lolIk zoek vooral Wario en DDD mains want daar heb ik de grootste moeite mee.
Ken er maar twee die naar toernooien gaan.
En @ Marc: veel sterkte man.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
lolIk zoek vooral Wario en DDD mains want daar heb ik de grootste moeite mee.
Haha, ja daar gokte ik al op. Ik wist niet dat je ook een Smashboards account hebt. Maar is goed man, ik pm m'n msn wel ff enzo.Kramer wij zouden ook eens wat moeten spelen aangezien je zin heb in brawl.
Misschien kank dan ook wat beter worden en daadwerkelijk winnen van je ike was wel lache om tegen je te spelen iig.
Edit: Oow trouwens kwas magnum die zss ook uit zoetermeervoor de duidelijkheid
Sure. ^^@marc bedankt voor je shoutout doet me goedvolgende keer weer wat drinken?
zo nu ben ik weer beter
het viel me nog mee dat ik pas een bloedneus kreeg toen we naar huis reden.
er wordt nog 1 wiimote vermist. deze is van onze belg Klink. dus mocht je er een te veel hebben in je tas, wees geen zak en laat het even weten
QUOTE]
bedankt om't te melden (sommigen kennen me mss beter als bink)
ik heb ook een bloedneus gehad, algoed lag ik toen al wel uit't toernooi
bedankt iedereen voor zo'n geweldige dag
en proficiat aan al diegenen die hoger zijn geplaatst dan ze dachten (of even hoog)
Hmm, heeft gommaar chance gehad met zijn byes: hij staat even hoog als mij terwijl hij niets heeft gewonnen
btw, wie had ik uit dat toernooi gekegeldsuusje of suus?
Is maar goed ook want ik heb het echt zwaar tegen Warios ( NEEDS MOAR PRACTICE ). Vooral die van jou.lol
Ken er maar twee die naar toernooien gaan.
En @ Marc: veel sterkte man.
je zeurt wel veel over die mensen die niet op kwamen dagen,zo nu ben ik weer beter
Allereerst iedereen bedankt die op kwamen dagen, de rest: sterf ofzo.![]()
Waren ook van die grappige mensen die dachten dat het leuk was om Wii's te resetten wat resulteerde in SensorBar op nieuw aan te sluiten en weer Brawl booten.je zeurt wel veel over die mensen die niet op kwamen dagen,
zorg volgende keer voor beter beveiliging ofzo, en betere tv's xD
serieus, een of andere kanker idioot heeft mijn brawl disc gebost en iemand heeft boku's wii gemold, stop met zeuren en zorg eerst voor de mensen die wel komen xD
zou jij mij 60 euro geven, als ik zou melden dat iemand mijn brawl disc heeft gemold?I did what I could.
ik zou het volgende keer ook zo doen.
mensen mogen ook op elkaars spullen letten en daarna komen melden als er iets aan de hand is. niet pas al je er achter komt dat er iets kapot is. dan kan ik ook niets meer doen.
en wat wat er mis met de tv's?
ik zag dat er ook nog mensen waren die foto's hebben genomen.
volgend mij zag ik romano met een dikke fotocamera rondlopen ^^
zou iedereen die foto's heeft genomen die naar mij willen sturen: ed_dopper@hotmail.com
alvast bedankt![]()
dan is het alsnog naderhand.
ik bedoel als je iemand leip ziet doen met een wii oid, dat je het dan komt melden. dat je de persoon kan aanwijzen.
dan kan er mogelijk wat aan gedaan worden.
nu kan ik alleen zeggen, jammer voor je.
Die hadden wij mee ja.iemand is trouwens z'n family guy-star wars dvd vergeten mee te nemen. Dave, again?
is best leuke film, alleen wel erg letterlijk overgenomen![]()