• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST<home>: Christmas Clash, 27 December

Welke dag wordt dit toernooi gehouden?


  • Total voters
    18
  • Poll closed .

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
De power ranking is echt te zwaar outdated, daar hoef je niet eens meer naar te kijken. Hopelijk komt er ooit nog een nieuwe ofzo.

Verder ben ik het wel met je lijst eens Exa, maar Adam idd bovenaan, daarna Ivo/Dave (kan niet kiezen), daarna klopt het wel ongeveer, alleen moet Okan imo toch hoger dan Koekje en Wolkje.

Of je geeft Johnny gewoon god seed, en de rest allemaal crap seed. Dat is eigenlijk de manier om het te doen....mja.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
waarom sta ik lager dan johnny ???
ik heb duidelijk de 4e top seed :p dussss..... ook vind ik coen het beter doen dan john. john is wel goed maar hij laat het jammer genoeg vaak liggen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
waarom sta ik lager dan johnny ???
ik heb duidelijk de 4e top seed :p dussss..... ook vind ik coen het beter doen dan john. john is wel goed maar hij laat het jammer genoeg vaak liggen.

gahhh :p ik heb toch gezegd dat ik zelf ook vind dat ik niet zo goed kan seeden :p

Ik ben zelf niet van mening dat coen beter is als john.. onder andere omdat ik bij johnny nog geen kans heb om hem te verslaan, en bij coen wel (en dat had ook moeten gebeuren bij UsHost dammit :p ik had moeten winnen en dat weet jij ook Coen :p)

daarnaast: wie zegt dat er 4 top seeds zijn? ^^

ook is het verder nog niet bekend hoe het toernooi gaat verlopen. Misschien doe ik het wel ATM style en maak ik 4 poules van 5 (en ja.. in dat geval zijn er 4 top seeds) om er vervolgens maar 1 af te laten vallen bij poules en zo door te gaan naar een mooie 16 mans bracket :) en als je dan geen top seed hebt: get over it >_< en hak die top seed dan in de pan.

Als het aan mij ligt vind ik het zelfs wel tof om hier al de poules te bepalen, maar misschien dat iemand daar problemen mee heeft (omdat je dan al weet tegen wie je moet spelen en extra gaat trainen om het goed te doen tegen die specifieke chars? lijkt me sterk maja..).

if so: dan kunnen we ook de poules een dag van tevoren bekend maken, Scheelt toch weer tijd op het toernooi wat meer spelen betekent ^^ en als er mensen niet komen hoef je dan alleen maar een paar aanpassingen te maken.

:o nog 2 posts en dan heeft dave 1500... gratz in advance :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Nee zoals het nu besproken is niet. Als het direct een DE bracket wordt dan wel (volgens de theoretisch perfecte bracket waar ik het over had).

Maar ik denk dat ik het ATM systeem zoals ik het bij BF gezien heb aanhoud. vind ik een tof systeem voor kleinere toernooien.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
gaarigheid over t algemeen moet ik altijd werken op donderdag en zaterdag. doe het dan op MAANDAG of DINSDAG of WOENSDAG of, VRIJDAG -_-

wat betreft seeding ****

ik vind t goed dat ik bij exa marcel en jeffrey sta. en ik wil meer smashen. maarja ik wil ook meer slapen en beroemd worden duus dat zegt niet zoveel

ennn mega veel pools dat bijna niemand afvalt is geniaal. en ik kan het weten :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Maandag+dinsdag+woensdag is kerstshizzle :p denk dat er dan niet veel zullen komen... en daarnaast moet ik zelf ook op woensdag en vrijdag werken :p (en normaal gesproken ook op donderdag.. maar nu een paar weken niet) het kan dus in principe alleen op donderdag en zaterdag ;)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ok, poll zit er nu bij. Kies je datum. Ik heb donderdag gekozen omdat ik speciaal hiervoor al die donderdag vrij heb gevraagd >_<
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
*kickt tomvanhamelen van de reservelijst af zodat ikzelf kan komen*
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Nata = Okan stephan
ahh thanks


en het ziet er naar uit dat het de 27e word. Ik zal de poll nog tot morgenavond door laten lopen zodat de meeste kunnen stemmen. (ik stem zelf niet want mij maakt het geen ruk uit). Maar tot nu toe staat de 27e voor met 7-2

EDIT: nou tom... hier is je kans... laat weten of je nog wil/kan komen
EDIT2: de poll kan dus gesloten worden, het wordt de 27e. Ik zal vanavond/morgen aan mn pa vragen of het nou 100% zeker door kan gaan (hij twijfelde nog een klein beetje) en dan heb ik morgen dus een antwoord voor jullie
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Dat kan ik opzich wel doen, al vind ik het niet zo belangrijk als bij een groot toernooi.

daar komt ook bij kijken dat: ik kan wel om confirmation vragen, maar als hij niet confirmed, en ook niet afzegd, kan ik em eigenlijk niet van de lijst af halen... of ik moet eisen dat je je confirmed of anders je plek kwijt bent :p

Maar ik begin er wel alvast mee: Mensen die op de lijst staan (ook reservelijst) confirm jezelf als het zeker is dat je komt! en geef het AUB ook door als je niet meer komt
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nah ja, als jeffrey en mind trick meenemen, en wobwob neemt ook al mee+ tv.. dan is het niet nodig denk ik... maar ach waarom niet :p wie weet regel ik nog wel een TV :p

is voor iedereen de routebeschrijving een beetje duidelijk btw?
 

yuki

Smash Apprentice
Joined
Jun 9, 2007
Messages
195
Location
Rotterdam, The Netherlands
Duidelijk genoeg dankje. Ik zal confirmen rond 20 Decmber fzo maar ik weet niet of mijn ouders nog last minute vakantietripjes gaan boeken...Of huisarrest geven.
 
Top Bottom