• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Hmmm too easy FACTS. Lot of scrubs so easy win for me. 2-stock the first two rounds, then 3-stocked quarters and semis. Finals was the only good match where the guy pushed me to my last stock. Hopefully better players at the next tourney in Anwerp ^^
I'll be there for you :p

was het zo easy dan? of bent ge gewoon zo goe geworde :embarrass kzal wa moete trainen he :D
 

Ninfreak

Smash Cadet
Joined
Oct 16, 2008
Messages
43
Location
Belgium
Ik heb eigenlijk meer Melee gespeeld de laatste tijd dan Brawl, misschien dat dit helpt voor reflexen, DI en andere aspecten van smash. En het is maar een kleine aanpassing van Melee naar Brawl vind ik. En ja het zou kunnen dat ik beter ben geworden idd :D
 

PurpleTown

Smash Rookie
Joined
Jun 10, 2009
Messages
1
Location
Belgium
Hallo allemaal, eerste post op Smashboards voor mij. heb al een tijd een account, maar ik kwam hierenkel voor info. Ik ben Nemo (ja, da's mijn echte naam) alias Cold. Ik ben 20 jaar oud en kom uit Vlaams-Brabant. Ik en een vriend zoeken al tijden naar wat mensen om mee te Brawlen en misschien aan een tournament mee te doen.

Ik zit op een behoorlijk niveau denk ik en main Fox, Jigglypuff, Bowser, Falco en Pikachu (in die volgorde). Ik heb al tijden geen melee meer gespeeld, maar kan er waarschijnlijk wel weer terug in komen =P


btw: Ninfreak, I'm LegendaryPony on AllIsBrawl ;-)
 

Ninfreak

Smash Cadet
Joined
Oct 16, 2008
Messages
43
Location
Belgium
Owkay, nice! Waar precies in Vlaams-Brabant? Niet te ver? Want we zouden dan zeker iets kunnen doen. Btw 12 december is er een brawl tournament in Antwerpen. Als je meer info wilt of mn msn vraag maar ;)
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
laatste toernooi in belgië: resultaten :p (mss wel in Belgie, maar top 5 zijn allemaal Nederlanders >.<)
-BRAWL STAGE 2-
Antwerpen
1 - ssj5goten - nederland
2 - Cenel - nederland
3 - Nikenick - nederland
4 - Gymmo - nederland
5 - Shadow - Nederland
5 - Angelwar - België
7 - Ninfreak - België
7 - guvan - nederland
9 - MrSin - België
9 - krikke - België
9 - Pal - nederland
9 - Duo014 - België
13 - divenn - België
13 - eldanar - België
13 - Aiccee - België
13 - Ivan - nederland
 

Ballistics

Smash Champion
Joined
Sep 14, 2006
Messages
2,266
Location
Tallahassee Florida State, what WHAT!
Sup Belgians watch me mess up some scrubs

Title: Quit Your Job and Play Some Smash!
Location: Tallahassee, FL
Date: 1/30/2010
Host: Fluxx'd up Crew
Tournament Thread: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=261131
Livestream Link: http://www.livestream.com/ballistics
Estimated Time of Stream: 12 PM Eastern Standard Time Melee first
Entry Fee: $10 Singles / $10 + $10 = $20 Doubles
Players:
Melee:
Tallahassee: Ballistics, Green Mario, Toobz, Awal
Louisiana: HiIH and cronies
Panama City: Zone, TropicalTaco
Pensacola: Holy Chef, Ram
Gainesville: JSSN, KBM, SEXPUMA, Harriettheguy, Raistlin
Miami: Trikrom3
Brawl:
Tallahasee: JSSN, Somacruz, DBS, Awal, SexPuma
Jacksonville: GeoffMoney,
Pensacola: Benaji, Skaterbaj
Gainesville: JSSN, KBM
Stream Thread: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=249284
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
De laatste keer da'k checkte viel dat wel mee, hoewel er sowieso niet veel Belgen actief zijn op de smashscene (zelf ben ik er ook mee gestopt, I lol'd toen ik die mail notificatie van Belgian Thread zag :-p) ynnek speelt (bij mijn weten) nogal graag melee en voor de rest denk ik dat veel mensen hier dat nog wel regelmatig spelen
(@ Nin: overigens binnenkort ga ik op kot in Brussel en wil nog wel eens ingemaakt worden voor old-time's sake X-D)
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Sorry voor de bump, maar dit is mss een idee om de smash scene weer wat te doen opleven :-D (tenminste in België), als de zalen van een outpost (bxl/ A'pen/ Gent) vrij zijn, kunnen die gratis gebruikt worden met voorwaarde dat je geen eigen drinken meeneemt, dus mss moeten jullie op maandelijkse/ wekelijkse basis eens met zijn allen proberen af te spreken (voor toernooi/ get-together)

http://www.outpost.be/website/index.php?option=com_content&view=article&id=87&Itemid=98
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
Sorry voor de bump, maar dit is mss een idee om de smash scene weer wat te doen opleven :-D (tenminste in België), als de zalen van een outpost (bxl/ A'pen/ Gent) vrij zijn, kunnen die gratis gebruikt worden met voorwaarde dat je geen eigen drinken meeneemt, dus mss moeten jullie op maandelijkse/ wekelijkse basis eens met zijn allen proberen af te spreken (voor toernooi/ get-together)

http://www.outpost.be/website/index.php?option=com_content&view=article&id=87&Itemid=98
Wow, cool.

