UchihaJP
Smash Ace
oehh.... de gemeenheid heerst~
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ja dat heb ik gezegd ^^ bij ov9292 geeft ie stadhuis aan maar dan moet je 10 minuten lopenIk kom HOOGST-Waarschijnlijk ook.Tenzij de familie het komt verprutsen.
EDIT:
Ik zit nu te kijken op 9292ov.nl, maar deze geeft aan dat ik het beste bij halte 'Stadhuis' kan uitstappen... kan je confirmen of ik goed zit?![]()
whatsup? WHATSUP? jongehhh whatsup met jouwaarom is het niet zeker of er teams worden gedaan ?
en is t gelijk bracket of ook pools? of whatsup?
Wel ATM systeem pouls he. 2 pouls van 7/8/9/10 mensen, beste 4 gaan door. En Exa, ik team nooit met Johnny O_o alleen in low tier, verder nooit.
En trouwens, BF deconfirmt. Hij moet morgen 12-9 werken bij Media Markt.
Sorry Exa ik heb Ivo al geclaimd XDnou ehmmm... ik wil ook wel met Ivo teamen![]()
Op één dag?k moet helaas afzeggen.. het schijnt dat ik een sociaal leven heb...
nee maar zonder dollen, ik kan niet.. moet morgen boeken voor school kopen, tentamenweek na de vakantie en heb een paar dates met (serieus) bloedmooie meisjes.. en dat gaat toch echt wel vóór smash bros!
Lawl:misschien een flaker.. maar ik heb met een bloedmooi meisje zitten zoenen terwijl jullie lekker zaten te nerden hahahaha
official anouncement:
you all ph41l
XD
Wie wilde hier nou zo graag heen?ik neem een bloemetje voor je mee als je me erin laat... asjetoeeee
I promise you, you won't regret it ! pretty please?! with sugar on top!