• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
FAWAKA BRADA'S!
WEST-SIDE REPRESENT!

Alles cool, swaatjes? Met mij wel man.
Ik wil jullie vertellen over een avontuur dat ik vandaag heb beleefd. Ok, komt ie dan he:
Weet je wel, ik liep zo over straat he, weet je wel, toen kwam er zo'n gast, die zegt: ey swa, brada alles flex je weet tog. Dus ik zo van: Ja man, alles knar geak, wanneer weer chillen in de club. Dus hij ging helemaal los in de club even later en ikw as er ook bij he. Was echt gaaf man, had je echt bij moeten zijn.

maarja ok, ik moet nu gaan van mijn moeder.
Later swaatjes.

(papi papi, papichulo)
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
FAWAKA BRADA'S!
WEST-SIDE REPRESENT!

Alles cool, swaatjes? Met mij wel man.
Ik wil jullie vertellen over een avontuur dat ik vandaag heb beleefd. Ok, komt ie dan he:
Weet je wel, ik liep zo over straat he, weet je wel, toen kwam er zo'n gast, die zegt: ey swa, brada alles flex je weet tog. Dus ik zo van: Ja man, alles knar geak, wanneer weer chillen in de club. Dus hij ging helemaal los in de club even later en ikw as er ook bij he. Was echt gaaf man, had je echt bij moeten zijn.

maarja ok, ik moet nu gaan van mijn moeder.
Later swaatjes.

(papi papi, papichulo)
ok dat was een random post, wat is je MSN ynnek 123?
 

whitegaurd

Smash Apprentice
Joined
Jul 5, 2007
Messages
75
Location
montreal, st-laurent
Ynnneck123 + klink: IF its ok with you and your family, I would like to come. Just pm if I can. I'm pretty flexible since there isn't much to do in belgium, lol. I probably wont be able to play with oni just because I have to take the train:( I do have a gamecube remote. I dont want to get any of you in trouble so, if its a hassle dont sweat it.
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
FAWAKA BRADA'S!
WEST-SIDE REPRESENT!

Alles cool, swaatjes? Met mij wel man.
Ik wil jullie vertellen over een avontuur dat ik vandaag heb beleefd. Ok, komt ie dan he:
Weet je wel, ik liep zo over straat he, weet je wel, toen kwam er zo'n gast, die zegt: ey swa, brada alles flex je weet tog. Dus ik zo van: Ja man, alles knar geak, wanneer weer chillen in de club. Dus hij ging helemaal los in de club even later en ikw as er ook bij he. Was echt gaaf man, had je echt bij moeten zijn.

maarja ok, ik moet nu gaan van mijn moeder.
Later swaatjes.

(papi papi, papichulo)
Renji té stoer ik zal er bij zijn volgende keer. En zeg je moeder dat je meer tijd nodig gaat hebben dan.

O en hoi Belgen, hebben jullie 4 nu een beetje een community of niet?
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Renji té stoer ik zal er bij zijn volgende keer. En zeg je moeder dat je meer tijd nodig gaat hebben dan.

O en hoi Belgen, hebben jullie 4 nu een beetje een community of niet?
jah lach maar n_n we zullen ook wel een belgische community krijgen! onthoud mijn woorden!!! =p

wij hebben tenminste niet zoveel volwassenen die verslaafd zijn aan een kinderspel :p
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Volwassenen verslaafd aan een kinderspel xD ? Mwah, als jij SSB ervaart als 'kinderspel' zit je hier denk ik niet op de juiste plaats.. nu al je eigen 'community' denegreren, kzou maar uitkijken voordat je de andere 5 die hier posten tegen je harnas in je jaagt :p
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
nope meer zelfs: in mijn hele leven heb ik maar één iemand gekend die ooit een gamecube had en ik ken maar 2 mensen die een wii hebben... =/
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Volwassenen verslaafd aan een kinderspel xD ? Mwah, als jij SSB ervaart als 'kinderspel' zit je hier denk ik niet op de juiste plaats.. nu al je eigen 'community' denegreren, kzou maar uitkijken voordat je de andere 5 die hier posten tegen je harnas in je jaagt :p
ik ervaar het niet als een kinderspel >_> het is gewoon een feit dat het gemaakt was met de bedoeling dat het enkel voor kinderen zou zijn... en ik ben zelf nog maar 14 dus ik val niet onder jullie categorie xP
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Nee man.. Nintendo richt met Brawl en de andere twee smash games echt wel op wat meer dan alleen 'kinderen'. Nintendo (en veel gamers trouwens ook) ziet dit echt als een van hun hardcore-franchises, die in principe door elke liefhebber van het genre gespeeld kan worden, ongeacht de leeftijd.
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
Random struikelen is toch wel een klap in het gezicht van hardcore fans. Ze hebben Brawl zo toegankelijk (lees: makkelijk) mogenlijk gemaakt. Maar het spel is niet alleen gericht op kinderen, weet niet hoe je aan dat 'feit' komt.
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
ok dan, w/e jullie willen xD maar toch, waarom waren alle smash games 3+ (brawl telt niet, zero suit samus) ? De meeste echte fighting games zijn 12+ en hoger. En ik denk dat julie me verkeerd begrijpen, ik bedoelde helemaal niet dat de smash series slecht zijn(anders zou ik hier niet zijn >_>) maar dat de originele doelgroep kinderen en tieners waren
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Ik begrijp je punt heel goed zelfs. Maar die '3+' staat voor de minimale leeftijd die men dient te hebben om Super Smash Bros Brawl te spelen volgens (in dit geval) PEGI. PEGI komt op die rating doordat SSBB geen extreem geweld (er is bijv. geen bloed), drugs, sex of andere 'schadelijke' elementen bevat.

Kortom: deze rating staat los van de doelgroep die Nintendo voor ogen had. De rating is slechts een aanbeveling gedaan door een 3e partij (PEGI), voor hoe oud je 'moet' zijn om dit te kunnen/mogen spelen.

Zo.. een heel betoog :p
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Ik ben 20 en speel smash brothers... :laugh: melee was echt zo verslavend datk brawl ook moest hebbe. Het zijn allebei wel goede spellen op hun manier dan :p De belgische community is echt stukke kleiner dan die van NL, ik weet eigelijk ni waarom.. Wsl zijn de ps3 en xbox360 hier meer in de smaak ofzo. Ik vind het wel jammer iig. :ohwell:
 
Top Bottom