Voor Antwerpen, als er mensen geïnteresseerd zijn om nog Melee te spelen, dan ben ik zeker geïnteresseerd om eens hierrond iets af te spreken. (wil eventueel ook de zaal regelen)
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Wow, cool.

Voor Antwerpen, als er mensen geïnteresseerd zijn om nog Melee te spelen, dan ben ik zeker geïnteresseerd om eens hierrond iets af te spreken. (wil eventueel ook de zaal regelen)
Geweldig! waar woon je ergens in antwerpen? En dat van outpost lijkt me ook wel interessant, maar onze smash community is echt helemaal dood nu..
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
Borgerhout, in de buurt van de kerkstraat / 5 minuten van centraal station. Gij?
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
kerkstraat? das echt perfect, mijn pa woont daar ongeveer 5 minuten vandaan en tram 5 stopt voor de deur bij mijn ma. Toch leuk om te zien dat er toch iemand is die nog melee speelt! Heb je trouwens msn? Dan gaat het wa makkelijker want ik kom hier niet zo veel kijken.
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
Ik denk dat enkel 24 en 11 hier voorbij komt. Heb geen msn maar ik ga u een pm sturen.
 

Ninfreak

Smash Cadet
Joined
Oct 16, 2008
Messages
43
Location
Belgium
Onze Melee scene is idd dood. Naast kenny en nog iemand anders ken ik niemand die nog Melee speelt behalve wij xD. Ik ben wel steeds geïnteresseerd om Melee te spelen, Antwerpen is nu ook niet zo veraf lol Als we iets organiseren in Outpost bijv...
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
Wie is Kenny?

2 jaar geleden ben ik eens gaan smashen in Brussel bij CBT+ en een vriend van hem, misschien dat zij soms nog spelen. Maar krijg geen reactie van hem, dus misschien ook niet.
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
:grin: haha

Dus we hebben voor Brussel: Ninfreak, kennis van Ninfreak, misschien nog CBT+ en vriend.
En Antwerpen: Ynnek en ik.

Dat is toch al een begin voor Melee. Nu nog bijeen komen.
 

Ninfreak

Smash Cadet
Joined
Oct 16, 2008
Messages
43
Location
Belgium
Ah je kent CBT+ ook ^^ Ik speel af en toe nog tegen hem maar niet vaak, kzal hem is over aanspreken ^^
 

Ninfreak

Smash Cadet
Joined
Oct 16, 2008
Messages
43
Location
Belgium
Oké, CBT+ begint er ook stilletjes aan weer terug in te komen, we kunnen misschien iets organiseren binnenkort, half juli ofzo als da lukt (ben volgende 2 weken op vakantie) Laat iets weten.
 

CBT+

Smash Rookie
Joined
Aug 7, 2008
Messages
19
I'm back guys
I attended a tournament last week end and it made me want to play again so here i am !
perfect timing with summer holydays to have some versus
Let's rock again

show m'ya moves !
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
If we would do a smashfest (melee) somewhere, how many would be able to bring tvs & cubes?
 

CBT+

Smash Rookie
Joined
Aug 7, 2008
Messages
19
i can bring a cube it's alright but if there are that many readers on here the smashfest won't ever exist
 

Dimitris

Smash Ace
Joined
Apr 13, 2010
Messages
571
Yeah, pretty much.

But maybe atleast you (CBT), Ninfreak, Ynnek and I could come together... 4 man mini-smashfest?

For that I'd just need one extra TV and one extra cube, I've got one setup myself.


Interested everyone?
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Ik hoop dat er nog wel wat leven zit in de Belgische smashscene =/
Ik kom origineel uit Nederland maar ik studeer nu al een jaartje in Antwerpen en ik zal er nog 6 jaar studeren (geneeskunde dus vrij lange studie =b). Ik zit op kot in Wilrijk en ik wil wel graag een keer offline met iemand Brawlen. Ik ben zelf al vrij lang met Brawl gestopt, heb ook geen Brawl disc meer dus kan sowieso niet online spelen. Maar als iemand ooit wil langskomen met een Brawl disc en offline wilt brawlen kan dat dus ;D Maakt niet uit als je niet heel goed bent, ik kan je altijd dingen leren =) Hoop dat ik beetje een smashscene kan starten in Belgie ^^
 
Top Bottom