• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

Royta

Smash Journeyman
Joined
Sep 9, 2006
Messages
284
Location
Netherlands, Bilthoven
Ik heb een vraagje over een van de regels, deze namelijk:
" Running away from an opponent to reach a better position is not stalling, while doing an infinite grab endlessly against a wall is. Any infinite chain grabs most end quickly after 300% has been reached so as to prevent excessive stalling."

Wordt hiermee bedoelt dat Infinite Grabs gewoon totaal verboden zijn, of dat ik ze mag doen totdat de tegenstander 300% damage heeft? Hoe zit dat precies? Niet dat er veel infinites mogelijk zijn op de gekozen stages maar toch handig te weten =]
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ik heb een vraagje over een van de regels, deze namelijk:
" Running away from an opponent to reach a better position is not stalling, while doing an infinite grab endlessly against a wall is. Any infinite chain grabs most end quickly after 300% has been reached so as to prevent excessive stalling."

Wordt hiermee bedoelt dat Infinite Grabs gewoon totaal verboden zijn, of dat ik ze mag doen totdat de tegenstander 300% damage heeft? Hoe zit dat precies? Niet dat er veel infinites mogelijk zijn op de gekozen stages maar toch handig te weten =]
Zoals het er staat..........

Infinite chaingrab is verboden, je moet de chain grab net over de 300% afgemaakt worden, anders is het "excessive stalling". sterker nog voor de meeste is het onmogelijk om te doen na 300%.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ok tof dat mensen al confirmen. dat is nu erg van belang.
na nog wat rekenwerk gedaan te hebben, kom ik op het volgende uit:

Minimaal 70 mensen nodig om geen verlies te draaien.
Minimaal 50 mensen nodig als er geen tv’s worden gehuurt.

ik heb op het moment nog niets getekend, maar ik heb de offerte al wel binnen.

LET OP dit is belangrijk.
vóór 20 oktober moet ik de offerte getekend hebben, anders vervalt de reservering.
dus voor die datum wil ik minimaal 50 confirmations hebben, anders zijn we de zaal kwijt.
dit is een smak geld en ik wil geen kans hebben dat ik zelf in de schulden kom.
dus bedenk goed: Confirmed = ook echt op komen dagen!


met onderneming is er altijd een risico-factor. maar die wil ik zo klein mogelijk houden, duidelijk.

dank u voor de aandacht.
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
Zet mij dan maar als confirmed. En hopelijk haal je de 70 toch wel met 113 inschrijvingen.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Je kan Stabman, Zudox en Booz ook confirmen en we nemen minstens 1 tv en wii mee als je wilt, want we wonen ong. 15/30 minuten rijden van de venue vandaan.

grtz Stabman
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
:bigthumbu west-brabant


Tv's zijn altijd welkom. daar heb k dr al een hoop voor kunnen regelen. (en plaatst om te huren)
Wii's moeten echt door veel spelers meegenomen worden, want die kan ik niet huren.
 

Booz

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2008
Messages
7
Yo shadow

ik kom met stabman en zudox, grote kans dat wij ook wii's en/of tv's meebrengen aangezien wij in Hoeven/Klundert wonen ;)

tot dan, laters
 

~ Gheb ~

Life is just a party
Joined
Jun 27, 2008
Messages
16,916
Location
Europe
I'm interested...I just can't say for sure yet, whether I can come or not but I'll let you know in time.

There's some stuff I need to know first...
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
what do you need to know?
let me know if you will come as soon as possible.
and with that i mean
before 20 oktober. i prefer 17 oktober as the last day.

they need my signature before 20 oktober or I'll lose the venue.
the venue is closed on saturday and sunday for public, so i need to bring the papers on friday 17 oktober.

hurry up everyone! that's next week!
we've got 38 people so far, so only a few more.

50 to do the tournament.
70 to do it smooth ;)
 

~ Gheb ~

Life is just a party
Joined
Jun 27, 2008
Messages
16,916
Location
Europe
Ok, until 17th I can tell you for sure. I just need to fix some stuff like the flight. I'm living in vienna atm and I should be back @Tuesday afternoon for my studies. Shouldn't be a problem but I still have to look it up before I can confirm it. I may be able to tell you tomorrow....

Edit: OK, I will come. I just have to fly to Rotterdam and then it's about an hour with the train, right? I can't bring anything else than my GameCube controller though lol
But it's no problem, since mondy is my free day so flying to Holland and back should be no problem
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
nice! :D

first real foreigner confirmed for the tournament!
well, if you don't concider belgium as foreign :p

vienna = wenen? (anyone?)

and you're right.
it's exacty one hour from rotterdam to etten-leur by train.
 

