istudying
Smash Lord
Mizar hoe is het met je great black god Wii!
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ze wachten nog op een moederbord :\Mizar hoe is het met je great black god Wii!
ok tofRobin,
L,
allebei confirmed, wonen in Roosendaal dus dat scheelt ;D.
Nemen misschien 2 wii's mee en heeel misschien een tv, moeten we nog bespreken dus dat krijg je nog te horen =P
lol i will try cant promise anything thoughDude you HAVE no opinion on this. We're gonna get your a$$ on the plane.
Yayhuz!and yet another suprise appearence:
the amazing Johnnyboy!
guess I'm not the only Sonic this time![]()
Nu er genoeg mensen komen, kan ik wachten met confirmen?nee nu kunnen er mensen nog gewoon inschrijven en confirmen hoor
het ging er om dat ik voor dat ik teken genoeg mensen op confirmed heb staan anders zit ik met een schuld.
het volgende probleem is de wii's.
ik ga natuurlijk geen tv's huren als er niet genoeg mensen zijn die hun wii meenemen (en van tevoren melden).
as soon as humanly possible.Shadow, when do you expect the tournament to be finished if you start at ~11:00???
hey, jullie stonden nog niet op de lijst. je weet dat confirmen anders is dan inschrijven he?Eindelijk iemand gevonden om mee te slepen naar deze epische tourney
Dus confirm mij en me vriend maar ( Valif is zijn smashnaam en Faith/Fate de mijne :3 ).