• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST<home>: Christmas Clash, 27 December

Welke dag wordt dit toernooi gehouden?


  • Total voters
    18
  • Poll closed .

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
ik had al tegen meer mensen gezegd volgens mij wat mijn karakter is
ik vind smash bros fantastisch
maar als ik ook maar iets anders moet doen dan gaat dat andere voor.. schuif ik smash bros aan de kant
als ik een veter-strik-cursus heb ga ik dat eerder doen dan een smash toernooi hahaha

ik ga hier geen foto posten, maar als je haar ziet snap je wel waarom ik cancelde:p
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Aight was weer vet, although beetje krap xD 5e in singles, 3e in teams, mag niet klagen :p
Exa: thanks for hosting, onze bracketmatch was weer als vanouds, jij staat voor en je geeft het weer weg door een lame suicide :laugh:
The GERB: ons team was duidelijk te goed, ****
Adam: Tsja... eerste ronde bracket meteen Adam, was nog close maar je sheik is te gay ;)
Ivo: heb me nog nooit zo kansloos gevoeld tegen een fox xD
JP: sheik is gay :p maar serieus je sheik is kk goed, je hebt terecht je me yoshi op de bbq gegooid (in jouw woorden :p), wel geraped in teams though :)
Happo: good **** @ 4e
Coen: ik wist niet dat je zo rapete man, 3x rest in 1 match op ivo was te goed xD
DarkRenji: die sheik verraste me wel een beetje man, je bent beter geworden :p was bijna in slaap gevallen in de trein, maar gelukkig had ik nog 1 laatste bullit die me er doorheen hielp
SpaniardSens: Link speler nu? :o Keep it up, zag er goed uit
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
was weer een leuk toernooi, door het ''bos'' erheen

exalador: bedankt voor het toernooi en teams, het ging niet geweldig maarja

pouls: bahbah, wat speelde ik slecht, gelukkig in de brackets weer wat goedgemaakt
ryuker: 2-1 gewonnen het scheelde telkens niet veel
jeffzor: 1-2 random suicides en ik speelde gewoon slecht, 5 min sheik ditto op battlefield
exalador:1-2 de volgende keer speel ik wel sheik in plaats van jiggly :p
adam: 0-2 blijft te goed, geen 1 match verloren -_-
riciardos: 2-0 rest rest rest
spaniardsens: 2-0 ben het vergeten

brackets: 4de ^^
ivo: 0-2 0-3 eerste set ging bagger, de 2de set in de losersbracket ging veel beter
jeffzor: 2-1toen moest ik het goedmaken 3stock, net verloren op mute -_-, en een 2 stock ^^
JP: 3-1mooie matches

coen: ivo verslagen, 2x, volgende keer doen we een moneymatch sheik vs peach :p
mindtrick: yoshi is te goed :p
de rest: ''rest''
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
DarkRenji: die sheik verraste me wel een beetje man, je bent beter geworden :p was bijna in slaap gevallen in de trein, maar gelukkig had ik nog 1 laatste bullit die me er doorheen hielp
Zoiets had ik al verwacht toen ik je in de randstadrail zag zitten, ook zo mooi dat die controleur het wel geloofde bij SpaniardSens xD.
Over dat ik beter ben geworden, ja ik denk het wel. Ik speelde alleen slecht in al mijn poulmatches, tegen jou ging het daarintegen wel goed, dus jah. ;)
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Mijn schiet uits:
Coen: die euro krijg je nog van me tegoed, volgende keer doen we weer money match maar ik zal nu is een keer beetje oefenen voordat ik naar een toernooi ga :p. Dus volgende keer wordt double or nothing :p.
Exa: Te ownend toernooi, sorry dat ik zo vroeg wegging, ik kon niet meedoen aan team omdat ik naar huis moest om wat dingen te regelen.
Happosai: krijg de resttering met je kutjiggly :p:p:p. J/k, ik moet gewoon leren smashen :p.
Ryuker: minder zeuren de volgende keer :p.
De rest: :D

Eentje moet de ultieme verliezer zijn en dat was ik deze keer :D.
Volgende keer zal ik zeker weten beter zijn voorbereid :p.

SPOILER:
Een mogelijke KUT-2 is in de maak

En Tomvanharmelen zuigt echt.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
die disc was niet verneukt >_> was NTSC versie op mijn cube zou ie het wel gedaan hebben
Die disc was dus duidelijk Kei-hard-geanal-*****. Nog nooit zoveel krassen op een disc gezien. Btw we hadden het ook op JOUW cube geprobeerd xD.

Ff mijn shoutouts posten ^.^
Poules:
Mijne dikke grote vriend Gerbje: Goed gespeeld :"D Je kan het nog. =] 2-1
Wobbuffet: Mew2 ditchen en voor sheik kiezen is een verstandige keuze, funny matches, blijf zo door gaan:"P 2-0
Coenzors: Mij zowel tot aardigste smasher vernoemen en mij asociaal vinden :"P Geweldig xD NgCoenXx 4 president ^_^. Speel nooit meer Jiggly in toernooimatches tegen mij :"P Close intense matches 1-2.
DarkRenji: sheik ditto's Ik hoop dat je veel hebt geleerd. :") 2-0
Ivo Je bent kk goed :| Zeer technisch, efficient en slim. Respect! 0-2
MindTrick: JE YOSHI BBQ VLEES HEEFT HEERLIJK GESMAAKT :D Je Yoshi blijft sexi ^_^ 2-0

Brackets:
Exa~ Goed gespeeld,maar ik kan me er weinig van herinneren. :p Je toernooi was cancer chill! Thanks voor je gastvrijheid, het lenen/hebben van je games en je geweldige zeer ownende toernooi. (binnenkort weer mag ik hopen :"D) 2-0 of 2-1?

Adam: Keeeeeeenker Goed. Bijnaaaa een intense sheik ditto van je gewonnen :"D
Blijf zo door gaan, ik verwacht je binnenkort op Amsah's niveau te zien spelen. 0-2

Happosai: Ik had vanaf Zest2 al hoge verwachtingen van je. We hebben geweldige matches gespeeld en ik heb met eer verloren. Congratz 1-3

Rkkr: nog bedankt voor het teamen, volgende keer beter. =]
De rest: it was fun, cu next time ^_^.

P.s.. De main redenen dat ik naar dit toernooi kwam was om mijn product te verkopen. Ik ben dat g0d-dmnzors vergeten te doen :/
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Ik was al opgehouden er over jeff. Khad me er al bij neergelegd. Kwas alleen nooit in deze situatie geweest dus ik wist niet dat tegen punten niet meewogen in de results. Ik ben gewend dat dit wel zo is dus daarom was ik verbaasd. Ik vraag me ook af waarom ze niet meegewogen worden maar bij dit toernooi was dat obviously te laat, daarom legde ik me er ook bij neer. Bij de volgende zest hoop ik dit wel te zien maar daar zullen we later maar es goed over moeten discusseren.

Nogmaals respect voor exalador en happosai dat ze me versloegen dat hebben ze verdiend en ik neem ze niks kwalijk ofzo.

Thnx JP btw^^, was leuk we moeten vaker samen oefenen voor dit soort dingen :p.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
wie er ook zo'n opmerking maakte over een meisje..


..je faalt. echt.

sorry.


en omdat ik niet random wil flamen (/mag, want amsah ligt op de loer!) zal ik het even uitleggen. kijk. niet komen om watvoor reden dan ook is totdaaraantoe. maar om dan in één post de hele smashcommunity vrouw-schuwe nerds te noemen is wel een beetje scherp he :p je bent duidelijk nog nooit op een toernooi geweest want daar lopen de ergste vrouwmagneten rond. ik heb het nu niet over tirune, maar over bv Dave met zn Dionysa/zoiets en natuurlijk Johnny's zusjes, Jip met z'n vriendin/ex die een viewtiful joe poster voor hem maakt, JP en Adam de players, Mi die zelfs zo stoer is dat-ie zn vriendin meeneemt naar een toernooi en vervolgens nog ownt ook.

en thomaz danst sexier dan jij. zo.

^^


en veter strik cursussen zijn wel tof. waar kan ik me inschrijven? ^^
 

SpaniardSens

Smash Rookie
Joined
Oct 7, 2007
Messages
16
Location
Hyrule Field
Ik denk dat het nu wel bekend is dat tom alleen maar praatjes heeft...

Oh en laat ik ook maar ff wat random shoot-outs houden <_<
Exa thnx voor je toernooi, ik ben blij dat ik eindelijk je Ness heb kunnen meemake :lick:
Adam jammr dat we onze Link ditto niet hadden afgemaakt, ik hoopte er nog iets van te kunnen opsteken :cool:
Wob-wob toffe matches :), je bent duidelijk beter geworden sinds ZEST3. Je Link gaf me nachtmerries :chuckle:
MT volgende keer wil ik wel weer tegen je dinootje spelen ;)



Ow en nog bedankt voor die Up-B tip xD
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ja, BEDANKT VOOR DIE UPB TIP!!!!!



:p
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
iedereen bedankt^^
en stefan bedankt voor het hosten, ik vond het wel gezellig,you rock
coen thnx voor et teamen (Y)
 
Top Bottom