• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST<home>: Christmas Clash, 27 December

Welke dag wordt dit toernooi gehouden?


  • Total voters
    18
  • Poll closed .

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
ok er is ook nog een 3e categorie :p noobs die niet tof doen en ook nog is blijven hangen :p

Cube+ tv zou wel handig zijn denk ik... maja... eerst maar is zeker weten of het allemaal doorgaat... zoals gezegd is nog nix zeker en moet het wel van mn pa mogen.. het is tenslotte zijn huis :p
Ben ik zo vervelend dan, of is dat en retorische vraag?
nja... op me cube en tv kan je rekenen ;)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Dat ze blijven hangen hoeft niet vervelend te zijn, en het noob zijn zelf ook niet, ik beschouw mezelf namelijk ook niet als een goede speler ofzo >_>..

maar dit was gewoon om het contrast te zetten van noobs (again.. imo is noob geen slecht woord ofzo...) die we niet meer terugzien nadat ze 1 keer gekomen zijn en erachter zijn gekomen dat ze minder goed zijn dat ze dachten, en noobs die erachter gekomen zijn dat ze minder goed zijn dat ze dachten (al of niet openlijk geuit dat ze denken dat ze goed zijn) en blijven spelen en beter willen worden / het gewoon leuk vinden om te spelen
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ik wil ook komen.. maar kannie T_T

@Tom:


heuh? xD

Tom als je zo graag wilt laten zien wat je ****... ga dan reizen naar de mensen die bekend zijn in deze community. niet hun naar jou laten komen.

anyhow... Lelystad = smashstad van nederland (In het midden toch :p)
kom een keer langs ofzo
ja goed punt

tom kom eens naar maassluis dat ik vlakbij rotterdam, dan gaan we wel spelen
ed_oranje@hotmail.com
^^
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
Ik lig hier echt dubbel van al jullie gefrustreerde reacties!
Om maar even een aantal zaken op te helderen:
1) Nee, ik ben niet die SmashTom figuur op youtube
2) ik was niet serieus met mijn vorige post met daarin de opmerking over trage reactie en "Ja?" maar toch vind ik het lachwekkend dat jullie het wel serieus opnemen
3) Ik ben waarschijnlijk niet goed genoeg om jullie *** te kicken, maar ik probeer gewoon wat te provoceren om een beetje leven in de brouwerij te halen.. zonder bekendheid is er geen contact lijkt he hier wel.. en hey, negatieve publiciteit is ook publiciteit
hahaha

mensen ik heb OV en reis maar al te graag af naar andere steden binnen nederland, tenzij het 3 uur reizen is uiteraard, maar dat spreekt voor zich.

p.s.

mij afschilderen als een n00b omdat ik geen vids heb door gebruik aan opname apparatuur, en dat ik alleen tegen cpu's speel is ronduit hilarisch te noemen, zolang je namelijk niet op de fouten van de CP speelt kan je nog aardig wat leren.
ik speel dit spel al vanaf de dag dat het uitkwam, de vorige smash speelde ik ook jarenlang en melee speel ik nu al jaaren met advanced **** .. tis dus gewoon de ervaring tegen mensen die ik mis, maar aangezien ik daar dus verandering in wil gaan brengen denk ( hoop ) ik dat er een goede kans is dat ik toch wel aardig hoog in de ranglijsten kan eindigen..

PM of mail me om me bij je thuis uit te nodigen voor smash.. vermeld er dan ook bij op welke dagen je kan en FOR THE LOVE OF GOD! noem ook even hoe lang het reizen is vanaf amsterdam of almere ( whatever floats your boat)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
haha chivaro, daar gaat het niet om ~_~
Maar tom ik wil graag eens tegen je spelen ^^
Woont in Noord-brabant
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
ik sta nog steeds niet op de reservelijst ;_;
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nog niet echt, van mij kan het allebei de dagen, dus het ligt ook een beetje aan jullie :) noem de dag van voorkeur zou ik zeggen :) vanuit jullie punt gezien lijkt donderdag (27e) het beste denk ik, voor het gratis rijden met OV ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Maakt mij absoluut niet uit.... toch gaat mijn voorkeur naar geen maandag/dinsdag, mja...maakt me niet zo veel uit.

