Sean~
Smash Apprentice
oh zoo, sry vatte het verkeerd op ^_^
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
omdat je zei dat je stopte met brawl omdat het een kk struikelspel is.En wat de fock? Waarom stond ik er uberhaupt niet al lang op? kankershadow
Jammaer dat je geen ROB meer speelt man. Ik keek er nog naar uit om weer s tegen m te spelen maja. Ben benieuwd hoe je marth is aangezien hij een van de meest gespeelde character is (als ik het goed heb dan) in NL.Ik ga niet meer rob gayen denk ik. Marth en Sheik zijn de enige chars die nog een beetje leuk zijn om te spelen. Jammer alleen dat het spel nog steeds zo kankergay is.
Daar heb je een list functie voor, BBcode n00b!jawel
59 Guvan________________confirmed
als er iemand uitschrijft, vul ik die lege plaats op met iemand die zich inschrijft.
als ik telkens iedereen onderaan moet zetten, wordt ik gek van al die nummers die ik telkens moet verplaatsen
![]()
yeah! ehm... copy paste is tof.Daar heb je een list functie voor, BBcode n00b!
Mooi!k heb de mijne omgeruilt bij de intertoys voor een pal versie..
bedoel je die hack om random trippen uit te zetten en wavedashen mogelijk te maken?
edit: Faith brengt trouwens een NTSC versie mee
Zeker leuk om te doen dit, alleen moet ik je wel waarschuwen dat S-cancel extreem overpowered is. Alle lag weg halen bij een move kan net een iets te groot voordeel zijn.Mooi!
Ja dat bedoel ik. Ik heb alles op me wii wel al installed er voor enzo maar heb nog geen werkende usa versie. Het is ook zo getweaked dat je kan l-cancellen of zelfs s-cancellen ( haalt alle lag weg). Ik heb geen idee of het allemaal goed werkt maar wat ik er van heb gezien ziet er op zijn minst gezegd interessant uit en je kan zelfs een soort van moonwalk tijdens de wavedash doen ofzo. Geen betere plek om zoiets te testen als op een 100 + man tellend toernooi lijkt me.