O
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
heb je ooit van Brecht gehoord, het is er een deelgemeente van.
Ik heb het gevraagd.
btw als je weet hoe je de inwoners van de Oostkantons zeg het me dan alstublieft, anders noem ik ze wel de Duitssprekenden

Ever heard about Brecht, it's a part of it.
I asked
btw, if you know how they call the citizens of the "Oostkantons", please tell me.
otherwise, I'll call them the German speaking people.
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
heb je ooit van Brecht gehoord, het is er een deelgemeente van.
Ik heb het gevraagd.
btw als je weet hoe je de inwoners van de Oostkantons zeg het me dan alstublieft, anders noem ik ze wel de Duitssprekenden
AAHH da is ni zover weg dan.
En 'k heb geen flauw idee van hoe die gasten noemen :p
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
naar hoeveel mensen heb je dit eigenlijk gestuurd? en misschien moet je regelmatig bumpen als er iemand toch TOEVALLIG eens komt kijken :p
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Ik heb dit naar 9 mensen gestuurd, en naar 2 via MSN (en Coen ging dit niet sticky'en, dat was voor de algemenere threads. btw 41 views in 24 uur is toch niet zo slecht :))
Ik heb gezocht hoe de inwoners vd Oostkantons genoemd worden: Oostkantonners
Ik zal nog wat reclame maken via mijn youtube profiel.
Als je nog Belgische smashers buiten Banana_dragon, thorismud, super smash bro., alegis, Jarri,nmaster, sebabourg of peach-man kent, wil je dat bericht dan ook naar hen doorsturen?

I've send this to 9 people, en to 2 via MSN
I'll try to attract some people via my youtube profile
If you know any other smashers besides Banana_dragon, thorismud, super smash bro., alegis, Jarri,nmaster, sebabourg or peach-man, do you want to send that message to them?
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Ik heb dit naar 9 mensen gestuurd, en naar 2 via MSN en Coen ging dit niet sticky'en, dat was voor de algemenere threads. btw 41 views in 24 uur is toch niet zo slecht :)
Ik heb gezocht hoe de inwoners vd Oostkantons genoemd worden: Oostkantonners
Ik zal nog wat reclame maken via mijn youtube profiel.
spijtig v/d sticky =/
en jah, is veel, mr ik ben nog de enige die heeft gepost =(
lol oostkantonners :p en ik zal ook wa reclame maken op youtube
edit: waarom zijn er trouwens zoveel meer smashers in het kleinere(denk ik toch =S) Nederland >_>
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Ik heb mijn vorige post ge-edit en daar hoort eigenlijk ook nog Oni. bij. Wat is je youtube-naam, de mijne is Klink010
jeuj, geen smash-nOOb meer!

I editted my previous post, and Oni belongs to that list. What is your youtube-name? mine is Klink010
No smash n00b any longer
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Tuurlijk, het moeten niet persé leden zijn, ze moeten gewoon lid worden :)
nu kan je ook je e-mail adres posten!
Ik denk toch dat nederland groter is dan België hoor. (gaat boven atlas halen)
atlas hielp niet echt, maar België is 1/4 kleiner dan Nederland: bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_oppervlakte

sure, they don't have to be members, they just have to become members:) you may also post your e-mail adres now!
I think the Netherlands are bigger than Belgium (runs upstairs to get an 'atlas')
it didn't really help, but Belgium is 1/4th smaller than Holland: sourcehttp://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_oppervlakte
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Dit is een algemeen belgisch thread, dus melee toernooien mag je hier ook posten enzo, als daar friendcodes van waren, zou hij die hier ook mogen posten, en hij mag hier ook melee records posten (die van mij zijn alleen niet vermeldingswaardig)
 

Link's ultimate sword

Smash Rookie
Joined
Mar 25, 2006
Messages
11
Location
blegium
Jow ik ben van Oost-vlaanderen, meerbepaald Dendermonde!
We gaan misschien binnekort een tournooi geven van SSBB, hehe.

Friend-code enzo zullen later gepost worden, bij gebrek aan tijd momenteel, wou wel effe hier posten :)
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Sorry voor late antwoord, maar ik zit momenteel aan de Belgische kust (werk) en heb erg weinig toegang tot internet. Eh, wat valt er te zeggen.... Ik ben Jarri (ook echte naam), woon in Peer (Limburg), maar vanaf volgend jaar in Leuven (KOT FTW). Euhm, ik main Olimar (2ndary Snake) en ben van plan toch wel naar toernooien te gaan.

Gelieve ook ajb die FC's van die andere games uit de eerste post te halen >.<

M'n MSN kan je krijgen door me een PM te sturen, hoewel ik tot eind deze maand niet veel online zal zijn. 'k Zit nu trouwens in De Panne.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
waar TF baseer je dat op?
op dat je die friendcodes van die andere spellen weg moet halen?
dat is denk ik omdat deze thread meer op jouw persoonlijke profiel lijkt dan een thread waar belgische gaste chille. neem een voorbeeld aan the dutch thread xD long live spam
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
waar TF baseer je dat op?
op dat je die friendcodes van die andere spellen weg moet halen?
dat is denk ik omdat deze thread meer op jouw persoonlijke profiel lijkt dan een thread waar belgische gaste chille. neem een voorbeeld aan the dutch thread xD long live spam
^^ rofl da kan best zijn xD
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
OK, om toch iets te hebben om over te discussiëren (en hier toch wat leven in te blazen) zullen we praten over het toernooi waar je het liefste heen zou gaan (ssbm,ssbb, ssb64). Persoonlijk zou ik wel graag naar een ssbm toernooi gaan, maar liever naar een ssbb toernooi, omdat ik daar waarschijnlijk beter zou doen (hoop ik toch)
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
=D

ik zou het liefst naar een brawl toernooi gaan want ik denk ook datr de meesten daar meer kans hebben om te winnen omdat je minder skill nodig hebt -_- maar k heb nog altijd problemen met het afleren van L-cancel >_>
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
tja, uiteindelijk kan da geen kwaad als je een keer teveel op l/r/z drukt hé. Waarschijnlijk gaat er met brawl ook wel een nieuwe community ontstaan omdat de wii nu al meer verkocht heeft dan de gamecube (dacht ik), dus meer volk op een toernooi, dus meer prijzengeld
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
maar in melee is alles sneller meer skill nodig en kan je vb een glith jump doen doe goed is als je veel dmg hebt en er niet wil uitvliegen . vb : mijn vriend was met Marth en ik met sheik ik hed 280% die deed smash en ik die soort glitch da jumpe en defense en ik was er nog ik vloog niet eens weg ik was er nog voor hem maar ik lag dan gwn op de grond xD . En mijn finishing move met sheik in melee was eerst jumpe en dan z'n mep geven dat hij uit vlieg nu moet je in brawl een smash doen voor hij er uit is en sheik is niet goed in smash aanvallen vind ik is te traag -.-"
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
Eigenlijk is het wel grappig dat jij als grote melee fan toch wel redelijk laat op deze site ben (dichter bij de release van brawl) (ik eigenlijk ook wel, maar ik had melee dan ook nog maar pas een jaar)
ik was al bijna 2 yaar aan het wachten op brawl O.o
ik was de heletijd op smashdojo :psycho:
+ ik was heel goed op de hoogte dat hij zou uit komen
het is gwn dat ik niet achter forum's had gezocht over brawl.
kheb aleen beginnen zoeken achter forum's waneer hij uit was voor fc te wiselen :laugh:
 

Oni.

Smash Cadet
Joined
Jun 26, 2008
Messages
40
Location
belgium
weet jij goe je dat weer verandert dat logotje : bij mij sta die diidy kong maar ik heb gistere ondervonde dat ik beter ben met toon link dus ik wil da logotje verandere in toon link maar weet niet meer staan : waar is da ?
 
Top Bottom