>_> je kan kiezen uit een donderdag /zaterdag... dus maandag/dinsdag hebben er nix mee te maken <_<

EDIT: zou je een poll kunnen makken coen? 1 vote possible, gewoon om te kijken wat ze liever hebben, donderdag de 27e of zaterdag de 29e. meeste stemmen gelden... we leven immers in een democratie ^^
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
>_> je kan kiezen uit een donderdag /zaterdag... dus maandag/dinsdag hebben er nix mee te maken <_<

EDIT: zou je een poll kunnen makken coen? 1 vote possible, gewoon om te kijken wat ze liever hebben, donderdag de 27e of zaterdag de 29e. meeste stemmen gelden... we leven immers in een democratie ^^
Oww... >_>
Bij die poll, als je neutraal bent, kan je dat ook stemmen?
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Mja, dan kan je dus ook kijken hoeveel er hebben gestemt. Stel dat het maar voor 2 uitmaakt, 1tje op 27ste, 1tje op 29ste. Dan zie je niet of de rest ook zou hebben gestemt. (En dan hoef je niet te zeggen "STEMMEN IEDEREEN" <-- dat zou zijn, als je bijv niet kon zien dat het voor 30 andere niet uitmaakt)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
grote kans dat het de 27e wordt, heb jullie erbij gezet

EDIT: ik ben van mening, dat voor zon 'kleine' groep, we alle deelnemers moeten seeden. Als je een seed geeft aan alle spelers in volgorde, zou tio theoretisch ook de beste bracket maken. wie is het hier mee eens?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
naar mijn idee zal het zoiets worden (en nee.. ik vind niet dat ik goed kan seeden :p)

1. Dave
2. Ivo
3. Adam
4. Johnnyboy (sorry johnny ik weet dat je hoger op de power ranking staat, maar ik vind ook dat adam hoger moet staan dan 12)
5. Linkje
6. Coen
7. Biscuit
8. Capt. McCloud

na 8 word het moeilijk :/ ik weet weinig van Nuke, Nata, Sanada, Happosai en DarkRenji. Verder ben ik van mening dat BF, Mind Trick en ik vrij dicht bij elkaar liggen. Ik weet niet hoe Jeffrey het tegen hun doet, maar Jeffrey en ik liggen ook best dicht bij elkaar. Verder schelen mn broer en ik ook niet zo heel veel als we tegen elkaar spelen, maar ik weet niet hoe hij het tegen veel anderen doet (omdat ie gewoon niet veel toernooi ervaring heeft). Yuki ken ik verder helemaal niet. En van wat ik verder weet Wob-Wob onderaan (no offense)

maar ook omdat ik zelf niet/nauwelijks tegen nuke, nata, sanada, happosai en darkrenji heb gespeeld weet ik ook niet hoe ze het doen in verhouding tot mij... dus ik kom niet verder als 8
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Seed list imo:

Top:
Adam, Dave, Ivo, Johnnyboy

High:
Nata, CaptainMcCloud, Biscuit, Coen, Linkje

Mid:
BF, Exa, Mind Trick, Jeffzor

Low:
Nuke, DarkRenji, Infinite Krullen, Wob-Wob


Van Happosai, Sanada, Yuki, Heerutosen weet ik nauwelijks iets, maar het is yuki ze eerste dacht ik ergens ooit te hebben gelezen, dus dats low dan. Happosai heeft dacht ik ook al aan best veel toernooien meegedaan dus dats denk mid.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
heerutosen is mn broer :p en is (tegen mij) ongeveer even goed als mij, maja dat kan ook zijn omdat ie gewoon goed op mijn speelstijl is ingespeeld.

:p Verder is het wel leuk dat je 4 verdelingen maakt (top,high, mid, low) maar je kan als ik het me goed herinner maar 3 dingen doen bij tio: alles op zelfde seed (gewoon random dus) 3 verdelingen (high, mid low) of iedereen indelen (dus niet in groepen maar zoals de power ranking zeg maar... iedereen een plaatst van 'goedheid' toekennen) en die laatste optie is dus mijn bedoeling om te doen een keertje ^^ echt een lijst van 1e t/m 20e maken voor seeding.

Voor de rest maakt het voor nr 12 t/m 9 (de 'mid' zoals jij em heb neer gezet) niet zoveel uit, want die zullen ongeveer even goed zijn, en ook ingedeeld worden om tegen elkaar te spelen als het goed is, de nrs 13 t/m 20 gaan dan tegen de nr 1t/m 8. dat is de 'theoretisch perfecte seeding' als ik de toernooi-organiseer-thread een beetje mag geloven.

EDIT: :o dave! je hoort nummer 3 van NL te zijn :(
 
Top Bottom