die disc was niet verneukt >_> was NTSC versie op mijn cube zou ie het wel gedaan hebben
Die disc was dus duidelijk Kei-hard-geanal-*****. Nog nooit zoveel krassen op een disc gezien. Btw we hadden het ook op JOUW cube geprobeerd xD.
Ff mijn shoutouts posten ^.^
Poules:
Mijne dikke grote vriend Gerbje: Goed gespeeld :"D Je kan het nog. =] 2-1
Wobbuffet: Mew2 ditchen en voor sheik kiezen is een verstandige keuze, funny matches, blijf zo door gaan:"P 2-0
Coenzors: Mij zowel tot aardigste smasher vernoemen en mij asociaal vinden :"P Geweldig xD NgCoenXx 4 president ^_^. Speel nooit meer Jiggly in toernooimatches tegen mij :"P Close intense matches 1-2.
DarkRenji: sheik ditto's Ik hoop dat je veel hebt geleerd. :") 2-0
Ivo Je bent kk goed :| Zeer technisch, efficient en slim. Respect! 0-2
MindTrick: JE YOSHI BBQ VLEES HEEFT HEERLIJK GESMAAKT :D Je Yoshi blijft sexi ^_^ 2-0
Brackets:
Exa~ Goed gespeeld,maar ik kan me er weinig van herinneren.
![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
Je toernooi was cancer chill! Thanks voor je gastvrijheid, het lenen/hebben van je games en je geweldige zeer ownende toernooi. (binnenkort weer mag ik hopen :"D) 2-0 of 2-1?
Adam: Keeeeeeenker Goed. Bijnaaaa een intense sheik ditto van je gewonnen :"D
Blijf zo door gaan, ik verwacht je binnenkort op Amsah's niveau te zien spelen. 0-2
Happosai: Ik had vanaf Zest2 al hoge verwachtingen van je. We hebben geweldige matches gespeeld en ik heb met eer verloren. Congratz 1-3
Rkkr: nog bedankt voor het teamen, volgende keer beter. =]
De rest: it was fun, cu next time ^_^.
P.s.. De main redenen dat ik naar dit toernooi kwam was om mijn product te verkopen. Ik ben dat g0d-dmnzors vergeten te doen :/