• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

Loek

Smash Rookie
Ja, ik had het over dat toernooi. Maar ik had het voornamelijk meer over de game. SSB en SSBM zijn leuke games voor een toernooi. Brawl daarentegen vind ik persoonlijk helemaal niks. :p

Oni.

Smash Cadet
Ja, ik had het over dat toernooi. Maar ik had het voornamelijk meer over de game. SSB en SSBM zijn leuke games voor een toernooi. Brawl daarentegen vind ik persoonlijk helemaal niks. :p
da vind ik juist ook i ssbm zijn alle move's beter

Oni.

Smash Cadet
lol gistere heb ik echt een freaky glitch gevonde int spel .
alles was raar van kleuren vb : pikahu was zwart en geel geen ogen donerkrijze staart xD
vb 2 : sqeurtle had 1 oog in midden die pokemon trainer had een snor charizard had aleen oogkassen zonder ogen xD .
vb 3 : ness was coool hij had een zonnebril en handshoenen waar zijn vingers uitsteken en haar in alle kleuren .
vb 4 : in adventure supspace vb was de jingle geen jungle meer maar gwn een open veld met aleen 4-5 bomen totaal en als ik naar boven sprong eindigde die boom xD .
ik hb snapshots van ik zal eens op me sd stik zetten en dan ergens uploade : mss geloof je me nu nie maar het zal wel nog komen xD

Oni.

Smash Cadet
ik ga morgen naar mijn vriend en dan upload ik ze en dan geef ik links van imageheck.us ofzo

Oni.

Smash Cadet
man ik kan me snapshot gelijk niet uploade" ik steek sd kaart in pc ik open folder en niks van snapshots of niks ='( "

nnja

Smash Journeyman
hoe ver is dendermonde verwijderd van sint niklaas?
mijn moeder woont in sint niklaas.. ik zelf in nederland..

Oni.

Smash Cadet
ok geef ons als eerste hier in The Belgian Thread :cool:

of ging het per ongeluk en weet je niet meer hoe het ging....?
:laugh: lol ik weet precies goe het moet maar : de 1ste keer was die glitch gelukt dan de dag er achter hebben we het wel zeker 6ki geprobeert weet je wat er gebeurde (de wii crashte en niks gebeurde ) de controlers bleven beven en beeld stond stil geluid irritant :ohwell: maar dat weerhoud mij niet om nog te proberen maahahhahaa:laugh:

whitegaurd

Smash Apprentice
Hi, I come from Canada, and I'm going to be going on a europe trip with my family. I will be visiting belgium for a period of six days. August 14 to 20th. I would like to have a chance to smash with you guys, if its possible. I play brawl and melee. Thanks.

ynnek123

Smash Ace
Hi, I come from Canada, and I'm going to be going on a europe trip with my family. I will be visiting belgium for a period of six days. August 14 to 20th. I would like to have a chance to smash with you guys, if its possible. I play brawl and melee. Thanks.
nice lol, but you'll probably only visit Brussels >_> there's nothing really to enjoy in most other parts of Belgium except on the coast

Keyy

Smash Apprentice
hey allemaal.
Ben van Leuven (kunnen misschien eens samen oefenen, Jarri?), FC: 4296 4489 2718.
Kben vooral actief op Allisbrawl tot nu toe, maar als hier meer Belgen blijken zitten, overweeg ik om over te schakelen...

Keyy

Smash Apprentice
nice lol, but you'll probably only visit Brussels >_> there's nothing really to enjoy in most other parts of Belgium except on the coast
there are some things
If you're into cities: Antwerp, Ghent, ...
If you're into nature and stuff: Walloon

anyways, I'd like to play you, whitegaurd... (I'm pretty horrible at the game, though)

Klink

Smash Journeyman
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Ok, ik heb de eerste post geüpdatet, btw ik vertrek morgen naar de zee, dus waar ergens aan de Belgische kust werk jij, Jarri?
@ whiteguard, you can always go to the coast if the weather is fine.
@nnja iets meer dan18 km volgens mappy.be

Oni.

Smash Cadet
waar aan de belgishe kust ? midelkerke , de haan , blangenberge , oostende etc...

Jarri

Smash Journeyman
Werken is nu gedaan, het was trouwens in De Panne. Ben nu terug thuis.

Eh, mij goed Keyy.

Keyy

Smash Apprentice
Eh, mij goed Keyy.
Ge ziet maar. Als ge in Leuven zijt en ge wilt brawlen (ik stel wel nog niet veel voor als tegenstander :]), laat maar iets weten. (misschien meeste kans dat ik boodschappen op Allisbrawl eerder lees)

Klink

Smash Journeyman
I live in the neighboorhood (of Antwerp), but I doubt my parents will allow me to invite someone I don't know, although it would be more dangerous to go to someone I don't know, but perhaps you can go to ynnek 123. You can send him a pm if he wouldn't reply to this thread anymore.
And I think there's a good train connection from Bruge to Oostende, where Oni. lives.

ynnek123

Smash Ace
watch out, I might be a pedo :p I don't think my parents will allow me to invite anyone either, but you could come when they aren't home xP . Also, you should bring your own controller if you would come, I only have one gamecube controller. -_-

Klink

Smash Journeyman
Perhaps you can come to my grandmother's house, since they are to germany, but it's next door, so my father will still know (the only advantage is that they have a big television) I also only have one decent gamecube controller, the other two are piranha gamecube controllers (one with a broken control stick)
Who are you actually talking to, to me or to whiteguard, or both

Top Bottom