istudying
Smash Lord
Shadow waarom ban je Jinha uberhaupt hij heeft zich een paar dagen geleden geconfirmed maar hij had toen een fout gemaakt (iedereen maakt wel eens fouten).
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Kappie For The Win!!!Ik vind het onbegrijpelijk, dat jij niet begrijpt dat een ZONDAG, en dan ook nog in Etten fakking leur niet iedereen kan komen. Stel het is 11 uur afgelopen (ja toch met zoveel man) dan nog zou ik pas rond half twee ofzo thuis zijn. Dit geldt voor veel meer mensen. Die maandag gewoon weer naar school moeten.
Kan je wel mensen gaan bannen, maar er zijn nou eenmaal bijna geen toernooien, en iedereen is 'eager' om te komen. Maar dan blijkt dat het eigelijk onhaalbaar is.
Godvergeve is het volgende toernooi op een zaterdag en niet op het platteland. Hoeveel ik ook van mn eigen streek brabant hou, het is wel kk ver. (ze weten wel wat zuipen is)
Eigenlijk hebben we gewoon een goeie monthly nodig, dan wordt de hele community veel groter en beter. lijkt mij.
ik vat jou ban list niet xD, als mensen niet meer kunnen komen worden ze gebanned xD. penge shiet. je moet gewoon begrijpen dat als mensen niet meer kunnen komen? dat ze gewoon niet meer kunnen komen. dus in kort, wie er morgen niet is, wordt voor altijd gebanned? ofzo xD?iig niet op een TNOT.
BANNED.
confirmed en dan niet komen omdat je geen korting hebt
ik hoop dat andere toernooi-hosts zulke mensen gaan boycotten
ik iig wel
Coen....
kijk gewoon 's ochtends gelijk of je geld hebt. of leen het desnoods van iemand.
don't make me put you on the ban-list
ik laat je er nog opstaan omdat je tof bent en je moet komen![]()
QFT.Ik vind het onbegrijpelijk, dat jij niet begrijpt dat een ZONDAG, en dan ook nog in Etten fakking leur niet iedereen kan komen. Stel het is 11 uur afgelopen (ja toch met zoveel man) dan nog zou ik pas rond half twee ofzo thuis zijn. Dit geldt voor veel meer mensen. Die maandag gewoon weer naar school moeten.
Kan je wel mensen gaan bannen, maar er zijn nou eenmaal bijna geen toernooien, en iedereen is 'eager' om te komen. Maar dan blijkt dat het eigelijk onhaalbaar is.
Godvergeve is het volgende toernooi op een zaterdag en niet op het platteland. Hoeveel ik ook van mn eigen streek brabant hou, het is wel kk ver. (ze weten wel wat zuipen is)
Eigenlijk hebben we gewoon een goeie monthly nodig, dan wordt de hele community veel groter en beter. lijkt mij.
QFTik lees net dat **** over dat bannen en ik geef schaduw wel redelijk gelijk. Jammer alleen dat de mensen die niet kwamen een smoes hebben voor het reizen, als je confirmed, kan je en kom je opdagen. de host houd rekening met venue geld. een toernooi hoeft immers niet betaald te worden, maar wordt betaald.
GG people.
Yea i recorded 2 matches of friendlies with me and rebaz, but the quality sucked though, but oh well ill try to get better quality next time.Interessting tourney :O, daimn I wished I'd came <.<... Anyway, ya'll recorded some ****?
Also grats to Gaki and Boku for first place in singles and doubles :D!
no uGheb: Smexy. Ya you are. Next time don't play crap in the tourney![]()
Gz Moreno, Jumpman en Gmoney ;D.Leuk dat je me als derde zet, maar dat klopt dus niet. Werkelijke results waren, voor zover ik weet:
1: Gaki (blijkbaar)
2: Jumpman
3: Gmoney
4: Toni (of zo)
5: Azees
5: Jiz (of zo)
7: Utto
7: Even vergeten
9: Marc
Deze nogal vreemde results hebben alles te maken met de bracket, die nog nooit zo slecht opgesteld is. Zelfs Jeffz0r doet dat beter.
Heb nog wel wat meer, maar komt morgen wel.
Well respect voor je dat je met ganon het toernooi mee doet sinds hij minder is, en hem bijna niet voor ziet kome in, in toernoois enzo :D. En dat jij hem weet te usen, Oeh je thunderstorm deed wel pijn in team. xDYeah, ik had tegen Jiz en Build verloren in teams en verloren tegen Build in singles. KK toon link!
Gratz Gaki on getting first.
Voordeel daarvan is dat je ondertussen 'n paar epic Wario ditto's kan houden.Twas zeker een goed toernooi, het duurde alleen af en toe wat lang voor je je volgende match speelde.
WTF??Harde toernooi totdat iemand voor de trein sprong... and oh yeah - goed gedaan azeez :D