• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Goat is helaas vertraagd met zijn schip, waardoor hij later terugkomt dan verwacht dus hij moet helaas uitgeschreven worden... Maar das nie flaken vind ik. Als je ergens bij New York aan het varen bent :p.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
met het boekenweekgeschenk van dit jaar ''de Pianoman'' kun je alleen zondag 16 maart hele dag gratis reizen, het boek is dan je treinkaartje, het scheelt mij in ieder geval 25 euro ^^
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
sorry zgetto>< om het verhaal kort te houden... we waren op zoek naar money .. aangezien wij armen studenten zijn.. en we hebben nog genoeg .. om alleen ik te laten gaan naar je toernooi als mijn bro mee zal gaan hebben we niet genoeg om terug te gaan met de trein.. so 1 van ons moet flaken.. ><! maarja.. beter 1 weg dan alle 2 weg :p want dan gaan okan en DD ook niet :p dus 3 cubes minder :p en dat kan ik je niet aandoen^^
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
kk no lifer RV jij
je hebt kk hard getrokken en net ga je slapen noob :D
zogenaamd net wakker gaaaaaaaaaaaaaaaa
*tsssssssssh*
*****slaps u
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Results

Singles:
1: Zgetto
2: Remen
3: Adam
4: Biscout
5: Faab
5: Choco
7: Okan
7: Dave
9: Trained Noob
9: Utto
9: Linkje
9: Marc
13: Mccloud
13: Natta
13: JP
13: Happosai
17: Sub
17: DD





Teams:
1: Jackson 2 (Adam/Zgetto)
2: Live jasmin (Marc/Dave)
3: Choco/Faab (Choco/Faab)
4: Remen Noob (Remen/Trained Noob)
5: Capitein Koek (Biscout/Mccloud)
5: DD/Okan (DD/Okan)
7: Team Kankerlijers (JP/Happosai)
7: PC Orly (Utto/Linkje)

 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ah nice, results. Zgetto n00b, je bent vergeten de letters te verwisselen bij singles :p
Congratz Adam voor teams en Zgetto voor singles en teams.
Good **** Biscuit, 4e plaats netjes ^^
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Kanker koekje en kanker remen.

Chillen in zaandam was kk stoer.
Zget zeg nog ff bedankt tegen je moeder voor die paracetamol en koffie :D
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Nice, top 3 precies zoals ik had gedacht :) Ik zou de powerranking alleen moeten maken xD

Biscuit op 4 had ik niet gedacht, maarja, die gast is ook echt goed aan het worden. Bisc, volgende keer moneymatch :p Ik laser je jiggly dood
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Amsah: kankerlijer, nooit dat je ziek was :p je was gewoon tot 7 uur rf aan het spelen, maar ik zag het wel aankomen toen je weer compleet verdween :ohwell: we teamen wel op xtc :D

Zgetto: te kankergoed in fox ditto's, volgende keer probeer ik er wel een antwoord op te hebben :o

Trained n00b: je was veel beter als teampartner dan ik had gedacht =| Denk dat we nog wel meer eruit kunnen halen, ik zou dan ook de volgende monthly weer willen teamen :)
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
Zgetto: Te goed man! **** je word steeds beter
Adam: Je sheik owned >.< gratz voor 1ste plek met teams
Remen: Te goede teammate! We moeten next time echt weer gaan teamen! JE FOX OWNED
Okan: TE goed! Next time rematch !
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Een idioot heeft een zwart bloesje(met witte strepen) laten liggen trouwens =O (volgens mij van Biscout????)
En iedereen bedankt voor het niet flaken duidelijk =] Een goede opkomst eindelijk weereens!^^ Trained Noob ook nog bedankt voor het meehelpen =]
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
ik ben die KANKER idioot. Kben ook men controller kwijt :|
Welke kanker klootzak heeft mijn kanker stoere paarse controller? Aan ik heb het gekenmerkt met kanker zwarte stift aan de kanker R-knop.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Marc vraagt of het klepje van zijn wii er nog ligt, dat klepje dat over die gamecube controller ports gaat dus.
 

Banana_Dragon

Smash Journeyman
Joined
Jul 17, 2007
Messages
326
Location
Belgium
Wel... dom dat ik nu pas deze thread bekijk :p

Ach ja, indien mogelijk reserveer ik maar al een plaatsje voor volgende keer XD
Indien niet mogelijk, euhm, post ik hier nog wel eens terug :p
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Normaal doe ik nie aan reserveren vooraf ja, maar als je een keertje wilt komen vanuit belgie dan is het geen probleem om een plaatsje over te houden.
Post maar eens als de datum voor de volgende bekent is en je wilt nog komen ^^
 

DamianDDDDD

Smash Cadet
Joined
Apr 19, 2006
Messages
32
Location
Netherlands
Misschien dat ik naar jouw volgende toernooi ga. Ik heb gekeken op Google Maps en de afstand is heel klein. Ik denk een kilometer of nog kleiner. Enige probleem is dat ik geen pro ben
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
YOooooooooooo!

Zondag 17 augustus doe ik smashfestje (Melee singles en teams uiteraard) Dus post als je wilt komen zo'n 20 mennetjes kunnen komen weer. Als er te weinig interesse is gaat niet door maar ik verwacht wel genoeg!!!^^
Doe gewoon inschrijven nu als je wilt komen =] (als het goed is komt die israelier ook toch JP??? dat mag jij wel regelen)
Oh en ik doe niet meer 1 euro entree( geen zin in al die moeite neem gewoon eigen drinken eten mee) dis dan wordt het alleen 5 euro singels en 5 per persoon voor teams.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Ik zal komen, schrijf marc ook maar in al weet ik niet of ie komt.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
ej nix tegen dansen , ik kom daar zo battle je in je huis met gevaarlijke dance moves, nergens ben je dan :@
 

Fiz

Smash Apprentice
Joined
Mar 15, 2006
Messages
92
Location
Israel
I will come ^^' with a friend

his nick is kras, just for the record ...
 
Top Bottom