~ Gheb ~

Life is just a party
Joined
Jun 27, 2008
Messages
16,916
Location
Europe
I'm really looking forward to it. I hope to get some decent matches (most players in my areas are newbs but you dutch ppl seem to have a well organized tourney szene so I expect some good stuff).
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
Ik confirm ook, ik zal zo snel mogelijk aan de hele lijst vragen die ik heb opgegeven of hun ook kunnen komen.

E: Gevraagd Deze allemaal geconfirmed:

38 Max
39 ALL
40 magnum
41 Goku
42 Daan
43 mike
44 MIQ
45 SIM
46 Pat
47 wndy

Oh en 2 nieuwe als het kan: Cey en Haiko, ook geconfirmed.

Dan nog een vraag. Kunnen er ook toeschouwers komen

Voor de rest van de mensen laat ik nog weten, als ik nog mensen heb staan die via mij kwamen XD
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
je hebt ook Will en robinotx ingeschreven.
en dankzij de laatste confirms, gata dit toernooi door!! :pimp:
ehm ja er kunnen wel toeschouwers komen maar... gaan deze friendlies spelen of echt alleen kijken?
want je kan ook komen zonder aan het toernooi mee te doen. maar dan betaal je alsnog €15,- entree

op naar het volgende probleem. maar dat is vooral aan jullie!
betreft wii's.

op dit moment zijn er 5 mensen naast mij die een wii meenemen.
tv's is geen probleem. daar zijn er nu al meer van dan wii's. en mocht dat aantal echt flink toenemen, huur ik tv's bij (mits er 70+ confirms zijn)
mensen regel wii's, bitte!!
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
kaaaaanker ik wil hier heen :p maar 4 uren+ reizen gaat me echt niet lukken man. Volgens mij gaat er bij mij niet eens een trein om 6 uur :p Volgende keer beter :\

EDIT** Awwww fack it, dat slaap ik wel niet die nacht.

Zet mij en Retroking2000 er maar op voor nu. Dan zie ik later wel ff of ik kan confirmen.

EDIT **2

Btw, mensen moeten niet zeiken over de kosten. Zown toernooi is bij lange na niet gratis, dus om een beetje entrance fee etc moet je niet klagen. Ga anders ff werken ofzo. Wat de fack man.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
kaaaaanker ik wil hier heen :p maar 4 uren+ reizen gaat me echt niet lukken man. Volgens mij gaat er bij mij niet eens een trein om 6 uur :p Volgende keer beter :\

EDIT** Awwww fack it, dat slaap ik wel niet die nacht.

Zet mij en Retroking2000 er maar op voor nu. Dan zie ik later wel ff of ik kan confirmen.

EDIT **2

Btw, mensen moeten niet zeiken over de kosten. Zown toernooi is bij lange na niet gratis, dus om een beetje entrance fee etc moet je niet klagen. Ga anders ff werken ofzo. Wat de fack man.
kk stoer :chuckle:
4u+ reizen? woon je in groningen of wha?o_0
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
ssj5goten (confirmed)

ik zal morgen of overmorgen laten weten of roel kan of niet
 

Daimasuke

Smash Rookie
Joined
Jun 26, 2008
Messages
3
Robin,
L,

allebei confirmed, wonen in Roosendaal dus dat scheelt ;D.

Nemen misschien 2 wii's mee en heeel misschien een tv, moeten we nog bespreken dus dat krijg je nog te horen =P
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
kk stoer :chuckle:
4u+ reizen? woon je in groningen of wha?o_0
Nee in Friesland, kanka gat. Die dude met die zwarte wii op IBD lol. Anyway,
Ik kan om 11 uur daar wel zijn maar moet weer met de trein van 19:30 naar huis. Retroking2000 (TearsOfSephiroth) is dat weekend dan bij mij als alles door gaat.

On the other hand, ik heb vandaag mn rijbewijs gehaald dus we kunnen misschien ook wel met de auto. Dan maakt het geen zak uit hoe laat het word :p

Maar ja, 4 uren reizen ongeveer ..

EDIT** Btw, worden er alleen singles en dubbles allebij gespeeld? Ik neem aan dat je aan 1 onderdeel al een dag kwijt bent. En als je een van de twee door kan laten gaan is de dubbles beter. Ik heb geen dubbles gespeeld op IBD maar het leek me wel een stuk leuker.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom